Is niet rubber, is met porselein en ander goedje wat er voor zorgt dat er geen koelvloeistof in je blok kan. Voor 32 euro zalk het wel doen, ori honda is nog duurder!
Alternatieve manier is de keerring die net achter het waterpomplager zit vervangen door een DUO keerring en dan gewoon het tuutje onderaan je waterpompdeksel dicht te stoppen.
das beunwerk en 32 euro is niet zo veel vind ik hoor koop er gewoon een dan weet je zeker dat ie goed is
Als je nou eens je kop houdt als je niet eens weet waar je het over hebt, ja ?
Dat m'n NSR er nu niet direct mooi uitzag(understatement ) betekent niet dat ie technisch niet in orde was.
Ik had zelf de ori keerring vervangen, omdat ik zogauw geen DUO ding kon vinden.
Maar Alwin heeft het wel zo gedaan (en nog wel meer op zijn advies) en die hebben dus nergens last van.
Daarnaast vind ik je een irritant ettertje wat z'n bek moet houden.
Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 24-2-2004 18:04
Als je nou eens je kop houdt als je niet eens weet waar je het over hebt, ja ?
Dat m'n NSR er nu niet direct mooi uitzag(understatement ) betekent niet dat ie technisch niet in orde was.
Ik had zelf de ori keerring vervangen, omdat ik zogauw geen DUO ding kon vinden.
Maar Alwin heeft het wel zo gedaan (en nog wel meer op zijn advies) en die hebben dus nergens last van.
Daarnaast vind ik je een irritant ettertje wat z'n bek moet houden.
Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 24-2-2004 18:04
Ik vind dat dat beunwerk is je en dat ik origineel dus beter vind en houd jij je kop effe want ori vind ik gewoon beter
Er zit een oliekeerring om de as can je waterpomp die kost een paar euro`s deze zorgt dat de olie niet uit de versnellingsbak bij het water kan komen.
Wat jij bedoelt is een mechanical seal deze afdichting zorgt voor de afdichting van de waterpomp van het water gedeelte.