Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Giladoni 74cc voor AM6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 610 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15982 - Giladoni 74cc voor AM6
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 5311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bullet 20-2-2004 18:35 Print reply

Posts: 12150
ralf heeft gelijk
 
**My BungHole Will Speak Now**
Jolan 20-2-2004 18:56 Print reply
Posts: 119
Der is maar 1 70 gilardoni cilinder voor de zoveelste keer...*zucht* Bij sommige dealers noemen ze hem een 70cc en bij de andere 74cc. Komt erop neer dat het gewoon 68cc is. Als men het nou nog niet door heeft
 
Life Is Hard And Then You Die
rs50 20-2-2004 19:27 Print reply
Posts: 50
ja het is zeker weten dat er alleen een 68cc versie is ik heb hem namelijk zelf ook gehad en ze noemden het toen gilardinges 74

maar tis echt minder dan 70cc

volgens mij is me mhr-r precies dezelfde maat als die gilardoni iig heb me mhr 47mm zuiger

en de metrakit 70cc heb ik ook nog liggen die is wel groter namelijk 48mm of 49
 
www.aprilia2000.com
RS_70_power 20-2-2004 19:38 Print reply

Posts: 1990
de grootste cilinder voor AM6 is de Metrakit , hij is 48mm , maar dan kom je uit op 70,5cc ( excl verbrandingskamer )
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Punk [Dave] 20-2-2004 19:39 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_50cc_16mm_giannelli

de grootste cilinder voor AM6 is de Metrakit , hij is 48mm , maar dan kom je uit op 70,5cc ( excl verbrandingskamer )




en die dan.. is airsal 80cc... past op een 50cc blok staat er

 
Bullet 20-2-2004 19:40 Print reply

Posts: 12150
nee, rode TP dan heb iets van 74 komma nogwat

@punk, das een 70 airsal

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 20-2-2004 19:41
 
**My BungHole Will Speak Now**
-Zeroed in- 20-2-2004 19:56 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]

[...]


afbeelding

en die dan.. is airsal 80cc... past op een 50cc blok staat er



is ook gewoon lekker een 70cc.
rode TP heeft een boring van 49,5mm en is daarmee de "grootste" cilinder voor am6.

 
RS_70_power 20-2-2004 20:17 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]

[...]


afbeelding

en die dan.. is airsal 80cc... past op een 50cc blok staat er



ik heb gemaild naar de site waar deze te koop staat en hij is 47,6mm , reken maar uit , lang geen 80cc ( alleen als je de verbrandingskamer er bij rekent )
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
REPSOL_MIKE 20-2-2004 20:56 Print reply

Posts: 2238
slag is 39 mm....dus reken maar uit...
 
martinus83 20-2-2004 20:57 Print reply

Posts: 3718
slag: 39 mm
boring: 47,6mm

0.25 x pi x 47.6 2(kwadraat) x 39 = 69,4 cc

d8 ik....

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 20-2-2004 21:00
 
REPSOL_MIKE 20-2-2004 21:00 Print reply

Posts: 2238
martinus maakt een foutje...
maar komen ongeveer uit op 68 cc....klaar....hele discussie..gewoon ff uitrekenen
 
Ralf 20-2-2004 21:01 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_50cc_16mm_giannelli

de grootste cilinder voor AM6 is de Metrakit , hij is 48mm , maar dan kom je uit op 70,5cc ( excl verbrandingskamer )


Cilinderinhoud is ALTIJD zonder verbrandingskamer, duh
 
Aprilia r-ass 20-2-2004 21:43 Print reply
Posts: 741
ik geloof dat die rooie top iets van 49.5mm was.....dus die komt als enige ong in de buurt van 75cc (24.75 x 24.75 x ong 3.14 x 39 = 75.014)
 
I like Castrol!

Dit topic is 5311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved