Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - blokschroeven los maken?klemvast

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 381 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15712 - blokschroeven los maken?klemvast
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1732 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 11-2-2004 21:40 Print topicpost

Posts: 2814
ik krijg de de schroeven van van me ks50 blok niet los! ik heb ze al laten schrikken en wd40 gebruikt. mar het zijn dus platte maar ik krig ze met geeneen platte schroevendraaier eruit. wat te doen?
ik denk eigenlijk bromboer want die hebben een of andere slagsleutel maar ik vraag ff hier of het ook anders kan.
 
trots BMW e30 325i eigenaar

JIMMY 11-2-2004 22:18 Print reply

Posts: 2765
Met goed gereedschap kom je een heel eind
 
Aprilia r-ass 11-2-2004 22:19 Print reply
Posts: 741
slagschroevendraaier....whoppa
 
I like Castrol!
theredone51 11-2-2004 22:20 Print reply

Posts: 2506
met een slag-schroevendraaier moet het toch wel lukken, nog geen bout die ik daarmee niet los heb gekregen
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
koen-z 11-2-2004 22:21 Print reply

Posts: 3702
en anders zet je een dikke schroendraaier en ande zijkant in en kzou zeggen pak een moker..
 
de_koen 11-2-2004 22:22 Print reply

Posts: 5595
plat bitje op kleine ratel en draaien maar...

slagsleutel kan ook handig zijn.
 
Honda 5-Bak te koop
Whoopz0r 11-2-2004 22:24 Print reply
Posts: 945
slagschroevendraaier, haakse schroevendraaier, of beetje schuin met schroevendraaier op de schroef en dan slaan met hamer.
 
Z
MTX 80 RII H 11-2-2004 22:27 Print reply
Posts: 336
kop van je bouten steeds beetje oplassen. Door snel verhitten heeft hij geen tijd om uit te zetten, maar als je hem steeds ff af laat koelen krimpt hij wel. Wel steeds ff roodgloeiend ofzo. Dan kun je op een gegeven moment die bout er met je handen uitdraaien (astie koud is natuurlijk).

Is wel laatste redmiddel en je hebt dan natuurlijk nieuwe bouten nodig, maar dit is een goede methode als je heel de kop al verrot geholpen hebt.
 
It's a multiple-station rotation installation
gijsd 11-2-2004 22:39 Print reply

Posts: 327
slijptol erop als je er genoeg van krijgt, anders met de griptang proberen
 
arie-de-arier 11-2-2004 23:36 Print reply

Posts: 10000
ik zou het anders om proberen gijs
 
Allah is beter
kpotappel86 11-2-2004 23:45 Print reply

Posts: 2679
grof geweld anders warm stoken idd... dan met beitel greof in slaan op de zeikant en zo los gaan tikken... zo kreeg ik laatst zelfs breekbouten los(bouten zonder kop)
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Blub 12-2-2004 6:42 Print reply

Posts: 459
en altijd eerst laten schrikken... zit nogwelis een berg lock tayt in dat wil je niet weten

dus ff flinke klap op de bovenkant
 
suzuki aan de macht
honda 634 12-2-2004 11:39 Print reply
Posts: 1
ik slijp die krenge gewoon door
 
CraftyVirus 12-2-2004 12:07 Print reply
Posts: 1530
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

grof geweld anders warm stoken idd... dan met beitel greof in slaan op de zeikant en zo los gaan tikken... zo kreeg ik laatst zelfs breekbouten los(bouten zonder kop)



als je warm stookt zet ie toch juist uit???
maar ja,

uitboren
andere bout er op lassen
slagschroevedraaier
 
WOOJOOOO
Neonlampje 12-2-2004 12:10 Print reply

Posts: 14825
als het de carterbouten zijn dan moet je ff naar karwei ofzo gaan, die hebben conische linke tappen.. boor je klein gaatje in.. zet je tap erin.. en je draait ze er zo uit
 
de_koen 12-2-2004 16:33 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

als het de carterbouten zijn dan moet je ff naar karwei ofzo gaan, die hebben conische linke tappen.. boor je klein gaatje in.. zet je tap erin.. en je draait ze er zo uit


en dan breekt die tap af en begint de miserie...

bout zet trouwens uit als de tap erin draait, en komt zo nog vaster te zitten...
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 1732 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved