Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda NSR-II is back amongst the Honda-riders..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 885 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1580 - Honda NSR-II is back amongst the Ho...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIGwillie 16-9-01?18:28 Print reply
Posts: 553
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

ik meng ook zelf 1:30 met Castrol TTS. Maar ik heb het idee dat 1:30 te vet is. Wat zou een betere mengverhouding zijn.

dat gebruik ik voor me 110cc+ers man!! voor 70cc- 1:50 Castrol TTS


Ik zou voor een 50cc 1:50 tanken, voor een 70cc 1:40 en voor een 110cc 1:35 of 1:30.
Enne die castrol olie zit wel snor, das zeer goed spul.
 
[img]http://users.pandora.be/kurt.decleer/Fotos/leden/Robert_Hornikx/00_00009_small.jpg[/img]
Rene 16-9-01?18:35 Print reply
Posts: 2573
Quote:
Originally posted by: Nick?

Toevallig heb ik vanochtend daar nog eens naar gekeken, en ik denk dat ik het probleem daarmee heb gevonden.
Probeer eens te quoten, Rens, ik denk dat het nu wel werkt.


ahum... Rens??

maare ut werkt nu wel ja!
beterrrrrr
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Nick - Administrator 16-9-01?19:27 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: Rene?

Quote:
Originally posted by: Nick?

Toevallig heb ik vanochtend daar nog eens naar gekeken, en ik denk dat ik het probleem daarmee heb gevonden.
Probeer eens te quoten, Rens, ik denk dat het nu wel werkt.


ahum... Rens??

maare ut werkt nu wel ja!
beterrrrrr

KUT!
Sorry! Ik bedoelde jou natuurlijk Rene
Tsja jullie namen lijken ook zooooveeel op elkaar
 
MBBBBBB 16-9-01?20:23 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

Waarom ik eigenlijk (achteraf) denk dat het dan geen nut heeft om ze te polijsten: Als je zuiger omlaag gaat en dus je cartermengsel naar boven word geduwd, kan dat mengsel toch geen andere kant op dan door die poort!
Het moet wel die erlangs, en als het dan ruwer is denk je dan echt dat je zuiger moeite heeft met het er doorheen jagen van het mengsel?




Ja dat denk ik inderdaad!
Lijkt me vrij logsich dat als het gladder is dat het dus SNELLER gaat............
 
Sneks 16-9-01?20:34 Print reply
Posts: 2499
Dan ga ik voortaan maar 1:40 mengen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 17-9-01?19:58 Print reply
Posts: 846
Meer dan 1:40 hoeft niet! zelfs de crossmotoren gaan niet meer dan 1:40! sommige 1:45, en ik d8 125 zelfs 1:50!!!
Extra kosten, en vooral extra koolvorming -> kan problemen gaan veroorzaken! niet meer teveel smeren dus, want dat was ik ook gewend (is dat genoeg? nou doe er nog maar een scheut bij dan )
Die poortmap komt eraan!
En footoo's van de auxilary transfer ports en het befaamde 10kleps polini membraan!
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Sneks 17-9-01?20:29 Print reply
Posts: 2499
Wat voor membraam had je voordat je dat 10 kleps membraam had?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 17-9-01?22:13 Print reply
Posts: 846
Een standaard met carbon kleppen..
Weet niet welke dikte, ze zaten er al op..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]

Dit topic is 1466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved