Hai, ik wil graag weten wat voor begrenzers er in een nsr zitten en waar ze precies zitten, want m`n pa en ma wouden nie dat ik er een 70 onder gooide. Dus dan moet het maar eerst onbegrenst rijden. Ik weet dat er een ring in de uitlaat zit maar wat is er nog meer begrenst?? ( lucht filter en cdi neem ik aan ) maar dat weet ik dus niet zeker. Ik wil het graag weten van de fanatieke sleutelaars hier die er iets meer verstand van die begrenzers hebben dan ik.
ik had dus eerst een proma eronder zitten maar die is in belag genomen omdat deze 112 decibel had dusjah. Maar die van mij wil maar 10000 toeren maken en niet 1 meer. Ik heb ook steeds asl ik overschakel naar een andere versnelling maakt niet uit hoeveel toeren ik draai 8000,9000 of meer als ik overschakel dan komt hij gewoon weer bij de 6000 toeren uit en moet ik vandaar weer helemaal op gang komen komt dit ook door een bergenzer of is dit normaal door de benzine toevoer enzo??
ik had dus eerst een proma eronder zitten maar die is in belag genomen omdat deze 112 decibel had dusjah. Maar die van mij wil maar 10000 toeren maken en niet 1 meer. Ik heb ook steeds asl ik overschakel naar een andere versnelling maakt niet uit hoeveel toeren ik draai 8000,9000 of meer als ik overschakel dan komt hij gewoon weer bij de 6000 toeren uit en moet ik vandaar weer helemaal op gang komen komt dit ook door een bergenzer of is dit normaal door de benzine toevoer enzo??
das gewoon die slome kut std cilinder die eronder ligt met die kleine carb
grotere carb helpt zoiezo al, 16mm of 18mm ofzo, maar 18 op std cil is aardig groot
je ring uit de uitlaat halen,
de luchtfilterslangen vervange,
ander (snelle uitlaat)
eventueel tandwverh. veranderen.
grotere carb (21mm ofzo)
en als je een ge2 cilinder hebt, dan zou ik die niet vervangen.
Dit bericht is ge-edit door Xanthi84 op 12-2-2004 22:21
Als je je ori carburateur wilt houden dan mot je er een sproeier maat 88 ofzo in doen. En dan dat luchttuitje dat achterop je luchtbox zit eraf halen. En je kunt inderdaad de tandwielverhouding veranderen. En als je goed kijkt zie je ook gewoon dat de originele carburateur gewoon best begrenst is. 112 decibel? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
geen idee hoe ik aan die 112 decibel kwam maar dat hebben ze gemeten. vond het zelf ook vrij veel maar het was toch echt zo terwijl de dempingswol er gewoon inzat en nog goed was
ja das wel vaag, maarja ouders snappen niet echt goed dat je niet aleen met een 70cc snel kan gaan, ik ga 100 met mijn 50cc, en 70cc scheeld maar 10-15 km/h of zo, dus met 70 zou ik 115 gaan, nou die 15km verschil das niks
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 13-2-2004 6:59
geen idee hoe ik aan die 112 decibel kwam maar dat hebben ze gemeten. vond het zelf ook vrij veel maar het was toch echt zo terwijl de dempingswol er gewoon inzat en nog goed was
112 dc?? was die ring niet de pakking de 10000 haal je niet met originele cil. ik rij nu 70 @ 8,5/9 k met fasmen uitlaat 16mm carb, iets zwaarder vertand en begrenzing uit het luchfilter. als ik jou was zou ik weer een proma kopen en begrensing uit het luchtfilter halen
edit: de 10k haal je wel maar dan maak e alleen maar overtoeren
Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 13-2-2004 9:08