Ik na het spuiten, alle onderdelen op het blok gezet. Draai ik mijn benzinekraantje open. Na een paar min bijna geen compressie meer dus kijken blijkt dat er allemaal benzine in mijn uitlaat zit dat via me uitlaatpoort er in gekomen is.
Weet iemand wat voor probleem het is.
Heb geen idee
Dit bericht is ge-edit door gigo op 11-2-2004 23:40
Ik na het spuiten, alle onderdelen op het blok gezet. Draai ik mijn benzinekraantje open. Na een paar min bijna geen compressie meer dus kijken blijkt dat er allemaal benzine in mijn uitlaat zit dat via me uitlaatpoort er in gekomen is.
Weet iemand wat voor probleem het is.
Heb geen idee
Dit bericht is ge-edit door gigo op 11-2-2004 23:40
heb ik ook ooit gehad,dit kan gebeuren als je vlotter niet werkt.. (dan ben je je conisch naaldje kwijt/ je vlotter loopt vol/ of je vlotternaaldje is verbogen)
Maar reed ie dan verder wel goed. Want als dat zo is zit iig niet je zuiger verkeer om
Maar je benzine kan toch niet zomaar gewoon eerst in je vlotterbak komen, en dan weer omhoog, de venturi instromen?
zoveel druk zit er toch niet op een benzinekraantje?
stfu!! n00b
ik heb het nog nooit gehad, alleen keer die veertjes bij pistonpen vergeten hak er opeens 4 spoelpoorten bij
ja dat kan wel hoor wanneer je vlotter niet werkt.. kijk maar ns wat voor n druk je krijgt door je tank iets van 20cm boven je carb te hangen... dan kun je echt wel die 2cm door je venturibuisje overbruggen hoor