Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MT op kenteken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 890 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16047 - MT op kenteken
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 27183 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT8 4-3-2004 10:04 Print reply
Posts: 35
Mannen,

Het project loopt tegen zijn einde. Ik heb het invoeren steed uitgesteld, maar nu moet ik wel. Nou ben ik dus nog op zoek naar iemand die slagletters heeft en dan natuurlijk liefst ori honda. Is er iemand hier die iets heeft, weet of kent? Misschien jongens met ervaring hiermee. Ik vraag me ook nog af hoe ik het oude framenummer er het beste uit kan halen. Ik heb wel iedeeen maar zoiets moet perfect gebeuren, dus misschien weten jullie iets.
 
KaWaReZ 4-3-2004 10:56 Print reply

Posts: 20582
slijptol erafslijpen,, of je neemt een 8-frame en pleurt alles daaronder

(Paul had er nog 1 van mij geloof ik )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
bart de scootergek 4-3-2004 16:57 Print reply

Posts: 8916
maar hij wil juist geen mt8 frame omdat hij een mt5 frame net heeft laten coaten en hier dus verder mee wil gaan
 
Honda RC-33
guus van driel 4-3-2004 17:11 Print reply
Posts: 846
maar hij wil wel een slijptol in zijn balhoofd zetten?


is ook niet echt goed voor je laklaag
en frame coaten kost je 70 euro ( met stralen erbij)
 
MT8 4-3-2004 18:09 Print reply
Posts: 35
Een frame stralen en coaten kost helemaal niks maar daar gaat het niet om. Ik wil idd wel dit frame behouden. En "een slijptol in mn balhoofd zetten" is ook niet wat ik in mn gedachte had, het kan eventueel wel met een slijptol maar het moet wel zo gebeuren dat het niet opvalt dat eraan geslepen is. kijk dat de laklaag eraf moet snap ik, maar dat kan ook netjes, met een malletje ofzo, (zodat het nummer duidelijk te lezen is) daarna wat blanke lak erover. Maar dat bedoel ik, het moet perfect gebeuren dus laat ik het bijvoorbeeld liever iemand doen die het echt! goed kan. ik kan het ook wel netjes maar het moet perfect gebeuren. Dus iemand sugesties? Ik hoor het graag!
 
Joscross 4-3-2004 18:10 Print reply

Posts: 12501
je wilt dus op een mt8 gaan rijden als motor?
Dan spoor je niet
 
arie-de-arier 4-3-2004 18:11 Print reply

Posts: 10000
stadsmotor volgens mij, en dat is best goed te doen
 
Allah is beter
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 4-3-2004 18:13 Print reply

Posts: 7007
ja beter dan de hele tijd lopen schijten voor de wouten
 
nobody fuck with us!!
MT8 4-3-2004 18:16 Print reply
Posts: 35
Jongen (Joscross) begin nou niet met die onzin daarvoor ben ik hier niet! Ik stel een serieuze vraag en als je geen zinvolle informatie hebt voor me reageer dan gewoon niet ipv als een kip zonder kop beginnen te ratelen, of lees eerst het hele topic. Het is gewoon een speeltje voor erbij maar ik heb geen zin om het ding iedere maand op het politieburo op te halen. Snap niet dat ik dit nog uitleg ook.

Aan de wel snuggere mensen hier dus de vraag hoe ik het verwijderen van het oude nummer het beste aan kan pakken? Kan natuurlijk 1001 manieren verzinnen maar wellicht heeft er iemand ervaring mee? Ben ook nog op zoek naar iemand met slagletters of iemand die het framenummer erin kan zetten, als het maar netjes gebeurt.

Dit bericht is ge-edit door MT8 op 4-3-2004 18:16

Dit bericht is ge-edit door MT8 op 4-3-2004 18:25
 
Bazz -> DRD 4-3-2004 18:27 Print reply

Posts: 1884
Kun je die letters niet wegschuren en dichtsmeren?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
MT8 4-3-2004 18:31 Print reply
Posts: 35
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar dat moet dan met goed hard materiaal gebeuren anders sla je het er met een klap op zo?n slagletter weer allemaal uit? Dus gewoon wat polyester plamuur zal waarschijnlijk niet houden of vergis ik me daarin? Misschien is er wat harder vulmateriaal te krijgen?
 
jeroen 4-3-2004 18:35 Print reply

Posts: 15066
Zou het iets wegslijpen/schuren, en dan netjes glad afwerken met heel fijn schuurpapier.

Je zou bv vloeibaar staal ofzo kunnen gebruiken, maar ik weet niet hoe goed zoiets hecht.

Probleem is weldat je wss ziet dat de ene kant van het balhoofd iets dunner is als je het afslijpt.
 
MT8 4-3-2004 18:42 Print reply
Posts: 35
Ja ook dat is een optie en misschien nog wel de beste. Die cijfers liggen namelijk helemaal niet zo diep en met dat verschil zal het best eens mee kunnen vallen. Er zal niemand zijn die hem zo gaat bekijken en dan het verschil ziet maar dat verschil kan toch best wel eens meevallen. Maar dat vloeibare staal, wordt dat hard genoeg als het er gewoon op ligt als het ware en iid hecht dat genoeg en hoe houd het zich als je er cijfers in gaat slaan. Iemand ervaring mee?
 
jeroen 4-3-2004 18:46 Print reply

Posts: 15066
Het wordt hard genoeg.

Maar..als je het goed ontvet enzo moet het best blijven zitten.


Anders gewoon een keer erop smeren, en dan met een schroevendraaier ofzo er wat figuurtjes inslaan, kijken hoe het houdt.

Dit bericht is ge-edit door jeroen op 4-3-2004 18:47
 
MT8 4-3-2004 18:57 Print reply
Posts: 35
Ja... denk dat ik dat eens uit ga zoeken Jeroen. ik morgen eens wat halen van dat spul en dan zal ik eerst eens wat proef plaatjes maken. Weten we meteen wat meer van dat materiaal. Waarschijnlijk zal het wel effe uit moeten harden maar ik zal wle eens kijken hoe het zich houd. Ga nu maar eens genieten van mn welverdiende vrije avondje en dan zal ik er morgens eens mee aan de slag gaan.
 

Dit topic is 27183 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved