Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - olie in blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 864 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16190 - olie in blok
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1109 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SpeedyR 26-2-2004 19:43 Print topicpost

Posts: 1220
okee,kon het niet vinden via de search dus dan maar zo...


weet iemand hoeveel olie er in een nsr/mtx blok moet ongeveer??

kzie het nergens staan ook ofzo...


plz help mij
 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......

flo 26-2-2004 20:08 Print reply

Posts: 3570
bij verversen 900ml en na revisatie 1liter meen ik me te herinneren
 
thijs 26-2-2004 20:09 Print reply
Posts: 448
Punk [Dave] 26-2-2004 20:09 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Transmissie olie
-Na aftappen: 0,9 Liter
-Na demontage: 1,0 Liter


 
Bazz -> DRD 26-2-2004 20:10 Print reply

Posts: 1884
Ik deed er precies een liter in bij mijn nsr.
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
flo 26-2-2004 20:11 Print reply

Posts: 3570
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR

Ik deed er precies een liter in bij mijn nsr.


beter te veel dan te weinig zeg ik altijd maar
 
Marthin 26-2-2004 20:12 Print reply

Posts: 6164
en bij te veel knappen je de keerringen eruit!
 
Bazz -> DRD 26-2-2004 20:12 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flo

[...]


beter te veel dan te weinig zeg ik altijd maar

Ze vertelde hier bij de brommerboer dat je aan de zeikant dat boutje eruit moet draaien. En als er daar olie uit komt dan moet je stoppen met bijvullen. En dat was toen precies een liter.
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
master of disaster_rs50 26-2-2004 20:15 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marthin

en bij te veel knappen je de keerringen eruit!

ik weet niet hoe het met jouw brakke honda, of gilera zit, maar ik heb er een overloopje op zitten hoor
 
lalalalalala i can't hear you
SpeedyR 27-2-2004 10:39 Print reply

Posts: 1220
dus moet er maar gewoon een liter in douwen dus?

blok was helemaal leeg dat ik em kocht.

me vader heeft er 0,7L in gedaan,dacht dat het wel goed was,maar moet dus meer in
 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......
Joostvdw 27-2-2004 10:49 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard655

dus moet er maar gewoon een liter in douwen dus?

blok was helemaal leeg dat ik em kocht.

me vader heeft er 0,7L in gedaan,dacht dat het wel goed was,maar moet dus meer in


yup, hier kon ik gewoon een fles kopen, speciaal voor honda oid, twas 1 liter, beetje uitgegooid, zit nu 0,95l in ofzo
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
mt80 27-2-2004 12:02 Print reply

Posts: 2071
op zo'n gele fles met honda erop staan de maten, alleen voor de oudere modellen dacht ik
 
de_koen 27-2-2004 12:08 Print reply

Posts: 5595
toch niet weer een topic over blokolie

anyway, 900ml versnellingsbak-natte koppeling olie /moto olie derin, geen auto olie !
 
Honda 5-Bak te koop
Geert_GHC 27-2-2004 12:12 Print reply

Posts: 1475
en hoeveel olie moet er in bij een mtje 0.8 liter toch?
 
-
mt80 27-2-2004 12:14 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gemonde_de_gekste

en hoeveel olie moet er in bij een mtje 0.8 liter toch?

http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/28 moeilijk he in kb kijken
 
de_koen 27-2-2004 12:14 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gemonde_de_gekste

en hoeveel olie moet er in bij een mtje 0.8 liter toch?


900, als er meer dan 500ml oid inzit is het al goed, zeker niet meer dan 1 liter in gooien.
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 1109 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved