Blukaap |
18-2-2004 20:39 |
Posts: 10006 |
Die CBR heeft nog (ruim) minder vermogen dan m'n NSR had man, dan rijd je echt grondig voor lul.
CB250 rebel ding heeft volgens mij 20PK, meen dat ze hetzelfde blok hebben als een gewone CB two-fifty en die hebben zoiets (aan de krukas).
En dat komt voor geen ene flikker vooruit.....
|
|
Bastila is lief |
|
Baasbas |
18-2-2004 21:14 |
Posts: 2176 |
ik vind'm best wel mooi eigenlijk..
.. alleen zo'n uiterlijk schept verwachtingen die je niet waar kan maken
dus sja, als je die koopt moet je hem ergens neerzetten met de motor uit.. ?
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
arie-de-arier |
18-2-2004 21:27 |
Posts: 10000 |
wel leuk, tot je bij de onderkuip komt, liever gooi je er een ander blok onder dan is het wel te doen, en creatief zijn met polyester en opnieuw LATEN spuiten, dan is het wel een leuk dingetje (nu maar hopen dat ze ook nog een 50cc versie op de markt gooien, ik wacht al zo lang op een nieuwe honda schakelbrommer)
|
|
Allah is beter |
|
jerry |
18-2-2004 21:27 |
Posts: 112 |
ik vind die cBR 125 echt niets
kheb em gezien op het autosalon in brussel
kvind et echt iets wat gewoon uitstraalt
van ik wil een moto maar kdurf niet en ik koop het voor de naam CBR
mijn bescheiden mening
|
|
trust me there is no one you can trust |
|
gonzales |
18-2-2004 21:33 |
Posts: 1319 |
kzou zeker een cagiva mito kopen of dergelijke en zeker weten een zware 2-takt weet je dat je op bochtige wegen een zware moter los rijdt met een rgt250 ? dus zou ik ZEKER een 2-takt kopen en waarom geen mito zijn degelijke blokken heb ik gehoordt maar let wel op wat je koopt. meestre hebben echt moeten janken en dan zijn ze wel wat minder maar reviesie kosten vallen heus wel mee hoor
|
|
burn your rubber not your soul |
|
ErDBeer |
18-2-2004 22:04 |
Posts: 229 |
|
|
|
|
peeweerat |
18-2-2004 22:26 |
Posts: 19 |
cagiva mito zijn vette dingen. En trouwens je trekt met een 125 wel mooi een ducati eruit
|
|
|
|
de_koen |
18-2-2004 22:28 |
|
pepijn |
18-2-2004 22:28 |
Posts: 1287 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: peeweerat
cagiva mito zijn vette dingen. En trouwens je trekt met een 125 wel mooi een ducati eruit
en wat voor ducati mag dat dan zijn?
|
|
|
|
de_koen |
18-2-2004 22:29 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pepijn
[...]
en wat voor ducati mag dat dan zijn?
gok een 350 1-pittertje van 1965 ofzo
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Blorn |
18-2-2004 22:50 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man
oetlullen, die honda is keimooi... eeuwig gezijk van blorn en ralf....
Ik vind het ding schijtlelijk. Echt een wannabe motor.
|
|
|
|
arie-de-arier |
18-2-2004 22:59 |
Posts: 10000 |
het ergste is nog dat dat ding echt zon fucking dunne achterbrug heeft... misschien wel dezelfde als bij mijn ns1 (zou trouwens best logisch zijn)
|
|
Allah is beter |
|
blair |
18-2-2004 23:07 |
Posts: 150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
btw: koop geen mito.. kun je net zo goed brommer blijven rijden..
cr 500 blok eronder en vlammen
|
|
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm |
|
Junkie XR |
18-2-2004 23:18 |
Posts: 5753 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pepijn
[...]
en wat voor ducati mag dat dan zijn?
Uit ervaring: met een beetje mazzel eentje die stilstaat.
|
|
|
|
Junkie XR |
18-2-2004 23:28 |
Posts: 5753 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blair
[...]
cr 500 blok eronder en vlammen
afbeelding
Tering mega geniaal!!!
Is er wat meer info over? Dit zijn zulke leuke dingen, heb je een motortje van 130 kilo ofzo met 70 pk. Helaas een beetje onbestuurbaar, maar goed. 't Zou nog leuker zijn als je er een leuk 4takt blok onder bouwt, maar je kan blijven dromen
|
|
|
|