Zonder een ander (voor)tandwiel zul je nog niet veeel harder gaan
Neem een metrakit/yasuni uitlaat oid, geen powerfilter en een vertanding van ongeveer 14/52 dan loopt ie wel ongeveer 100/105
neuh; heb je het al helemaal uitelkaar gehaald, blokje eraf enal?
lol ja ramair :P maar we hebben alleen die uitlaat eraf geschroefd, en buisje eruit gemept.. dat pijpje zelf ff gevolgd en kwam uit in de luchtfilterbox
sloop die pijp er nou eens af, advies van yamaha zelf
ik denk dat ie de onverbrandde uitlaatgassen weer terug de carb in doet en zo dus zuiniger is. Dus snel eraf zodat er een kwalitatief beter mengsel ontstaat en dus meer vermogen.
sloop die pijp er nou eens af, advies van yamaha zelf
ik denk dat ie de onverbrandde uitlaatgassen weer terug de carb in doet en zo dus zuiniger is. Dus snel eraf zodat er een kwalitatief beter mengsel ontstaat en dus meer vermogen.
ik ben dus met dave zijn TZR bezig geweest samen met rez dat buisje deruit gehaald maar dat pijpje voorin de voorbocht die leid naar achterdaan gaat vervolgens in een kastje vanuit dat kastje loopt weer een rubber slangetje naar het luchtfilter box zoiets maken ze denk ik niet voor niets en dat dave zo langzaam gaat komt omdat hij zijn orgn. sproeier der nog in hebt zitten (bougi is wittig tot vrijwel wit) dus eerst ff met dave 120/125 derin gooien der zit nu 110 in ofzo
want ik wil hem niet al te hard laten lopen. mijn vorige brommer ( rs50 ) is ook al in beslag genomen. dus ik dacht dan ga ik wel gewoon puur voor het optrekken.
ik vind dat jullie het maar over brute snelheden hebben hoor... en heb je het dan over je eigen teller of een losse digiteller...
ach ja je moet maar kijken hoor...
Naja de mijne gaat 102 op de teller en op een autoteller 105 ofzo. Dus opzich kloppen die tellers wel aardig, ja ik weet dat een auto ook afwijkt.
(btw: tzr heeft digi teller.)