Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MT op kenteken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 836 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16047 - MT op kenteken
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 27184 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

User 927 6-3-2004 16:38 Print reply

Posts: 6405
Met dat snelheidsbeleving heb je zeker gelijk. Als ik 100 op de teller van een MH rijd heb ik het gevoel dak minder hard rij dan dak dezelfde snelheid met m'n eigen brom (MT) rijd.

+ met MT kun je nog es een keer op je bek gaan zonder dat je schade meteen in de duizenden loopt
 
mr200r 6-3-2004 16:52 Print reply
Posts: 5122
de rwd maakt uit of er iets op de weg komt
als je zelf gaat slaan en graveren nemen ze hem af.ik waarschuw je maar het eerste wat ze hier in veldhoven doen is etsen dan val je meteen door de mand.
 
mr200r
Marthin 6-3-2004 17:30 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

de rwd maakt uit of er iets op de weg komt
als je zelf gaat slaan en graveren nemen ze hem af.ik waarschuw je maar het eerste wat ze hier in veldhoven doen is etsen dan val je meteen door de mand.


vernielen ze bij het etsen de lak niet?
 
MT8 6-3-2004 20:26 Print reply
Posts: 35
Etsen? In mijn net gecoate frampje?? Nee toch.
Maar waarom zou je door de mand vallen, toch pas als ze op een las of wat tin stuitten, denk dat dat met dat vloeibare metaal reuze mee zal vallen, mits dat een beetje hard wil worden, maar nogmaals, zeg wat je denkt, alles is intressant. Maar ik heb eerder met het invoeren van bijv. mijn laatste wagen helemaal geen controle daarop gehad, ?t was even kijken of het framenummer overeen kwam met dat op mn kenteken en dat was prima, ik heb ze er verder niet op in zien gaan. Wie weet hoe het invoeren van een motor in zn werk gaat en of dat veel verschilt met het invoeren van een auto.
 
mr200r 6-3-2004 20:43 Print reply
Posts: 5122
Sucses met graveren, de rwd hou je niet voor de gek.
 
mr200r
MT8 7-3-2004 15:50 Print reply
Posts: 35
Zou je denken mr200r? En wat nou als je bijv. een mt8 hebt die wordt gestolen, de dieven slijpen er meteen het framenummer uit en jij vind je mt terug, hoe krijg je dan weer het nummer in je frame dat op je kenteken staat?
 
Joostvdw 7-3-2004 15:53 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT8

Zou je denken mr200r? En wat nou als je bijv. een mt8 hebt die wordt gestolen, de dieven slijpen er meteen het framenummer uit en jij vind je mt terug, hoe krijg je dan weer het nummer in je frame dat op je kenteken staat?


volgens mij ben je in dit geval gewoon de lul en moet je heeel veel moeite doen om et weer terug te draaien (denk persoonlijk neit dat et kan)

 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Pistonpen Paultje 7-3-2004 15:55 Print reply

Posts: 8678
Nieuw frame he, en een met kenteken...
 
Hans F 7-3-2004 15:55 Print reply
Posts: 4326
Met etsen kan je er idd altijd achter komen.

Het metaal onder de cijfers is vervormd bij het erin slaan van het framenummer. Als het is weggeslepen en je doet er van die etsvloeistof op, is te zien hoe het vervormd is en daardoor ook welke cijfers er ooit stonden.
 
MT8 7-3-2004 16:01 Print reply
Posts: 35
Nee oke dat snap ik maar er moet toch aanleiding zijn om te etsen, kan me niet voorstellen dat de RDW bij elk voertuig dat ingevoerd wordt het frame en framenummer of de carrosserie gaat beschadigen, of heb ik dat mis. Ik zou daar i.i.g. niet blij mee zijn, omgekat voertuig of niet.
PS. Joost, dat kun je toch niet menen? Dus dan zou je je motor weg kunnen gooien? Daar moet toch een manier voor zijn?


Dit bericht is ge-edit door MT8 op 7-3-2004 16:04
 
mr200r 7-3-2004 16:16 Print reply
Posts: 5122
Ze houden een infrarood/rontgen weet ik veel wat hoe dat apparaat heet kijken op de nummers.
bij de jouwe ook en dan zien ze dat het niet klopt en dan gaan ze etsen.
Als je het eerlijk doet met hulp van honda lukt het ook wel,beter iig dan geveren en slaan.
dacht jij dat ze meeteen beginnen je lak te slopen,nee alleen bij onraadt,begin er nou maar niet aan kost een hoop geld en je bent je keuringskosten en brommer kwijt.
 
mr200r
MT8 7-3-2004 16:24 Print reply
Posts: 35
Eerlijk met behulp van honda? Hoe had je dat in gedachte dan? Kijk wij zeggen dat die frames van mt5 en mt8 gelijk zijn, maar bij de rdw kijken ze naar cijfertjes en die zeggen dat het een brommer is. Ik zou graag een manier horen om daar op een legale manier een kenteken op te krijgen maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Kijk ik hou ook niet van dat illegale geslijp en gesjoemel maar ik zit nou eenmaal met die mt5 "te kijken", wil er graag op rijden maar dat schiet niet op zonder kenteken.
 
Kevon 18-4-2004 16:31 Print reply
Posts: 30
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: guus van driel

maar hij wil wel een slijptol in zijn balhoofd zetten?


is ook niet echt goed voor je laklaag
en frame coaten kost je 70 euro ( met stralen erbij)


Waar kan je voor dat prijs een frame coaten en laten spuiten....ik ken wel een paar maar die vragen 300,00 euro voor alleen coaten????

Kevon
 
Blorn 18-4-2004 17:53 Print reply

Posts: 13825
Gisteren mn motorframe + achterbrug en alle denkbare beugeltjes en onzin dingen opgehaald. 160 euro voor stralen en coaten.

Gerittsen Coating in Nijkerk.
 
Blijhoofd 18-4-2004 18:31 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Gisteren mn motorframe + achterbrug en alle denkbare beugeltjes en onzin dingen opgehaald. 160 euro voor stralen en coaten.

Gerittsen Coating in Nijkerk.


cut

wil me tsx helemaal gecoat hebben
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Dit topic is 27184 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved