Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - heeft het nut om je cilinder hemd eraf te halen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 705 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15894 - heeft het nut om je cilinder hemd e...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2920 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 17-2-2004 15:09 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald

[...]


Liep die puch van jou niet 80 ipv 65 daardoor, Harrie? of was dat omdat je je demper uitgehold had?


Mnee, puch ging klote lopen, maar dat is een zuigergestuurde inlaat.
Bij m'n NSR scheelde het wel flink, nu trok ie z'n 6 zonder moeite ver door.
 
Bastila is lief
Werner 17-2-2004 15:18 Print reply

Posts: 2127
zo op ze achterwiel zeker ?
 
Tsxdude AKU MicheL 17-2-2004 15:22 Print reply

Posts: 10676
Voorwiel zei ie me laatst op msn toch??
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Joscross 17-2-2004 15:25 Print reply

Posts: 12501
Jongens helpt het als je in je tank pist, olie uit je blok haalt zodat alle tandwielen minder weerstand hebben en je bougie vervangt door een gloeilamp?

Alleen serieuze reacties graag.
 
Teunmenator 17-2-2004 15:28 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Jongens helpt het als je in je tank pist, olie uit je blok haalt zodat alle tandwielen minder weerstand hebben en je bougie vervangt door een gloeilamp?

Alleen serieuze reacties graag.


hahaha

maar beetje in je tank pissen kan je best doen, de helft ofzow en olie kun je er best uitlaten maar als je er dan wat zand indoet gaat het nog beter. en aan die bougie zat ik ook te denken maar ik krijg die gloeilamp er niet in

OCH VERREK ik denk nou ineens dat ik nog een fietslampje heb liggen

Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 17-2-2004 15:29
 
Arjan 17-2-2004 16:04 Print reply

Posts: 2483
je kan ook je piston pen vervangen door een lollistokje. dan heeft de krukas minder weerstand
 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
martijn_helmer 17-2-2004 16:11 Print reply

Posts: 146
Dat van dat lollistokje heb ik laatst ook geprobeerd, met orginele cil. en uitlaat(waar ik de einddemper van vol heb geschete voor extra tegendruk) liept ie nu toch wel ongeveer 120km/u.
 
luuk_smits 17-2-2004 16:32 Print reply
Posts: 1073
wat had je met je demper gedaan?
 
martijn_helmer 17-2-2004 16:41 Print reply

Posts: 146
volgeschete, ik zal even vertellen hoe precies:


1) Je pakt de demper en haalt de binnenste buis
eruit.
2) Je trekt je broek omlaag, en hurkt.
3) Je kneed een flinke dikke drol rechtstreeks
de demper in (goed mikken).
4) Je duwt de binnenste buis er weer in.
5) Reet afvegen, broek omhoog en klaar is kees.

Als je dit goed hebt gedaan loopt ie als een trein.

 
Supernova 17-2-2004 16:43 Print reply

Posts: 7654
als je een nieuwe vooras nodig hebt pak je gewoon een tak en zet die ertussen
Werkt goed hoor
 
WP Car Customs
vinnie 17-2-2004 16:44 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijn_helmer

volgeschete, ik zal even vertellen hoe precies:


1) Je pakt de demper en haalt de binnenste buis
eruit.
2) Je trekt je broek omlaag, en hurkt.
3) Je kneed een flinke dikke drol rechtstreeks
de demper in (goed mikken).
4) Je duwt de binnenste buis er weer in.
5) Reet afvegen, broek omhoog en klaar is kees.

Als je dit goed hebt gedaan loopt ie als een trein.



krijje wel spetterpoep uit je uitlaat
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
MWvdK 17-2-2004 16:44 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijn_helmer

volgeschete, ik zal even vertellen hoe precies:


1) Je pakt de demper en haalt de binnenste buis
eruit.
2) Je trekt je broek omlaag, en hurkt.
3) Je kneed een flinke dikke drol rechtstreeks
de demper in (goed mikken).
4) Je duwt de binnenste buis er weer in.
5) Reet afvegen, broek omhoog en klaar is kees.

Als je dit goed hebt gedaan loopt ie als een trein.



Heeft ook een leuk effect op achterliggers als je gasgeeft
 
scooterkiller 17-2-2004 16:47 Print reply

Posts: 2987

 
BIERTJUH!!!!!!!!
Joscross 17-2-2004 16:47 Print reply

Posts: 12501
ik reed laatst op de weg en dan dacht ik he, daar legt een stoeptegel, dus ik neem die stoeptegel ff mee, me kop er af gehaald en die stoeptegel op me cilinder, nohh je wilt niet weten wat een compressie ik heb

ik moest trouwens wel een stuk uit me drijfstang zagen want me zuiger kwam tegen die stoeptegel aan, maar die drijfstang heb ik weer met een soldeerbout aan elkaar gesoldeert
 
-Tom- 17-2-2004 16:51 Print reply

Posts: 4151
Weet je wat ook echt goed helpt, om de onderkant van je zuiger zover mogelijk weg te halen, dat je alleen nog maar een plaatje hebt. Zo komt er meer benzine bij!! M'n puch reedt toen iets van 30 km/h harder!!
 
FTS Member

Dit topic is 2920 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved