Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitlaat past niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1122 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16027 - uitlaat past niet
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 743 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ubermens 22-2-2004 0:08 Print topicpost

Posts: 1111
Na ruim 12.500 km vond mijn getjoende imitatie cilindertje het wel weer genoeg geweest, dus heb ik een 50 eurocilindro bestelt.

Probleem is dat de uitlaat (techno) er niet goed op past. De uitlaat komt tegen de kop aan.

Ik kan dus Of een paar koelribben eraf zagen.
Nieuwe cilinderkop?
Of een andere uitlaat nemen (onderlangs).
Of mn uitlaat tussen de bankschroef zetten en het expansiegedeelte indeuken :(.

Wat kan ik het beste doen? Iemand nog andere suggesties?

Edit: Zou dit trouwens bij een andere cilinder ook het geval zijn?

Dit bericht is ge-edit door Ubermens op 22-2-2004 0:10
 
Oost, west.........Honda best!

Pistonpen Paultje 22-2-2004 0:13 Print reply

Posts: 8678
Vaagheid. Zekerweten dat je de pijp er goed op doet enzo?

Anders zou ik de koelribben iets afslijpen. Standaard MT en MTX o.t. 80 koppen hebben dit namelijk ook...
 
Jurgen 22-2-2004 0:45 Print reply

Posts: 1334
Gewoon even de dremel in die koelribben zetten..

Ik heb dat voor mijn proma op m'n MTX o.t. in the good old days ook gedaan, zonder problemen.

Ik had alleen die brommer noooooit moeten verkopen..
 
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even.
Werner 22-2-2004 0:55 Print reply

Posts: 2127
heb ik ook gehad gewoon 3 van die puntjes afslijpen bovenaan je kop en dan is het probleem opgelost kan totaal geen kwaad
 
SMALL HONDA 22-2-2004 10:07 Print reply

Posts: 1575
ik zou in iedersgeval niet de expansie gedeelte indrukken, dat gaat alleen maar ten koste van de prestaties
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
MichiMess 22-2-2004 11:48 Print reply

Posts: 1348
jap! heb ik ook bij me mt5je
me koelribben moeren afzagen aan de bovenkant,
(met slijptol)
 
hondadriver_chris 22-2-2004 12:02 Print reply

Posts: 1042
flens bijwerken?
deed ik ook met me mb pijp
 
iemand nog honda onderdelen nodig?? inbox me heb heel veel liggen!!
Jop 22-2-2004 12:14 Print reply
Posts: 1290
gewoon een paar ribben een beetje bij vijlen, dat kan echt niet zoveel kwaad hoor..
 
Werner 22-2-2004 12:28 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess

jap! heb ik ook bij me mt5je
me koelribben moeren afzagen aan de bovenkant,
(met slijptol)


mwhaha jij ook al ik zat wel ff raar te kijken toen ik het voor het eerst zag naja dan maar slijpen
 
Ubermens 22-2-2004 12:34 Print reply

Posts: 1111
Ok thnx dat wordt slijpen dus

Wat denken jullie trouwens dat die cilinder zou lopen met de rest van mn setup:

eurocilindro 50
techno
16mm keihin
twv 14-43
 
Oost, west.........Honda best!
Werner 22-2-2004 12:35 Print reply

Posts: 2127
mwa als je cilinder netjes afwerkt denk 80/85KM ofzo
 
Ubermens 22-2-2004 12:38 Print reply

Posts: 1111
hmmz.... afwerken kan ik niet . Wel hak & zaag tuning samen met mn achterneefje. Top was 90km/u met 50 imi
 
Oost, west.........Honda best!
Werner 22-2-2004 12:43 Print reply

Posts: 2127
begin er dan maar niet aan uhmm denk gewoon 75KM ofzo mijn zeta 50cc snel gaat met een 14mm (uitgeboorde 12mm ) de 65KM met fukking veel overtoeren maar ik heb NU ff geen zin om der geld in te stoppen eerst het Aprilia projeckt af wat al duur genoeg kost
 

Dit topic is 743 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved