omdat je je uitlaatgas op splitst enzo.. je zult het nooit zo efficient krijgen als een normale.
btw: bij modelbouwmotoren wordt ook minder aandacht besteed aan de uitlaat, simpelweg omdat hoe kleine de uitlaat, hoe minder goed ze werken (tot een bepaald bovengrens natuurlijk)
omdat je je uitlaatgas op splitst enzo.. je zult het nooit zo efficient krijgen als een normale.
btw: bij modelbouwmotoren wordt ook minder aandacht besteed aan de uitlaat, simpelweg omdat hoe kleine de uitlaat, hoe minder goed ze werken (tot een bepaald bovengrens natuurlijk)
en als je nu bij bv mbx80 cil , vanaf de vlinderpoort zou spitsen , schotje bijplaatsen tot aan de 2 uitlaatbochten dus, zou het dan wel werken? ( gewoon benieuwd naar je mening )
Dit bericht is ge-edit door de_koen op 13-2-2004 23:54
en als je nu bij bv mbx80 cil , vanaf de vlinderpoort zou spitsen , schotje bijplaatsen tot aan de 2 uitlaatbochten dus, zou het dan wel werken? ( gewoon benieuwd naar je mening )
zou beter werken.. maar nog steeds niet mijn voorkeur hebben omdat ze eigenlijk te klein worden
Denk trouwens niet dat deze uitlaten erg bevorderlijk zijn voor je prestaties, alhoewel ze er wel snel uitzien, 2 dempers wekken wat meer weerstand op. Zonde op een echt brute setup dus.
Ik vind het best leuk spul alleen de motor is
te licht maat bv een tzr250 en alles een keer dikker lijkt me best mooi,alhoewel aan iederekant 1 is ook mooi.