Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Giladoni 74cc voor AM6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1076 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15982 - Giladoni 74cc voor AM6
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5335 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Eef 19-2-2004 23:24 Print reply

Posts: 2351
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard655

dat ze het 74cc noemen als het 68cc is lijkt me eigenlijk bullshit

ken je net zo goed een 70cc wel 75cc noemen en een snelle 50 een 60cc ofzo



precies.. dus bestaat hij nou wel of niet.. wordt hier ook niks wijzer van
 
aprilia2000 mod... :p
kpotappel86 19-2-2004 23:26 Print reply

Posts: 2679
is een goede cilinder met leuke snelhied en zeer slijtvast......
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Sjorsx87 19-2-2004 23:42 Print reply
Posts: 159
70cc gilardoni 47mm=?183.50 zo staat hij op 50cc.nl dus wel 70cc naar boven afgerond want het is 68cc. Je hoort en ziet vaak dat ze 74cc zeggen of dchrijven ik weet niet presies de reden maar ze zetten er vaak de boring bij in plaats van het aantal cc's dus als je weet hoe je dat berekend hoeveel cc's een brommer heeft met een bepaalde boring enz. dan weet je het zo....
 
kpotappel86 19-2-2004 23:47 Print reply

Posts: 2679
de "110" malossi is ook MAAR 93cc...

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Joscross 19-2-2004 23:48 Print reply

Posts: 12501
en de 125 eurocilindro ook iets van 110

Waar THE FUCK slaat dat allemaal eigenlijk op
 
User 927 20-2-2004 0:09 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

en de 125 eurocilindro ook iets van 110

Waar THE FUCK slaat dat allemaal eigenlijk op


Afronding.... is volgens mij voor de racerij... een 1000cc motor is meestal 980 ofzow, omdat ze in de racerij onder een bepaald aantal cc's moeten zitten. en een "70cc" word afgerond naarboven omdat 65cc of 68cc minder snel klinkt. (70cc voor Honda is meestal 65cc...)
 
-Zeroed in- 20-2-2004 0:19 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard655

dat ze het 74cc noemen als het 68cc is lijkt me eigenlijk bullshit

ken je net zo goed een 70cc wel 75cc noemen en een snelle 50 een 60cc ofzo



is toch echt zo.
is gewoon een marketing term, ga de echte cilinderinhoud maar eens uitrekenen

 
-Zeroed in- 20-2-2004 0:19 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

Hebo Manston (echte Manston)

airsal = eurokit

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 19-2-2004 22:38


vergeet bidalot niet

 
BlackYellowRs 20-2-2004 0:57 Print reply
Posts: 7
maar die bidalot is er niet voor am6 alleen voor op derbi's
 
-Zeroed in- 20-2-2004 6:53 Print reply

Posts: 3255
is ie wel
hij is er ook voor mina hor.

 
Knoxville 20-2-2004 8:37 Print reply

Posts: 1454
Is een fijn cylindertje eef, loopt behoorlijk. Is idd gewoon 68cc
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Erik_N 20-2-2004 9:05 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

en de 125 eurocilindro ook iets van 110

Waar THE FUCK slaat dat allemaal eigenlijk op


126, nogwat


En voor honda Mb noemen ze ook zoveel 70, terwijl het iets minder is, 65 ofzo.

Maargoed, kun je niet uit afleiden of het voor een aprilia geldt, dus zou zeggen, wat is de slag, wat is de boring...?
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Racekip #1 20-2-2004 9:44 Print reply

Posts: 1119
heb zelf Gilardoni op mn RS1 gehad beviel me goed

dat ding ging toen net zo hard

Setup was
74cc Gilardoni
24mm carb.
70cc uitlaat

andere vertanding, cilinder iets getuned
bijna 140 op teller van een CBR600F (motor dus)

 
loud pipes saves lives
Hans F 20-2-2004 10:37 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard655

dat ze het 74cc noemen als het 68cc is lijkt me eigenlijk bullshit

ken je net zo goed een 70cc wel 75cc noemen en een snelle 50 een 60cc ofzo



neem een cursus wiskunde voor kleuters
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 20-2-2004 11:24 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

de "110" malossi is ook MAAR 93cc...




ja voor MBX ja !!!
mbx 80 lc:
110 malossi = 93cc
125 eurocilindro = 98cc

mb/mt/mtx 80 ac
110 malossi = 110 cc of 113 ofso
125 euro = 128cc

 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 5335 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved