Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #15789 - vandaag dan ook nog men zeta gesne...
|
Pagina 1 van 5
|
Dit topic is 2896 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pistonpen Paultje |
14-2-2004 16:57 |
Posts: 8678 |
Pfoe, life's hard!
Word splitsen dus waarschijnlijk...
|
|
|
|
MichiMess |
14-2-2004 17:12 |
Posts: 1348 |
weer zeta!
het zijn sterke/snelle cilinders.
alleen na een tijdje gaan ze altijd stuk..
|
|
|
|
superior mt7 |
17-2-2004 0:29 |
Posts: 2675 |
tja , rij nu weer met de eurokit rond m op dit andere blok rijd ie ook niet slecht moet ik zeggen! Maar ik laat em morgen ff tunen door dave tsx dus ben benieuwd
|
|
V8 |
|
j33b33 |
17-2-2004 8:37 |
Posts: 437 |
ik rij ook zeta... Althans het ligt er op.. Rijdt niet echt..
maar ik kan nou toch zeker niet zeggen dat die Zeta blokjes ideaal zijn nee.. Kan je beter gewoon Fatsoenlijke cilinder kope.. ben je wa duurder uit, maar heb je ook wa
|
|
|
|
Saknet |
17-2-2004 9:01 |
Posts: 10355 |
rofl
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Blukaap |
17-2-2004 9:37 |
Posts: 10006 |
Hmm, meeste 2-takten lopen kapot doordat de gebruikers incompetente idioten zijn .
no offence hoor
|
|
Bastila is lief |
|
Rick |
17-2-2004 10:37 |
|
Ralf |
17-2-2004 10:41 |
Posts: 9073 |
Zeta's zijn perfecte cilinders, alleen weten blijkbaar veel mensen niet hoe ze er mee om moeten gaan.
|
|
|
|
Daniel_84 |
17-2-2004 10:57 |
Posts: 1127 |
Ja een zuigerveer kan altijd knappen of niet soms. Okee die zeta liep zker 13k maar hij werd ook goed warmgereden enzo.
|
|
|
|
Blukaap |
17-2-2004 10:59 |
Posts: 10006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rick
[...]
hmm misschien was dat ook wel de reden dat jou brommer niet meer dan 9000 toeren maakte
Maar hij bleef heel, wat je er ook mee uitvrat .
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84
Ja een zuigerveer kan altijd knappen of niet soms. Okee die zeta liep zker 13k maar hij werd ook goed warmgereden enzo.
Alleen door een fabrieksfout.
Maar ws stond het ding te arm, is er niet fatsoenlijk mee omgegaan, zat er kutolie in, is er te lang mee gereden of is ie niet goed in elkaar gezet .
Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 17-2-2004 11:00
|
|
Bastila is lief |
|
Blijhoofd |
17-2-2004 11:51 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap
[...]
Maar hij bleef heel, wat je er ook mee uitvrat .
[...]
Alleen door een fabrieksfout.
Maar ws stond het ding te arm, is er niet fatsoenlijk mee omgegaan, zat er kutolie in, is er te lang mee gereden of is ie niet goed in elkaar gezet .
Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 17-2-2004 11:00
des te laag toeriger een cilinder is des te langer die heel blijft boven de 10 k blijft het over het algemeen niet lang heel
en als de balans kwa afstelling enzo nie lekker is gaat het helemaal snel fout...
maarjah wel klote voor je
Dit bericht is ge-edit door Blijhoofd op 17-2-2004 12:06
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Bullet |
17-2-2004 11:52 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Zeta's zijn perfecte cilinders, alleen weten blijkbaar veel mensen niet hoe ze er mee om moeten gaan.
is dat niet een beetje overdreven?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Blukaap |
17-2-2004 12:28 |
Posts: 10006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
des te laag toeriger een cilinder is des te langer die heel blijft boven de 10 k blijft het over het algemeen niet lang heel
Boven 10K blijft het net zo goed heel, je moet er alleen normaal mee omgaan en niet zoals bijna iedereen na 5km dat ding vol openjanken (als het al zo lang duurt), veel te kort vertanden en dan op top gaan janken of imi naaldlagers gebruiken, met onafgewerkte cilinders rijden, frotolie gebruiken etc.
Durf te wedden dat je met een, noem maar iets, met een fiks getunede 98 eurocilindro voor NSR gaat rondsjezen die 12K maakt, dat je die nog heel lang heel kan houden als je er maar normaal mee omgaat.
RS125jes om maar iets te noemen maken ook max 12/13K ofzo (owkee 16K in het geval van een mito ), die kunnen ook 15000km blijven rijden met 1 en dezelfde zuiger, mits je er netjes mee omgaat.
Dus niet
|
|
Bastila is lief |
|
superior mt7 |
17-2-2004 17:01 |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
17-2-2004 17:31 |
Posts: 17929 |
ouw hoer gek ralf en blukdeus stfu
alsof hij niet weet hoe hijdrmee om moet gaan
ik mss niet maar hij wel
2 vastlopers op 3,5 jaar is nix en een zuigeveer kan altijg gaar gaan fabrieksfout of whatever
heeft gewoon luchtfilter erop enzo brommer liep perfect
|
|
|
|
Dit topic is 2896 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 5
|
|