Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mtx sh 95

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1024 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1611 - mtx sh 95
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1181 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

styliz 21-9-01?18:45 Print topicpost
Posts: 72
ik word gek van dit ding, al die luchtslangen verandert en nog looptie 55, waarop is ie nogmeer begrenst behalve uitlaat?
hij moet ongeveer 70 lope dan bennik blij...
can somebodey help plz?? :X
 
nsr?........... ;)

Robert Lukkes 21-9-01?18:48 Print reply
Posts: 1406
Dat probleem heb ik ook, ik had er 70cc eurocilindro+20mm mikuni op mijn MTX-SH en hij reed nog 60kmph.

Ik weet het ook nog steeds niet???



 
I'm a supersonic highspeed racer
SpeedYveS 21-9-01?18:49 Print reply
Posts: 1644
andere cylinder. snelle 50 of een 70 immi is very cheap, en loopt hij wel 75 en trekt hij bruut op met een 70, of gewoon met een 50 snel.

robert, dan heb je een standaard uitlaat, geen standaard snel. met een standaard snel loopt hij wel goed, die is ook niet begrenst.

[This message is edited by YVES tm on 21-9-01 18:52]
 
B3AST 21-9-01?19:07 Print reply
Posts: 2469
ja stelletje mafkezen jullie weten gewoon niet wat opvoeren is

het is heel simpel: je moet een cylinder hebben die veel toeren kan maken, en je moet ervoor zorgen dat er niets is die dat toeren maken tegenhoudt, DUS: EN je luchtfilter sneller maken EN een snelle uitlaat en dan een snelle cylinder en carb he
 
- insane in the brain -
Neonlampje 21-9-01?19:14 Print reply

Posts: 14825
tis denk ik je uitlaatbocht.. te klein
 
B3AST 21-9-01?19:20 Print reply
Posts: 2469
had Ian_MTX ook dus.... die had ook een eurocylindro erop en dat ding wou maar geen toeren maken, ook niet in zn vrij... dus ik kijke zo, had ie nog een originele pijp! dus... dat sucks cocks in hell

maar ik denk niet dat als je met een originele cylinder rijdt dat ie dan veel harder als 60 zal gaan, ja misschien met zwaardere vertanding en grotere carburateur
 
- insane in the brain -
-Michiel RS- 21-9-01?19:36 Print reply
Posts: 2803
originele cilinder van mtx-sh kan 75 gaan met een snelle uitlaat.

Maar je zegt niet wat voor stuff er op je brommer zit !
dus misschien hebbie wel helemaal geen standrd cilinder !

Maar ik ga ervanuit dat je die heb, duss doe dit:

-ontsteking (heel belangrijk want de mtx-sh is daar vaak op begrenzd) vervroegen
-snelle uitlaat en demper
-als hij snel op z'n top zit een wat zwaardere vertanding
-als hij nu nog niet sneller dan 60 gaat dan een nieuwe zuiger kopen, want ik denk dat je ouwe dan gewoon gaar is.

 
Robert Lukkes 21-9-01?19:44 Print reply
Posts: 1406
Uhhhhh, was een keer bij Symen en die had daar een SH staan, met orginele bocht dacht ik.

Die wou 95kmph.

En als je in mijn signature kijkt, heb ik geen orginele bocht.
Symen vond het ook niet op een orginele bocht lijken.

Later
 
I'm a supersonic highspeed racer
Rens 21-9-01?20:18 Print reply

Posts: 6863
Mijn mtx haalde de 75 wel met orginele cilinder tandwiel 15-45 meteor zuiger erin snelle luchtslangen(luchtslang op airbox eraf) carbon klepjes standaard uitlaat 12mm carb
 
achter de maan is alles beter
Sneks 21-9-01?22:43 Print reply
Posts: 2499
Probeer eerst eens een andere uitlaat. En, stel hem eens goed af. . Owja, die van mij nokt er bij de 11.000 toeren mee. Dan stottert hij en houd daarna in. Het lijkt mij aan de bougie liggen. Maar weet het niet zeker.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Neonlampje 21-9-01?23:22 Print reply

Posts: 14825
ik citeer (nouwjah, klik op de quote knop en gebruik de bold-fuctie):
Quote:
Originally posted by: Robert?lukkes

Uhhhhh, was een keer bij Symen en die had daar een SH staan, met orginele bocht dacht ik.


Dat lukt je gewoon niet met originele pijp, de diameter van buissie dat vanuit cylinder naar xpantie kamer gaat is domweg gewoon te klein! boven 60 km/h misschien met veel geluk 70 lukt niet
 
Saknet 22-9-01?02:39 Print reply

Posts: 10355
ssymen had een standard snel en een proma 80 onder die sh, en meestal die proma eronder als ik het me goed herinner
dat ding hebtie trouwens geloof ik nog steeds.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
verwijderd 22-9-01?08:58 Print reply
Posts: 4082
klopt, en er zit een 6bak in he
 
styliz 22-9-01?12:29 Print reply
Posts: 72
hij is verder 100% orgineel behalve die luchtslangen, en tevens zag ik op opvoeren.nl een homoet onderlangs lopende uitlaat, is deze goed.. ook omdat homoet bekent staat om zijn geluid, is dit niet te hard?
 
nsr?........... ;)
-Michiel RS- 22-9-01?12:49 Print reply
Posts: 2803
onderlangs ?? haha nee man das echt lelijk op een crosser !!!!!!! :p :p
Gewoon een proma kope of als er wat beters is neem ja dat.
www.50cc.nl of www.vdhparts.nl kan je wat vinden
 
Pertijn 22-9-01?14:09 Print reply
Posts: 846
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Probeer eerst eens een andere uitlaat. En, stel hem eens goed af. . Owja, die van mij nokt er bij de 11.000 toeren mee. Dan stottert hij en houd daarna in. Het lijkt mij aan de bougie liggen. Maar weet het niet zeker.


Ehm, je rijd nog met std luchtbak?
Dan krijgt hij ademhallingsproblemen, als je dan half gas doet wil hij nog wel? (niet goed, dus niet te vaak doen!).
Dan gaat je bougie naar de klote en dan stotterd hij steeds makkelijker.
Hij moet dus gewoon meer lucht kunnen krijgen, dus een paar gaten extra op je luchtbakdeksel..

Opgelost?
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]

Dit topic is 1181 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved