Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Senda SM ontgrenst VS TZR ontgrenst

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 928 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16082 - Senda SM ontgrenst VS TZR ontgrenst
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 8336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JIMMY 23-2-2004 21:30 Print reply

Posts: 2765
Lul niet
 
AkroBatik 23-2-2004 21:32 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JIMMY

Lul niet


Houd je mond als je niet weet waar je over praat!

Ontgrenzen is de begrenzers er uit halen! en aangezien er in een orri senda bocht GEEN begrenzer zit, zal je NIET hard lopen. Klaar punt.

Quote:
Onbegrensd met de juiste vertanding rijdt een sm ( dus met dikke bocht ) rond de 80/85.


Dat is dus geen ontgrenzen meer want je koopt er een onderdeel bij. Verder heb je wel gelijk.



Dit bericht is ge-edit door AkroBatik op 23-2-2004 21:33
 
Gunther -> der tollest
JIMMY 23-2-2004 21:36 Print reply

Posts: 2765
De ori Senda bocht IS ZELF de begrenzer
 
AkroBatik 23-2-2004 21:38 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JIMMY

De ori Senda bocht IS ZELF de begrenzer


Tering, dan is de carb van een brommer ook een begrenzer. En je 50cc ook want er kan 70 op. Dus is het een begrenzer. Zo kan je altijd nog wel door gaan
 
Gunther -> der tollest
Jolan 23-2-2004 21:38 Print reply
Posts: 119
Idd dat dunne bochtjes is juist de begrenzer..maar wat een gezeik allemaal. Koop gewoon een leuk uitlaatje en ze lopen ongeveer even hard

 
Life Is Hard And Then You Die
Twenteboer 23-2-2004 21:49 Print reply

Posts: 1002
Et klopt alleen n iet als je zegt dat een senda ontgrensd 80/85 haalt, want die van mij loopt ook 80. Ik heb alleen een andere sproeier, uitlaat kan je nu niet meer veranderen, want dat is nu uit 1 stuk. Geen voorbocht meer dus.
 
Blijhoofd 23-2-2004 22:53 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


stfu

honda is beter dan suzuki!

no offence tegen andere mensen, dit is alleen bedoelt voor blijhoofd


domme lul

jij hebt de kloe nooit begrepen

maar die am6 racertjes zijn sneller asl die senda's

pas sprintje gezien tussen 2


 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
ties 24-2-2004 14:51 Print reply
Posts: 1333
binnenkort gaat trouwens de cathalysator der ook uit. die is los gebroken en als je gas geeft hoor je em enorm tikken. ik heb een adresje kan ik dat voor 15 euro laten doen.
bij co looijyestein ex prof racer(monteur van 4 broers ze werden af en toe eerste). maakt ook opmaat uitlaten en doet ook aan cilinder tunen.
 
Arjan 24-2-2004 15:29 Print reply

Posts: 2483
Ze zullen even hard lopen denk, als het ECHT alleen op begrenzers houd zonder nieuwe spullen te kopen dus, dan loopt de tzr harder.
(bij mij maakte het een groot verschil die yasuni)

Dit bericht is ge-edit door derbisendar op 24-2-2004 15:30
 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
ties 24-2-2004 15:32 Print reply
Posts: 1333
heb gelukkig wel de snelle maar mag geen andere uitlaat.
 
Hans F 24-2-2004 16:02 Print reply
Posts: 4326
standaard derbi cilinder is dacht ik sneller als een standaard am6 cilinder. Heeft ook al fluitpoorten (hoeft op zich niks te zeggen).
 
ties 24-2-2004 16:25 Print reply
Posts: 1333
dat klopt maar volgens hun een slechte uitlaat.
 
Arjan 24-2-2004 16:29 Print reply

Posts: 2483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

dat klopt maar volgens hun een slechte uitlaat.


idd derbi heeft egt een te slome uitlaat
 
Max bikancer koekert para in ze htr ei

Dit topic is 8336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved