Ralf |
15-2-2004 22:22 |
Posts: 9073 |
niet.
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
15-2-2004 22:23 |
Posts: 10676 |
Niet, laat em ff lekker 5min warm draaien en doe de eerste 10km ff rustig aan het dan kan je lekker scheuren zonder ergens nog op te hoefen letten...
Stomme ralf...
Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 15-2-2004 22:25
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
kpotappel86 |
15-2-2004 22:26 |
Posts: 2679 |
anders rijdt je gewoon ff 100km in als je je daar lekkerder bij voelt...
deed ik ook altijd...
en warmrijden E altijd eigenlijk wel...
ik deed meestal rond de 400...
Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 15-2-2004 23:06
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Blukaap |
15-2-2004 22:27 |
Posts: 10006 |
Niet naar hun luisteren, je moet minstens 1000km inrijden, de lagers moeten allemaal nog op elkaar inslijten.
Als je niet 1000km onder de 5000rpm blijft, dan kun je over 4000km weer reviceren.....
.
|
|
Bastila is lief |
|
brutus |
15-2-2004 22:29 |
Posts: 7934 |
je moet je lagers altijd iets inrijden omdat het nog niet op elkaar is ingesleten allemaal
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
Timmie |
15-2-2004 22:29 |
Posts: 194 |
Ik had m'n hele blok en alles vervangen en heb niet ingereden, maar meteen 15 km non-stop op maximumsnelheid gereden. Toen begon het toch wel heel erg te roken daar beneden en ben toch maar ff gestopt.
Je ziet: Het hoeft niet, maar is wel aan te raden ;p
|
|
Honda MTX ot te koop: http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7867/last |
|
Tsxdude AKU MicheL |
15-2-2004 22:30 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brutus
je moet je lagers altijd iets inrijden omdat het nog niet op elkaar is ingesleten allemaal
Toen mijn blok gereviseert was, hoorde ik de 1ste minuut ze ook ff beetje piepen, kwam omdat ze de eerste keer even het hardst opelkaar in slijten...
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Blorn |
15-2-2004 22:56 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brutus
je moet je lagers altijd iets inrijden omdat het nog niet op elkaar is ingesleten allemaal
Denk eens na, bij inslijten gaat er materiaal verloren --> speling. Dus kunnen lagers niet 'ingereden' worden.
|
|
|
|
POM |
15-2-2004 23:33 |
Posts: 757 |
wtf waarom zou je lagers inrijden? die dingen zijn gemaakt voor een bepaald maximum aantal toeren. je moet alleen wel zorgen dat alles schoon is en de lagers goed gesmeerd worden! daarvoor miss. ffies rustig aan doen in het begin. (ik kan het mis hebben maar er staat hier een werkbouw technicus naast me)
|
|
|
|
KaWaReZ |
15-2-2004 23:41 |
Posts: 20582 |
lagers over het algemeen invetten zou ook wel helpen geloof ik
(JA ik doe aan Hak en zaag tjoening..... Ask Punk [Dave], Werner, ClassicPielk )
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
MTX 80 RII H |
16-2-2004 0:03 |
Posts: 336 |
dezelfde lagers die jy in je blok hebt zitten worden voor heel veel andere toepassingen gebruikt, zoals industrie?le machines. En je gelooft toch zeker zelf niet dat een fabriek oid eerst een tijd op 'halfgas' gaat produceren?
das gewoon lagers erin en volle bak herrie verder.
Ik zeg niet dat je je brom gelijk met een koude motor volle gas op zn achterwiel moet trekken, maar 1000km inrijden lijkt me lichtelijk overdreven.
|
|
It's a multiple-station rotation installation |
|
Punk [Dave] |
16-2-2004 0:36 |
|