ik dacht dat malossi nicasilwand had
iig geen gietijzer of iets hoonbaars
EDIT : wel ff ingaan op vraag van topicsteller he,
ik ben wel te spreken over de eurokit ( ookwel AIRSAL genoemt ).
ik rij er nu zo'n 500 km mee en nog geen problemen mee gehad.
ik heb er veel mee gecrosst, en nog nooit een warmloper of iets gehad. de cilinder stond gewoonweg te roken zo heet was hij.
verder is hij erg slijtvast door de nicasil wand en hij loopt ook redelijk laagtoerig, wat weer ten goede komt voor het benzineverbruik en ( vind ik ) fijn rijd.
mijn MT reed met de eurokit zon 85 maar dat was dan wel met crossvertanding, hij maakte overtoeren.
enige nadeel aan deze cilidner is wel dat hij alluminiumkleurig is, dus niet zwart.
qua prestaties e.d. boeit dit natuurlijk niet maar voor de politie dus wel.
maar zo'n cilinder kan je gemakkelijk met hittebestendige verf overspuiten, al zou ik dat wel meteen doen, niet nadat je ermee gereden hebt en de cilinder dus vet en onder het zand zit.
Dit bericht is ge-edit door Exoskull op 15-2-2004 12:05
|