waarom pleur je niet gewoon je mototblok eruit, en een blok lood erin. Je zoekt de hoogste berg op die r is. Je laat je rem los als je boven op de helling staat en je kunt zeggen dat je ontiegelijk hard bent gegaan.
als je zo hard gaat moet je natuurlijk wel zorgen dat je nog op tijd kunt remmen. Ik heb daarom 2 apparte systemen bedacht, dus als de ene niet werkt heb ik de andere nog. Ik heb een anker aan een touw aan mn achterbrug gemaakt. En voor de noodstop heb ik bij mn voorwiel nog een haak gemaakt. ALs ik dan aan een touwtje trek, klapt die haak tussen mn spaken en sta je supersnel stil!!! Werkt ook supergoed om stoppies te maken
of nieuwe begrenzer: speciaal tankje met wat suiker.
wil je begrenzen? draai het kraantje open, cker dat je niet meer hard gaat en je kunt lekker suikerspinnen van de drap uit je uitlaat maken
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
moterblokkie eruit halen... aleen frame met wielen en stuur... voort laten trekken door 2 paarden... heb je toch 2 pk ... is meer als orgineel en ben je toch dik opgevoerd
omdat mijn carberateur kapot was had ik een gat in mn cilinder geboort en daar mn benzine kraan in gedaan rijd echt perfekt
ik heb ook mn voor en achter tandwiel omgedraait nu ga ik echt hard
khep een 1watt ventilatortje op me lucht inlaat gezet dat ding levert 10 kubieke cm lucht per uur nu ga ik echt veel harder en een gasreactie
moterblokkie eruit halen... aleen frame met wielen en stuur... voort laten trekken door 2 paarden... heb je toch 2 pk ... is meer als orgineel en ben je toch dik opgevoerd
haha khep mn stofzuiger erop gemonteerd
da was 1400 wat dus had ik op de roller 1.4kw