Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - vandaag dan ook nog men zeta gesneuveld

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 695 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15789 - vandaag dan ook nog men zeta gesne...
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 2896 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

superior mt7 14-2-2004 16:46 Print topicpost

Posts: 2675
Nou het kan weer niet op , trok toestraks ff het gas open met men kakelvers nieuwe (2e hands )blokje hoor ik pats!!
Thuis cilinder eraf getrokken en is een zuigerveer gesprongen, men mooie zeta kan ik weggooien en er drijven nog ergens zuigerveer resten in het blok ...heb ik toch totaal weer 2 weken lol gehad van men nieuwe blok en zeta cilinder ,alsof ik al niet genoeg stress had met men vorige blok (datgene wat niet snel wilde )
fotos volgen...
 
V8

Pistonpen Paultje 14-2-2004 16:57 Print reply

Posts: 8678
Pfoe, life's hard!

Word splitsen dus waarschijnlijk...
 
MichiMess 14-2-2004 17:12 Print reply

Posts: 1348
weer zeta!

het zijn sterke/snelle cilinders.

alleen na een tijdje gaan ze altijd stuk..
 
superior mt7 17-2-2004 0:29 Print reply

Posts: 2675
tja , rij nu weer met de eurokit rond m op dit andere blok rijd ie ook niet slecht moet ik zeggen! Maar ik laat em morgen ff tunen door dave tsx dus ben benieuwd
 
V8
j33b33 17-2-2004 8:37 Print reply

Posts: 437
ik rij ook zeta... Althans het ligt er op.. Rijdt niet echt..

maar ik kan nou toch zeker niet zeggen dat die Zeta blokjes ideaal zijn nee.. Kan je beter gewoon Fatsoenlijke cilinder kope.. ben je wa duurder uit, maar heb je ook wa
 
Saknet 17-2-2004 9:01 Print reply

Posts: 10355
rofl
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Blukaap 17-2-2004 9:37 Print reply

Posts: 10006
Hmm, meeste 2-takten lopen kapot doordat de gebruikers incompetente idioten zijn .

no offence hoor
 
Bastila is lief
Rick 17-2-2004 10:37 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Hmm, meeste 2-takten lopen kapot doordat de gebruikers incompetente idioten zijn .

no offence hoor


hmm misschien was dat ook wel de reden dat jou brommer niet meer dan 9000 toeren maakte
 
Ride like your ass is on fire!!!
Ralf 17-2-2004 10:41 Print reply

Posts: 9073
Zeta's zijn perfecte cilinders, alleen weten blijkbaar veel mensen niet hoe ze er mee om moeten gaan.
 
Daniel_84 17-2-2004 10:57 Print reply

Posts: 1127
Ja een zuigerveer kan altijd knappen of niet soms. Okee die zeta liep zker 13k maar hij werd ook goed warmgereden enzo.
 
Blukaap 17-2-2004 10:59 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick

[...]


hmm misschien was dat ook wel de reden dat jou brommer niet meer dan 9000 toeren maakte


Maar hij bleef heel, wat je er ook mee uitvrat .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Ja een zuigerveer kan altijd knappen of niet soms. Okee die zeta liep zker 13k maar hij werd ook goed warmgereden enzo.


Alleen door een fabrieksfout.
Maar ws stond het ding te arm, is er niet fatsoenlijk mee omgegaan, zat er kutolie in, is er te lang mee gereden of is ie niet goed in elkaar gezet .

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 17-2-2004 11:00
 
Bastila is lief
Blijhoofd 17-2-2004 11:51 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

[...]


Maar hij bleef heel, wat je er ook mee uitvrat .

[...]


Alleen door een fabrieksfout.
Maar ws stond het ding te arm, is er niet fatsoenlijk mee omgegaan, zat er kutolie in, is er te lang mee gereden of is ie niet goed in elkaar gezet .

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 17-2-2004 11:00


des te laag toeriger een cilinder is des te langer die heel blijft boven de 10 k blijft het over het algemeen niet lang heel

en als de balans kwa afstelling enzo nie lekker is gaat het helemaal snel fout...

maarjah wel klote voor je

Dit bericht is ge-edit door Blijhoofd op 17-2-2004 12:06
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Bullet 17-2-2004 11:52 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Zeta's zijn perfecte cilinders, alleen weten blijkbaar veel mensen niet hoe ze er mee om moeten gaan.


is dat niet een beetje overdreven?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Blukaap 17-2-2004 12:28 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
des te laag toeriger een cilinder is des te langer die heel blijft boven de 10 k blijft het over het algemeen niet lang heel



Boven 10K blijft het net zo goed heel, je moet er alleen normaal mee omgaan en niet zoals bijna iedereen na 5km dat ding vol openjanken (als het al zo lang duurt), veel te kort vertanden en dan op top gaan janken of imi naaldlagers gebruiken, met onafgewerkte cilinders rijden, frotolie gebruiken etc.

Durf te wedden dat je met een, noem maar iets, met een fiks getunede 98 eurocilindro voor NSR gaat rondsjezen die 12K maakt, dat je die nog heel lang heel kan houden als je er maar normaal mee omgaat.

RS125jes om maar iets te noemen maken ook max 12/13K ofzo (owkee 16K in het geval van een mito ), die kunnen ook 15000km blijven rijden met 1 en dezelfde zuiger, mits je er netjes mee omgaat.
Dus niet
 
Bastila is lief
superior mt7 17-2-2004 17:01 Print reply

Posts: 2675
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

[...]


Maar hij bleef heel, wat je er ook mee uitvrat .

[...]


Alleen door een fabrieksfout.
Maar ws stond het ding te arm, is er niet fatsoenlijk mee omgegaan, zat er kutolie in, is er te lang mee gereden of is ie niet goed in elkaar gezet .

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 17-2-2004 11:00


jong houw je muil , je hoeft mij echt niks te vertellen over hoe ik met een cilinder moet omgaan , was niks mis mee hoor...niet te arm afgesteld en niks
 
V8
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 17-2-2004 17:31 Print reply

Posts: 17929
ouw hoer gek ralf en blukdeus stfu

alsof hij niet weet hoe hijdrmee om moet gaan

ik mss niet maar hij wel

2 vastlopers op 3,5 jaar is nix en een zuigeveer kan altijg gaar gaan fabrieksfout of whatever

heeft gewoon luchtfilter erop enzo brommer liep perfect
 

Dit topic is 2896 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved