Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Giladoni 74cc voor AM6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1019 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15982 - Giladoni 74cc voor AM6
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5334 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rickerd 20-2-2004 11:41 Print reply
Posts: 632
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

[...]



ja voor MBX ja !!!
mbx 80 lc:
110 malossi = 93cc
125 eurocilindro = 98cc

mb/mt/mtx 80 ac
110 malossi = 110 cc of 113 ofso
125 euro = 128cc



ja en 110 zeta is 125
 
Bullet 20-2-2004 12:47 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-

[...]


vergeet bidalot niet



was ik ff vergeten
 
**My BungHole Will Speak Now**
Pingu 20-2-2004 12:59 Print reply
Posts: 1842
Is er een echte manston voor am6 nu? Er was toch alleen de ng?
En groot prijsverschil?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Bullet 20-2-2004 13:00 Print reply

Posts: 12150
yep sinds kort bestaat er een echte Manston, hij kost iets van 380 ofzo
 
**My BungHole Will Speak Now**
2wheels[jurg] 20-2-2004 13:36 Print reply

Posts: 3503
wrm zegt iedereen 110 mallosi voor mbx op 50cc staat toch echt 100cc

Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 20-2-2004 13:36
 
danny3000 20-2-2004 13:41 Print reply
Posts: 248
die gilardoni is toch echt 74cc en gaat vet hard, hij houdt een 70cc polini evo scoot bij met optrekken
 
Bullet 20-2-2004 13:45 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: danny3000

die gilardoni is toch echt 74cc en gaat vet hard, hij houdt een 70cc polini evo scoot bij met optrekken



eehmm bullshit, gila is toch echt 68cc!

en een scoot met 70 evo hou jij volgens niet bij hoor
 
**My BungHole Will Speak Now**
danny3000 20-2-2004 13:51 Print reply
Posts: 248
heb jij hem in ut echt gezien dan?? hij is 47mmm en op de doos staat toch echt 74cc en op 50cc.nl staat gewoon 70cc dus..... en die scoot houd hij toch bij hoor, of je ut gelooft of niet
 
Hans F 20-2-2004 13:55 Print reply
Posts: 4326
kerel, leer rekenen kut aap

((47/2)^2 x 3,1416 x 39)/1000 = 67,7 cc
 
riejuracer 20-2-2004 13:55 Print reply
Posts: 353
neem nou eens reken les. d van 47 en een slag van 39. dat is gewoon 68cc. een een scoot met evo hou je nooit van je leven bij. of scoot moet gewoon erg GAAR lopen. Dus ga nou niet zeuren ik trok hem er zo uit.
 
pro race vlamt.
GMP 407 20-2-2004 14:00 Print reply
Posts: 1182
een oppergetunde brommer met gilardoni 68cc gaat tuurlijk harder dan een scoot met evo 70 en een orginele pijp en verder een 12mm carb en een standaard koppeling en vario.

Duh... wat is dat voor vergelijking man.
 
Streetracing team HGV - GMP 407
danny3000 20-2-2004 14:12 Print reply
Posts: 248
wie zegt dat ik ut over een carbje enz heb??? enne ((47/2)^2x3.1416x40.3)/1000= 69,91cc
 
Pingu 20-2-2004 14:16 Print reply
Posts: 1842
hoe kom je aan 40.3

mar tuurlijk vlam je met gemak een evo setupje, snap ik ook wel. Enkele uitlaatpoort tegen ubergrote vlinder, die veel netter afgewerkt is, dol je zo.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
danny3000 20-2-2004 14:18 Print reply
Posts: 248
daarom, maar kijk maar op www.riejumoto.com staat ut

edit:
DI?METRO x CARRERA 39 x 40,3 mm.

Dit bericht is ge-edit door danny3000 op 20-2-2004 14:21
 
Ralf 20-2-2004 14:18 Print reply

Posts: 9073
Slag van AM6 is toch 39.2?

Een evo met std pijp komt echt niet boven de 8 pk uit..

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 20-2-2004 14:19
 

Dit topic is 5334 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved