Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - te grote squish?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 918 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15737 - te grote squish?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4384 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Luc 13-2-2004 10:11 Print reply

Posts: 3590
tin kan vrij makkelijk geplet worden, dus zal de cilinder/zuiger niet beschadigen, dus maakt nietzoveel uit welke dikte je neemt, tenzij het natuurlijk te dun is
 
Joscross 13-2-2004 10:27 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]



euhm, echt serieus bedoelde Blorn en neonlampje t niet was een beeetje sarcastisch heheh

goh toch wel, bedankt dat je het ff meld, alsof jasper dat zelf niet door had...
 
Blukaap 13-2-2004 10:59 Print reply

Posts: 10006
Gezien z'n '' smilie en de daaropvolgende uitleg had jasper het niet door nee, dus vind ik het niet verkeerd dat verloren-P het even aangeeft...
 
Bastila is lief
Neonlampje 13-2-2004 11:02 Print reply

Posts: 14825
let wel op dat je 2 stukkies tin aan elke kant doet, is veel preciezer.. anders kan je zuiger wat kantelen
 
-jaZper- 13-2-2004 11:11 Print reply

Posts: 3841
die smile was bedoeld dat ik het raar vind dat een mod de ene keer boos word als je offtopic gaat, terwijl ze het zelf ook doen, maarja ik geef toe als je aan alle regels hier houd dan word het forum een stuk saaier.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

let wel op dat je 2 stukkies tin aan elke kant doet, is veel preciezer.. anders kan je zuiger wat kantelen


en als je het stukje tin op de zuiger hebt gelegt draai hem dan het vliegwiel de GOEIE kant op, dus eerst ff naar je draairichting kijken enzo, je wilt natuurlijk niet dat er een stukje tin in de uitlaatpoort komt en achter je zuigerveren gaat haken, ja tin is zacht maar het blijft ijzer.
 
groene motoren gaan harder
Neonlampje 13-2-2004 11:12 Print reply

Posts: 14825
och. dat valt allemaal wel mee.. over het algemeen houd je het stukje tin aan de bovenkant ook vast
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 13-2-2004 11:35 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

1.5mm ofzo
edit: hangt er vanaf hoe grote squish je meten moet

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 13-2-2004 9:59


jah maar dat ga je net weer meten

gewoon 3mm dik tin pakke zit je altijd goed
 
Neonlampje 13-2-2004 11:42 Print reply

Posts: 14825
ja ok.. maar ik pak liever eerst een te kleine.. en daarna een dikkere..
 
PRO TUNING 13-2-2004 11:53 Print reply

Posts: 4000
Je hebt het nu over squish hoogte, maar wat doen jullie met je squish oppervlakte - en dit zegt verder niets over je MSV ?
 
Ralf 13-2-2004 12:33 Print reply

Posts: 9073
Het gaat hier om een simpel origineel straatbrommertje, daar zou ik de moeite van een andere verbrandingskamer maken niet nemen...
 
Hans F 13-2-2004 13:44 Print reply
Posts: 4326
de topicstarter heeft een mtx ot? Dus gewoon een mb/t blok. Dan zou ik een parmakit cilinderkop kopen. Vond ik er nl. wel goed uitzien.
 
Neonlampje 13-2-2004 14:01 Print reply

Posts: 14825
Die ken ik niet plaatje van toevallig?
 
Hans F 13-2-2004 14:12 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Die ken ik niet plaatje van toevallig?



 
Neonlampje 13-2-2004 14:55 Print reply

Posts: 14825
aaah uit duitsland

Ziet er goed uit.. betere optie dan normale HD koppen enzo (als ik het zo met blote oog zie)
 
Baasbas 13-2-2004 14:57 Print reply
Posts: 2176
ook nog eens goedkoper meen ik
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik

Dit topic is 4384 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved