Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - brommer invoeren?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1054 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16029 - brommer invoeren?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1777 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Werner 22-2-2004 12:48 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wilbert

[...]


hij heeft zich ook vergist, hij bedoelde een farari invoeren van 2 weken oud



owjaa heeft zie zeker laatst nog gekocht
 
Werner 22-2-2004 12:49 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arrier

als je brommer niet zo heel oud is, heeft hij eu goedkeuring en dan mag t gewoon
als hij ouder is mot je ff t frame overzetten


je ken ook gewoon een nieuw frame nummer laten in tikken in het ilegale circuit

EDIT: typo

Dit bericht is ge-edit door Werner op 22-2-2004 12:49
 
scania 22-2-2004 12:49 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

[...]


owjaa heeft zie zeker laatst nog gekocht
ja ja, totdat z'n wekker ging, toen was hij opeens weer kwijt.

gestolen???????
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
Werner 22-2-2004 12:50 Print reply

Posts: 2127
nee in beslag genomen op de roller bank
 
scania 22-2-2004 12:51 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

nee in beslag genomen op de roller bank


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

meer als 1,6 KW????????
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
Werner 22-2-2004 12:53 Print reply

Posts: 2127
nee ging natuurlijk dik over de 2.0 KW heen denk

maar ik denk dat we weer ontopic moeten anders de modjes boos
 
scania 22-2-2004 13:05 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

nee ging natuurlijk dik over de 2.0 KW heen denk

maar ik denk dat we weer ontopic moeten anders de modjes boos


misschien wel beter ja

 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
-Tom- 22-2-2004 13:29 Print reply

Posts: 4151
Tja, jullie zullen het wel beter weten Een niet goedgekeurde brommer die je wilt laten keuren kost heel veel Euro's, rond de 17.000 euro. Zoveel moet een fabrikant dus betalen om z'n brommer legaal over de weg te laten rijden in Nld, de brommer wordt dan helemaal uit elkaar gehaald en gekeurd. Dus als Honda nu met een nieuw type MTX uit komt, moeten ze die eerst laten keuren in Nld ? heel veel euro's. Voor een bedrijf is dat te doen, maar voor een particulier :X
 
FTS Member
scania 22-2-2004 13:33 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Tja, jullie zullen het wel beter weten Een niet goedgekeurde brommer die je wilt laten keuren kost heel veel Euro's, rond de 17.000 euro. Zoveel moet een fabrikant dus betalen om z'n brommer legaal over de weg te laten rijden in Nld, de brommer wordt dan helemaal uit elkaar gehaald en gekeurd. Dus als Honda nu met een nieuw type MTX uit komt, moeten ze die eerst laten keuren in Nld ? heel veel euro's. Voor een bedrijf is dat te doen, maar voor een particulier :X


kerel, dat verhaal wat jij nou zit te vertellen klopt voor geen kant.

je moet de invoer keuring ongeveer zien als de apk voor auto's.

sorry dat ik het ff zeg, maar lul over dingen waar je verstand van heb.
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
-Tom- 22-2-2004 13:46 Print reply

Posts: 4151
Hoeveel zullen we wedden.....
Een NIET GOEDGEKEURDE brommer dus ZONDER NL-Keur, ik neem nu als voorbeeld een oude Duitse Kreidler, daarmee mag je NIET legaal als BROMFIETS mee rijden. Je zou hem alleen voor 150 euro ofzo door de RDW kunnen laten keuren tot motorfiets, mits je de papieren hebt. Je kan hem NIET als brommer laten keuren, het kan wel, maar dan betaal je dus heel veel euro's!! Dan krijg je ene typegoedkeur voor die brommer!! Zo moeilijk is het toch niet. Ga anders maar naar het Kreidlerforum, daar staat alles piekfijn uitgelegt....
 
FTS Member
marder 22-2-2004 13:53 Print reply

Posts: 344
volgens mij heeft tom wel gelijk
m'n vader heeft een paar maanden geleden de eerste Hummer H2 ingevoerd (nou moet je niet gaan zeiken dat dat wat anders is lees het eerst maar ff) omdat deze auto niet bekend is in nederland heeft hij geen typegoedkeuring toen hij dat heeft laten doen was hij18000 Eypo lichter met een bromfiets is dat volgens mij hetzelfde als hij hier niet bekend is heeft hij zo'n typegoedkeuring nodig voor een fabrikant is dat maar een schijntje van wat zo'n brommer op gaat brengen dus makkelijk te doen.
 
Hardcore dood? Dan ben ik een broodje shoarma
theredone51 22-2-2004 13:56 Print reply

Posts: 2506
18000 euri's extra om een H2 te mogen rijden?
ik zou het zo doen, die dingen zijn zo mooi
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Hans F 22-2-2004 13:59 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theredone51

18000 euri's extra om een H2 te mogen rijden?
ik zou het zo doen, die dingen zijn zo mooi


ikke niet, schijnt de auto te zijn met het meeste onderhoud/km..... knakke amerikanen..

Vind het eigenlijk wel een vreemd verhaal. Als jij als eerste een bepaalde kitcar bouwt in nl. ben je ook niet 18000 euro kwijt om hem te laten rijden volgens mij.
 
-Tom- 22-2-2004 14:08 Print reply

Posts: 4151
Omdat je dan vaak al een goedgekeurd frame hebt, bijvoorbeeld van een 2CV of een Kever... En daarna moet je hem APK keuren.
 
FTS Member
mr200r 22-2-2004 14:23 Print reply
Posts: 5122
Tom,heeft gekijk het keuren van de brommer kost echt zoveel 1 stuk dan.
bv een yamaha tzr die laten ze keuren wordt toch
veel verkocht,daarom rijden hier geen 125cc modellen is de mooite niet,laat maar eens een zelfbouw keuren kan alleen in veendam en kost
echt zoveel.

P.s dit is mij uit gelegt door een verkoper van kawasaki ik zeg niet dat de prijs precies goed is maar als bv kawa de nieuwe zx10 terkeuring(nieuw produckt nog nooitdoor iemand gekeurt)
aanbieden voor europa betalen ze zoveel,maar dan is hij voor de eeg goedgekeurd.koop je er
dan een uit duitsland is hij al eeg gekeurt hoeft hij alleen voor nl gekeurd te worden en
dat kost 78 euro maar de allereerste keuring
van een nieuw produckt kost echt veel geld.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 22-2-2004 14:35
 
mr200r

Dit topic is 1777 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved