Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rs50 troubles

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 749 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16195 - rs50 troubles
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1349 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 26-2-2004 21:30 Print reply

Posts: 2433
ik heb ook zoiets.
met benzinekraan open pruttelt ie en komtie niet boven de 6000 toeren en hij rookt ook als n gek.
en met benzinekraantje uit doetie normaal.
ik heb het weleens vaker gehad en net wat jij zegt, dan heb ik er ff geen last van en dan doetie weer maf.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Joscross 26-2-2004 21:32 Print reply

Posts: 12501
Argh stel neem nou gewoon een hetere hittegraad bougie, zet de electrodes goed en stel em iets armer af
Je zal zien dat het uitmaakt, let maar eens op, als het sneeuwt/vriest in nederland komen er opeens een boel van dit soort topics met mensen die dit ook hebben.
 
master of disaster_rs50 26-2-2004 21:32 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


temp meter staat altijd al aan het einde van het blauwe vlak,

waarom zou ik mijn radiateur afplakken?

en bevroren carb, wat kan ik zien dat er bevroren is? vandaag had ik hem nog schoongemaakt en toen zag ik niets raars

Ik plak mijn radiateur af omdat hij niet op temperatuur komt met dit weer.
en de bevroren varburatie...tsjah beetje lastig uit te leggen, maar meestal begint ie dan na een een korte tijd te stotteren, en op een gegegeven moment kan je niet verder als 4a5duizden toeren (bij mij )
en dat heb je de alleen als het vriest
 
lalalalalala i can't hear you
bart de schakelgek 26-2-2004 21:36 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Argh stel neem nou gewoon een hetere hittegraad bougie, zet de electrodes goed en stel em iets armer af
Je zal zien dat het uitmaakt, let maar eens op, als het sneeuwt/vriest in nederland komen er opeens een boel van dit soort topics met mensen die dit ook hebben.


zit nu hittegraat 8 in, lijkt me vrij normaal voor een 50cctje

maar goed ik zal het morgen ook eens proberen, ik kwam gewoon niet meer op ideeen, heb lopen searchen, en kwam er niet uit, dus jah: topic openen
 
Limburger
kpotappel86 26-2-2004 21:37 Print reply

Posts: 2679
dat lijkt puur op een bevroeren carbo heb ik ook met me zulu...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Joscross 26-2-2004 21:39 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


zit nu hittegraat 8 in, lijkt me vrij normaal voor een 50cctje

maar goed ik zal het morgen ook eens proberen, ik kwam gewoon niet meer op ideeen, heb lopen searchen, en kwam er niet uit, dus jah: topic openen

Ik heb een 8 in me 70 zitten nu, daarmee sloeg ie evengoed nog vet though, maar in combinatie met armer mengsel en electrodes op goeie afstand heb ik er nu geen last meer van
 
bart de schakelgek 26-2-2004 21:42 Print reply

Posts: 5987

ok joscross bedankt!! daar heb ik wat aan


en kapotteappel: het heeft 2 weken terug niet gevroren, en toen deed ie het ook, en zover ik weet vroor het deze week ook niet
lijkt me gek
 
Limburger
kpotappel86 26-2-2004 21:48 Print reply

Posts: 2679
Sorry hoor ik wou ook maar me zegje doen... ik had het eergisteren ok toen vroor het ook niet....


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek


ok joscross bedankt!! daar heb ik wat aan


en kapotteappel: het heeft 2 weken terug niet gevroren, en toen deed ie het ook, en zover ik weet vroor het deze week ook niet
lijkt me gek

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Arjanus 26-2-2004 21:48 Print reply

Posts: 9073
er zijn idd al tientallen van dit soort topics geweest!

ik heb er zelf ook last van @ men gsm

ligt gewoon aan het weer , niet alleen aan kou of vocht , is een soort combinatie
niemand lijkt tot nu toe echt een goede oplossing te hebben verzonnen

bij mij wordt het iets minder als het verwarmingssysteem van het spruitstuk goed werkt (zat verstopt), maar het kan bij iedereen wat anders zijn

het enige wat echt goed helpt zijn temperaturen boven de 10 graden
 
lieber nurburgring als ehering
Joscross 26-2-2004 21:53 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

Sorry hoor ik wou ook maar me zegje doen... ik had het eergisteren ok toen vroor het ook niet....


[...]



ook @ bart, benzine verdampt en ontrekt warmte aan de omgeving, daardoor bevriest je carberateur al boven de 0 graden, dus bij 3 graden ofzo..
Dus daar zou het ook aan kunnen leggen
Maar de simpelste oplossing is dus om gewoon een goeie hittegraad bougie met goeie afstand electrodes en je brommer iets armer af te stellen
Als ie het daarna nog heeft zou ik idd ff naar je carb kijken jah
 
Piraat 26-2-2004 21:54 Print reply

Posts: 530
koelvloeistof bijvullen?
 
fuck vdh
kpotappel86 26-2-2004 21:56 Print reply

Posts: 2679
wat heb dat er meej te maken die koelvloeistof...
en mijn carbo verwarming werkt ook niet zo super wat wel werkt is de manier waarop je je lucht aanzuigt te verwarmen... oftwel een lang op je aanzuig gat fixen van je filter en dat bij je rad/cilinder hangen... dan pakt hij al wat warmere lucht dat schilt...
en is niet erg...

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 26-2-2004 21:59
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
master of disaster_rs50 26-2-2004 21:56 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]
Maar de simpelste oplossing is dus om gewoon een goeie hittegraad bougie met goeie afstand electrodes

om mijn vraag maar ff in dit topic te zetten:
wat is de juiste electrode afstand?
harrie had het er laatst over dat het 0,4 mm moet zijn
maar in aprilia boekje staat tussen de 0,6 en de 0,7mm
weet jij het toevallig ?
 
lalalalalala i can't hear you
Joscross 26-2-2004 21:57 Print reply

Posts: 12501
.4 ofzo ja, .3 kan ook nog wel
 
*Richard* & *His Aprilia ... 27-2-2004 1:16 Print reply
Posts: 267
Hey ik heb exect hetzelfde gehad


bij mij was het een vieze luchtfilter !!!
 

Dit topic is 1349 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved