Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder 50cc 10,5 pk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 677 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15849 - cilinder 50cc 10,5 pk
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8546 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daniel_84 16-2-2004 22:41 Print reply

Posts: 1127
10,5 pk is veel. Maar op andere brommers is nog veel meer te halen. Op scooters (jaja ik weet t, t zijn kutdingen) heb ik al es een 50cc gezien met 14 pk. Fabrieksgetuned geloof ik. Kostte wel iets van 500 euro . En watergekoeld he.
 
Saknet 17-2-2004 0:59 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boy.schouten

10.5 pk kan best, maar dna moet ik wel getuned zijn, anders haalt ie het nooit

huh waarom moet jij getuned wezen dan
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Bullet 17-2-2004 1:04 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

10,5 pk is veel. Maar op andere brommers is nog veel meer te halen. Op scooters (jaja ik weet t, t zijn kutdingen) heb ik al es een 50cc gezien met 14 pk. Fabrieksgetuned geloof ik. Kostte wel iets van 500 euro . En watergekoeld he.


50cc snel std 14pk?

weet je wel hoeveel 14pk is?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Ralf 17-2-2004 1:10 Print reply

Posts: 9073
Je krijgt echt geen 10.5 SAE achterwiel uit een 50cc gietijzeren Honda cilinder.
 
bart de schakelgek 17-2-2004 1:19 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Je krijgt echt geen 10.5 SAE achterwiel uit een 50cc gietijzeren Honda cilinder.


ralf, wat halen de sobw racers gemiddeld dan uit zoon honda cilinder?
 
Limburger
mr200r 17-2-2004 1:21 Print reply
Posts: 5122
Ja,over wat voor pk's gaat het eigenlijk;
krukas
achterwiel
volges de duitse industrie norm
volgens de EC 95/1
Welke?
 
mr200r
bart de schakelgek 17-2-2004 1:22 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Je krijgt echt geen 10.5 SAE achterwiel uit een 50cc gietijzeren Honda cilinder.


dus mr200r ik wil deze pk's weten want zo praat ralf de hele tijd
 
Limburger
Hans F 17-2-2004 7:08 Print reply
Posts: 4326
10,5 SAE achterwiel kan best (DIN helemaal), en vergelijken met racers is natuurlijk onzin. Wij zijn niet beperkt tot maar slechts een 20mm carb.

ook met een gietijzeren honda cilinder. Max. wat tino er geloof ik uit kreeg (expi klasse) was 15 pk.

Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het k?n wel

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 17-2-2004 7:11
 
kpotappel86 17-2-2004 7:46 Print reply

Posts: 2679
het zou wel kunnen als die dealer heb flink bewerkt heb ofzo... bijvoorbeeeld een tweedehandse bewerkte gt4...

mogelijk dan toch...

vraag anders even of je een foto mag maken van de wand en de poortjes

dat zegt meer dan 100 meningen volgens mij
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
PRO TUNING 17-2-2004 13:44 Print reply

Posts: 4000
Je kunt echt wel veel vermogen uit een 50 cc cilinder halen. De snelste scooters uit de SOBW topscooter klasse leveren (met de SOBW beperkingen) zo`n 16.5 krukas Pks.

 
barry 17-2-2004 14:09 Print reply

Posts: 7387
de door mij getunede cilinders behalen tegenwoordig zo'n 14,5pk ong...
 
He?
Ralf 17-2-2004 14:10 Print reply

Posts: 9073
Topscooter != Honda
 
martinus83 17-2-2004 19:14 Print reply

Posts: 3718
op motorrai stond een standaard italiaanse 50cc brommie me volges de techniscge gegeves 9 pk...

iemand heeft er ene foto van gemakt geloofk...rutger ofzo?

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 17-2-2004 19:15
 
John Huijben 17-2-2004 20:02 Print reply

Posts: 2433
op puchforum stond een puch met 10 pk,
nou wat daar al niet aan gebeurt was, 70 polini getuned met groter membraam, 19mm bing volgens mij een opmaat uitlaat en nog wa shit.
maar dat was 70cc.

ouwe racekreidlers waren ook erg snel
kon je zo'n van veen kit voor kopen en dan had hij 15 pk bij 14500 toeren, stond op kreidlerforum

http://www.kreidler.nl/forum/opvoeren.php

van veen kit :




hoewel er in dit topic word gegooit met gegevens zoals 15 pk , 16 pk enzo zul je dit hoogstwaarschijnlijk niet met je MTtje halen, 9 is al ongelofelijk veel,
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Neonlampje 17-2-2004 20:04 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

op motorrai stond een standaard italiaanse 50cc brommie me volges de techniscge gegeves 9 pk...

iemand heeft er ene foto van gemakt geloofk...rutger ofzo?

zo uitzonderlijk is dat niet hoor (nouwja voor mt wel )
 

Dit topic is 8546 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved