Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - wiel zonder spaken :D

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 727 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #16113 - wiel zonder spaken :D
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 24-2-2004 20:09 Print reply

Posts: 14825
zo speciaal is die techniek die ze daar gebruiken niet hoor..

Nadeel is dus dat 1 kant van het wiel nogal lelijk is
theeft wel wat

btw, een burnout maken geeft niet aan hoeveel pk hij heeft hoor... meeste choppers komen niet boven de 60 uit hoor
 
Hans F 24-2-2004 20:22 Print reply
Posts: 4326
soort van megalager
 
Martijn 24-2-2004 20:32 Print reply
Posts: 10000
waarom remmen nodig op zo'n log apparaat ...voorrem volstaat dan wel denk ik

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
MTX 80 RII H 24-2-2004 20:32 Print reply
Posts: 336
die geperforeerde ring is volgens mij wel een remschijf. Maar deze werkt niet zoals de meeste, bij deze zit de klauw aan de binnenkant van de ring, ipv aan de buitenkant van een schijf. Heb ik al bij meerdere motoren gezien, ziet er echt bruut uit.
 
It's a multiple-station rotation installation
Hans F 24-2-2004 20:33 Print reply
Posts: 4326
veel buells hebben dat ook idd, verder zag ik laatst in een tijdschrift een motor met een guzzi blok met zo'n schijf.
 
Martijn 24-2-2004 20:48 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

veel buells hebben dat ook idd, verder zag ik laatst in een tijdschrift een motor met een guzzi blok met zo'n schijf.


klopt...is idd wel fraai...
zag het in motorrad...dat duitse blaadje

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1860 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved