Blukaap |
17-2-2004 15:09 |
Posts: 10006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
[...]
Liep die puch van jou niet 80 ipv 65 daardoor, Harrie? of was dat omdat je je demper uitgehold had?
Mnee, puch ging klote lopen, maar dat is een zuigergestuurde inlaat.
Bij m'n NSR scheelde het wel flink, nu trok ie z'n 6 zonder moeite ver door.
|
|
Bastila is lief |
|
Werner |
17-2-2004 15:18 |
Posts: 2127 |
zo op ze achterwiel zeker ?
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
17-2-2004 15:22 |
Posts: 10676 |
Voorwiel zei ie me laatst op msn toch??
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Joscross |
17-2-2004 15:25 |
Posts: 12501 |
Jongens helpt het als je in je tank pist, olie uit je blok haalt zodat alle tandwielen minder weerstand hebben en je bougie vervangt door een gloeilamp?
Alleen serieuze reacties graag.
|
|
|
|
Teunmenator |
17-2-2004 15:28 |
Posts: 2524 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Jongens helpt het als je in je tank pist, olie uit je blok haalt zodat alle tandwielen minder weerstand hebben en je bougie vervangt door een gloeilamp?
Alleen serieuze reacties graag.
hahaha
maar beetje in je tank pissen kan je best doen, de helft ofzow en olie kun je er best uitlaten maar als je er dan wat zand indoet gaat het nog beter. en aan die bougie zat ik ook te denken maar ik krijg die gloeilamp er niet in
OCH VERREK ik denk nou ineens dat ik nog een fietslampje heb liggen
Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 17-2-2004 15:29
|
|
|
|
Arjan |
17-2-2004 16:04 |
Posts: 2483 |
je kan ook je piston pen vervangen door een lollistokje. dan heeft de krukas minder weerstand
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
martijn_helmer |
17-2-2004 16:11 |
Posts: 146 |
Dat van dat lollistokje heb ik laatst ook geprobeerd, met orginele cil. en uitlaat(waar ik de einddemper van vol heb geschete voor extra tegendruk) liept ie nu toch wel ongeveer 120km/u.
|
|
|
|
luuk_smits |
17-2-2004 16:32 |
Posts: 1073 |
wat had je met je demper gedaan?
|
|
|
|
martijn_helmer |
17-2-2004 16:41 |
Posts: 146 |
volgeschete, ik zal even vertellen hoe precies:
1) Je pakt de demper en haalt de binnenste buis
eruit.
2) Je trekt je broek omlaag, en hurkt.
3) Je kneed een flinke dikke drol rechtstreeks
de demper in (goed mikken).
4) Je duwt de binnenste buis er weer in.
5) Reet afvegen, broek omhoog en klaar is kees.
Als je dit goed hebt gedaan loopt ie als een trein.
|
|
|
|
Supernova |
17-2-2004 16:43 |
Posts: 7654 |
als je een nieuwe vooras nodig hebt pak je gewoon een tak en zet die ertussen
Werkt goed hoor
|
|
WP Car Customs |
|
vinnie |
17-2-2004 16:44 |
|
MWvdK |
17-2-2004 16:44 |
|
scooterkiller |
17-2-2004 16:47 |
Posts: 2987 |
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
Joscross |
17-2-2004 16:47 |
Posts: 12501 |
ik reed laatst op de weg en dan dacht ik he, daar legt een stoeptegel, dus ik neem die stoeptegel ff mee, me kop er af gehaald en die stoeptegel op me cilinder, nohh je wilt niet weten wat een compressie ik heb
ik moest trouwens wel een stuk uit me drijfstang zagen want me zuiger kwam tegen die stoeptegel aan, maar die drijfstang heb ik weer met een soldeerbout aan elkaar gesoldeert
|
|
|
|
-Tom- |
17-2-2004 16:51 |
Posts: 4151 |
Weet je wat ook echt goed helpt, om de onderkant van je zuiger zover mogelijk weg te halen, dat je alleen nog maar een plaatje hebt. Zo komt er meer benzine bij!! M'n puch reedt toen iets van 30 km/h harder!!
|
|
FTS Member |
|