Werner |
22-2-2004 12:48 |
|
Werner |
22-2-2004 12:49 |
Posts: 2127 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arrier
als je brommer niet zo heel oud is, heeft hij eu goedkeuring en dan mag t gewoon
als hij ouder is mot je ff t frame overzetten
je ken ook gewoon een nieuw frame nummer laten in tikken in het ilegale circuit
EDIT: typo
Dit bericht is ge-edit door Werner op 22-2-2004 12:49
|
|
|
|
scania |
22-2-2004 12:49 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Werner
[...]
owjaa heeft zie zeker laatst nog gekocht
ja ja, totdat z'n wekker ging, toen was hij opeens weer kwijt.
gestolen???????
|
|
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft. |
|
Werner |
22-2-2004 12:50 |
Posts: 2127 |
nee in beslag genomen op de roller bank
|
|
|
|
scania |
22-2-2004 12:51 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Werner
nee in beslag genomen op de roller bank
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
meer als 1,6 KW????????
|
|
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft. |
|
Werner |
22-2-2004 12:53 |
Posts: 2127 |
nee ging natuurlijk dik over de 2.0 KW heen denk
maar ik denk dat we weer ontopic moeten anders de modjes boos
|
|
|
|
scania |
22-2-2004 13:05 |
Posts: 1114 |
|
|
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft. |
|
-Tom- |
22-2-2004 13:29 |
Posts: 4151 |
Tja, jullie zullen het wel beter weten Een niet goedgekeurde brommer die je wilt laten keuren kost heel veel Euro's, rond de 17.000 euro. Zoveel moet een fabrikant dus betalen om z'n brommer legaal over de weg te laten rijden in Nld, de brommer wordt dan helemaal uit elkaar gehaald en gekeurd. Dus als Honda nu met een nieuw type MTX uit komt, moeten ze die eerst laten keuren in Nld ? heel veel euro's. Voor een bedrijf is dat te doen, maar voor een particulier :X
|
|
FTS Member |
|
scania |
22-2-2004 13:33 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Tja, jullie zullen het wel beter weten Een niet goedgekeurde brommer die je wilt laten keuren kost heel veel Euro's, rond de 17.000 euro. Zoveel moet een fabrikant dus betalen om z'n brommer legaal over de weg te laten rijden in Nld, de brommer wordt dan helemaal uit elkaar gehaald en gekeurd. Dus als Honda nu met een nieuw type MTX uit komt, moeten ze die eerst laten keuren in Nld ? heel veel euro's. Voor een bedrijf is dat te doen, maar voor een particulier :X
kerel, dat verhaal wat jij nou zit te vertellen klopt voor geen kant.
je moet de invoer keuring ongeveer zien als de apk voor auto's.
sorry dat ik het ff zeg, maar lul over dingen waar je verstand van heb.
|
|
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft. |
|
-Tom- |
22-2-2004 13:46 |
Posts: 4151 |
Hoeveel zullen we wedden.....
Een NIET GOEDGEKEURDE brommer dus ZONDER NL-Keur, ik neem nu als voorbeeld een oude Duitse Kreidler, daarmee mag je NIET legaal als BROMFIETS mee rijden. Je zou hem alleen voor 150 euro ofzo door de RDW kunnen laten keuren tot motorfiets, mits je de papieren hebt. Je kan hem NIET als brommer laten keuren, het kan wel, maar dan betaal je dus heel veel euro's!! Dan krijg je ene typegoedkeur voor die brommer!! Zo moeilijk is het toch niet. Ga anders maar naar het Kreidlerforum, daar staat alles piekfijn uitgelegt....
|
|
FTS Member |
|
marder |
22-2-2004 13:53 |
Posts: 344 |
volgens mij heeft tom wel gelijk
m'n vader heeft een paar maanden geleden de eerste Hummer H2 ingevoerd (nou moet je niet gaan zeiken dat dat wat anders is lees het eerst maar ff) omdat deze auto niet bekend is in nederland heeft hij geen typegoedkeuring toen hij dat heeft laten doen was hij18000 Eypo lichter met een bromfiets is dat volgens mij hetzelfde als hij hier niet bekend is heeft hij zo'n typegoedkeuring nodig voor een fabrikant is dat maar een schijntje van wat zo'n brommer op gaat brengen dus makkelijk te doen.
|
|
Hardcore dood? Dan ben ik een broodje shoarma |
|
theredone51 |
22-2-2004 13:56 |
Posts: 2506 |
18000 euri's extra om een H2 te mogen rijden?
ik zou het zo doen, die dingen zijn zo mooi
|
|
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing. |
|
Hans F |
22-2-2004 13:59 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: theredone51
18000 euri's extra om een H2 te mogen rijden?
ik zou het zo doen, die dingen zijn zo mooi
ikke niet, schijnt de auto te zijn met het meeste onderhoud/km..... knakke amerikanen..
Vind het eigenlijk wel een vreemd verhaal. Als jij als eerste een bepaalde kitcar bouwt in nl. ben je ook niet 18000 euro kwijt om hem te laten rijden volgens mij.
|
|
|
|
-Tom- |
22-2-2004 14:08 |
Posts: 4151 |
Omdat je dan vaak al een goedgekeurd frame hebt, bijvoorbeeld van een 2CV of een Kever... En daarna moet je hem APK keuren.
|
|
FTS Member |
|
mr200r |
22-2-2004 14:23 |
Posts: 5122 |
Tom,heeft gekijk het keuren van de brommer kost echt zoveel 1 stuk dan.
bv een yamaha tzr die laten ze keuren wordt toch
veel verkocht,daarom rijden hier geen 125cc modellen is de mooite niet,laat maar eens een zelfbouw keuren kan alleen in veendam en kost
echt zoveel.
P.s dit is mij uit gelegt door een verkoper van kawasaki ik zeg niet dat de prijs precies goed is maar als bv kawa de nieuwe zx10 terkeuring(nieuw produckt nog nooitdoor iemand gekeurt)
aanbieden voor europa betalen ze zoveel,maar dan is hij voor de eeg goedgekeurd.koop je er
dan een uit duitsland is hij al eeg gekeurt hoeft hij alleen voor nl gekeurd te worden en
dat kost 78 euro maar de allereerste keuring
van een nieuw produckt kost echt veel geld.
Dit bericht is ge-edit door mr200r op 22-2-2004 14:35
|
|
mr200r |
|