Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Begrenzers in honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 905 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15732 - Begrenzers in honda nsr
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 964 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maiky 12-2-2004 21:23 Print topicpost

Posts: 421
Hai, ik wil graag weten wat voor begrenzers er in een nsr zitten en waar ze precies zitten, want m`n pa en ma wouden nie dat ik er een 70 onder gooide. Dus dan moet het maar eerst onbegrenst rijden. Ik weet dat er een ring in de uitlaat zit maar wat is er nog meer begrenst?? ( lucht filter en cdi neem ik aan ) maar dat weet ik dus niet zeker. Ik wil het graag weten van de fanatieke sleutelaars hier die er iets meer verstand van die begrenzers hebben dan ik.

Alvast bedank
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel

JIMMY 12-2-2004 21:46 Print reply

Posts: 2765
Er zit er idd 1 in je uitlaat (maar beter kun je een proma oid kopen ipv die orginele.. ga je net iets sneller, trekt leuker op enz)

CDI is niet zozeer begrenst.. daar kan je de 11000 rpm wel halen

De luchtslangen van je filter kun je dus grotere voor in de plaats nemen



 
-Niellesie- 12-2-2004 21:48 Print reply

Posts: 6454
neem een iets grotere carb 16mm ofzo en tune je cilinder een beetje (of laat het doen)
 
allalallalallalalallalala
de_koen 12-2-2004 21:50 Print reply

Posts: 5595
cilinder is ook vrij sloom
 
Honda 5-Bak te koop
maiky 12-2-2004 22:00 Print reply

Posts: 421
ik had dus eerst een proma eronder zitten maar die is in belag genomen omdat deze 112 decibel had dusjah. Maar die van mij wil maar 10000 toeren maken en niet 1 meer. Ik heb ook steeds asl ik overschakel naar een andere versnelling maakt niet uit hoeveel toeren ik draai 8000,9000 of meer als ik overschakel dan komt hij gewoon weer bij de 6000 toeren uit en moet ik vandaar weer helemaal op gang komen komt dit ook door een bergenzer of is dit normaal door de benzine toevoer enzo??
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
maiky 12-2-2004 22:15 Print reply

Posts: 421
iemand??


is niet asl pushen bedoelt hoor maar omdat dit topic al vaak was bekeken en niemand reageerde.

Dit bericht is ge-edit door maiky op 12-2-2004 22:20
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
Blorn 12-2-2004 22:17 Print reply

Posts: 13825
Tandwielverhouding misschien? Afstelling?

En ga niet lopen pushen na 15 minuten, damn
 
Rick 12-2-2004 22:17 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maiky

ik had dus eerst een proma eronder zitten maar die is in belag genomen omdat deze 112 decibel had dusjah. Maar die van mij wil maar 10000 toeren maken en niet 1 meer. Ik heb ook steeds asl ik overschakel naar een andere versnelling maakt niet uit hoeveel toeren ik draai 8000,9000 of meer als ik overschakel dan komt hij gewoon weer bij de 6000 toeren uit en moet ik vandaar weer helemaal op gang komen komt dit ook door een bergenzer of is dit normaal door de benzine toevoer enzo??


das gewoon die slome kut std cilinder die eronder ligt met die kleine carb
grotere carb helpt zoiezo al, 16mm of 18mm ofzo, maar 18 op std cil is aardig groot
 
Ride like your ass is on fire!!!
Xanthi84 12-2-2004 22:20 Print reply
Posts: 994
je ring uit de uitlaat halen,
de luchtfilterslangen vervange,
ander (snelle uitlaat)
eventueel tandwverh. veranderen.
grotere carb (21mm ofzo)
en als je een ge2 cilinder hebt, dan zou ik die niet vervangen.

Dit bericht is ge-edit door Xanthi84 op 12-2-2004 22:21
 
redmetallicnsr 12-2-2004 22:41 Print reply

Posts: 735
Als je je ori carburateur wilt houden dan mot je er een sproeier maat 88 ofzo in doen. En dan dat luchttuitje dat achterop je luchtbox zit eraf halen. En je kunt inderdaad de tandwielverhouding veranderen. En als je goed kijkt zie je ook gewoon dat de originele carburateur gewoon best begrenst is. 112 decibel? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
 
mtx
maiky 12-2-2004 22:44 Print reply

Posts: 421
geen idee hoe ik aan die 112 decibel kwam maar dat hebben ze gemeten. vond het zelf ook vrij veel maar het was toch echt zo terwijl de dempingswol er gewoon inzat en nog goed was
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
redmetallicnsr 12-2-2004 22:46 Print reply

Posts: 735
raar hoor
 
mtx
arie-de-arier 12-2-2004 23:12 Print reply

Posts: 10000
ze willen niet dat je 70cc rijd maar 50snel?
 
Allah is beter
-jaZper- 13-2-2004 6:58 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

ze willen niet dat je 70cc rijd maar 50snel?


ja das wel vaag, maarja ouders snappen niet echt goed dat je niet aleen met een 70cc snel kan gaan, ik ga 100 met mijn 50cc, en 70cc scheeld maar 10-15 km/h of zo, dus met 70 zou ik 115 gaan, nou die 15km verschil das niks

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 13-2-2004 6:59
 
groene motoren gaan harder
2wheels[jurg] 13-2-2004 9:06 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maiky

geen idee hoe ik aan die 112 decibel kwam maar dat hebben ze gemeten. vond het zelf ook vrij veel maar het was toch echt zo terwijl de dempingswol er gewoon inzat en nog goed was


112 dc?? was die ring niet de pakking de 10000 haal je niet met originele cil. ik rij nu 70 @ 8,5/9 k met fasmen uitlaat 16mm carb, iets zwaarder vertand en begrenzing uit het luchfilter. als ik jou was zou ik weer een proma kopen en begrensing uit het luchtfilter halen

edit: de 10k haal je wel maar dan maak e alleen maar overtoeren

Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 13-2-2004 9:08
 

Dit topic is 964 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved