Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt start,maar te hoge toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 824 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16164 - mt start,maar te hoge toeren
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

de_koen 26-2-2004 11:58 Print reply

Posts: 5595
als jij een 150 DO sproeier hebt, dan is er iets heel fout (valse lucht)

neem eens een 105-110 (Do) en kijk dan nog eens
 
Honda 5-Bak te koop
Punk [Dave] 26-2-2004 12:44 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Ik weet niet hoe dat zit bij een 19 dellorto, als het opschuif is heb je die niet nodig, als het met moeren is en er zit een rubberen ring tussen heb je die ook niet nodig
Anders zou ik daar wel ff een pakking tussen doen ja

k heb wel pakking tusse cil en rubberering en carb
 
dimemt5 26-2-2004 18:48 Print reply
Posts: 50
Damn wat ben ik boos!!
hij start nu heeeeeeeel goed,maar,nog steeds kei hoge toeren.
als je je hand voor luchtfilter houd(1van dopler) loopt die mooi,als je et weg haald;gaat die in vet hoge toeren nu ga ik morge weer origineele filter steken,en hope dat lukt.
hebbe jullie nog advies?
 
Martin mt5 knol 26-2-2004 18:50 Print reply

Posts: 2211
Jah doe dat eens, krijgt dus veel te veeel lucht, luchtschroef helemaal dicht? probeer da eens
 
brommerforum stinkt
dimemt5 26-2-2004 18:52 Print reply
Posts: 50
Kdenk eerder dat luchtschroef vet open stond,maar kon ook wel docht geweest zijn,wetek niet goed.
heeft sproeier der mee iets te make??
 
Martin mt5 knol 26-2-2004 18:53 Print reply

Posts: 2211
jah ik bedoel dus ook dat je em eens helemaal dicht moet doen

doosie
 
brommerforum stinkt
Martin mt5 knol 26-2-2004 18:54 Print reply

Posts: 2211
jah

Als ie zoveel toere maakt, misschien de sproeier veel groter pakken, wordt de verhouding beter, en gaat ie slomder stationair lopen, te kleine verhouding : teveel lucht bij de benzine, gaat ie harder lope
 
brommerforum stinkt
dimemt5 26-2-2004 18:57 Print reply
Posts: 50
owja,en kd8 asl ke chocke trok,datie dan van zelf ook in hogere toeren ging.

Bizzare die mt's
 
Martin mt5 knol 26-2-2004 18:59 Print reply

Posts: 2211
Dan word het mengsel met meer benzine met zelfde lucht -> choke open

Dit bericht is ge-edit door Martin mt5 knol op 26-2-2004 19:00
 
brommerforum stinkt
dimemt5 26-2-2004 19:12 Print reply
Posts: 50
whu?snapk niej
 
Martin mt5 knol 26-2-2004 19:35 Print reply

Posts: 2211
je hebt een afstelling : zoveel lucht zoveel benzine

als je dan je choke opentrekt (meer benzine)

afstelling : meer benzine zoveel lucht
 
brommerforum stinkt
dimemt5 27-2-2004 10:52 Print reply
Posts: 50
ok okej nu snapkt.
Maar,datie zo hoog in toere hang,kan ookwel omdat de gas kabel een beetje kort is
want,de gaschuif gaat niet echt diep de carb in,dus denk datie drm zo hoog loopt,en waarschijnlijk drm ook afentie verzuipt.
marja zie ik strax wel eeh.
owja,ng vraagje,keb jamarcol krul...isdatgoe voor 70cctje?of zijn er speciale 70cc uitlaten te koop?

 
Martin mt5 knol 27-2-2004 11:12 Print reply

Posts: 2211
wahahah! Je gaskabel..... Jup dat kan het ook zijn dan verzuip je em ook gauw ja!
 
brommerforum stinkt
Daniel_84 27-2-2004 11:56 Print reply

Posts: 1127
Als de gasschuif blijft hangen doordat de kabel te kort is, is hetzelfde als dat je gewoon je gas zou opendraaien en open blijft houden.
Zo snel zou hij dus niet verzuipen. Omdat de brommer er ook de toeren voor maakt. (sproeier zal dan wel te groot zijn) Als ie uit staat dan kun je em wel makkelijk veruipen natuurlijk.
Haal eerst maar es andere gaskabel. en dan kijk verder.
 
de_koen 27-2-2004 12:16 Print reply

Posts: 5595
lees mijn vorige reply over sproeiers knuppel

en zorg dat de gasschuif tot beneden komt...
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 1421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved