Eef |
19-2-2004 23:24 |
|
kpotappel86 |
19-2-2004 23:26 |
Posts: 2679 |
is een goede cilinder met leuke snelhied en zeer slijtvast......
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Sjorsx87 |
19-2-2004 23:42 |
Posts: 159 |
70cc gilardoni 47mm=?183.50 zo staat hij op 50cc.nl dus wel 70cc naar boven afgerond want het is 68cc. Je hoort en ziet vaak dat ze 74cc zeggen of dchrijven ik weet niet presies de reden maar ze zetten er vaak de boring bij in plaats van het aantal cc's dus als je weet hoe je dat berekend hoeveel cc's een brommer heeft met een bepaalde boring enz. dan weet je het zo....
|
|
|
|
kpotappel86 |
19-2-2004 23:47 |
Posts: 2679 |
de "110" malossi is ook MAAR 93cc...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Joscross |
19-2-2004 23:48 |
Posts: 12501 |
en de 125 eurocilindro ook iets van 110
Waar THE FUCK slaat dat allemaal eigenlijk op
|
|
|
|
User 927 |
20-2-2004 0:09 |
Posts: 6405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
en de 125 eurocilindro ook iets van 110
Waar THE FUCK slaat dat allemaal eigenlijk op
Afronding.... is volgens mij voor de racerij... een 1000cc motor is meestal 980 ofzow, omdat ze in de racerij onder een bepaald aantal cc's moeten zitten. en een "70cc" word afgerond naarboven omdat 65cc of 68cc minder snel klinkt. (70cc voor Honda is meestal 65cc...)
|
|
|
|
-Zeroed in- |
20-2-2004 0:19 |
Posts: 3255 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard655
dat ze het 74cc noemen als het 68cc is lijkt me eigenlijk bullshit
ken je net zo goed een 70cc wel 75cc noemen en een snelle 50 een 60cc ofzo
is toch echt zo.
is gewoon een marketing term, ga de echte cilinderinhoud maar eens uitrekenen
|
|
|
|
-Zeroed in- |
20-2-2004 0:19 |
Posts: 3255 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
Hebo Manston (echte Manston)
airsal = eurokit
Dit bericht is ge-edit door Bullet op 19-2-2004 22:38
vergeet bidalot niet
|
|
|
|
BlackYellowRs |
20-2-2004 0:57 |
Posts: 7 |
maar die bidalot is er niet voor am6 alleen voor op derbi's
|
|
|
|
-Zeroed in- |
20-2-2004 6:53 |
Posts: 3255 |
is ie wel
hij is er ook voor mina hor.
|
|
|
|
Knoxville |
20-2-2004 8:37 |
Posts: 1454 |
Is een fijn cylindertje eef, loopt behoorlijk. Is idd gewoon 68cc
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
Erik_N |
20-2-2004 9:05 |
Posts: 5360 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
en de 125 eurocilindro ook iets van 110
Waar THE FUCK slaat dat allemaal eigenlijk op
126, nogwat
En voor honda Mb noemen ze ook zoveel 70, terwijl het iets minder is, 65 ofzo.
Maargoed, kun je niet uit afleiden of het voor een aprilia geldt, dus zou zeggen, wat is de slag, wat is de boring...?
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
Racekip #1 |
20-2-2004 9:44 |
Posts: 1119 |
heb zelf Gilardoni op mn RS1 gehad beviel me goed
dat ding ging toen net zo hard
Setup was
74cc Gilardoni
24mm carb.
70cc uitlaat
andere vertanding, cilinder iets getuned
bijna 140 op teller van een CBR600F (motor dus)
|
|
loud pipes saves lives |
|
Hans F |
20-2-2004 10:37 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard655
dat ze het 74cc noemen als het 68cc is lijkt me eigenlijk bullshit
ken je net zo goed een 70cc wel 75cc noemen en een snelle 50 een 60cc ofzo
neem een cursus wiskunde voor kleuters
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
20-2-2004 11:24 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86
de "110" malossi is ook MAAR 93cc...
ja voor MBX ja !!!
mbx 80 lc:
110 malossi = 93cc
125 eurocilindro = 98cc
mb/mt/mtx 80 ac
110 malossi = 110 cc of 113 ofso
125 euro = 128cc
|
|
nobody fuck with us!! |
|