Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoe maak ik mijn membraam onbegrenst??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1271 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15710 - hoe maak ik mijn membraam onbegrens...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2103 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jaap 11-2-2004 21:16 Print topicpost

Posts: 36
wie weet hoe ik de begrenser uit het membraam van mij rieju rr moet halen??

heb geen flauw idee hoe dat moet.
 

danny3000 11-2-2004 21:48 Print reply
Posts: 248
Jaa joh ik wist niet eens dat daar een begrenzer in zat, waar zit ie dan??
 
redmetallicnsr 11-2-2004 21:50 Print reply

Posts: 735
rieju ej, raar spul
Mar t zou best weleens kunne, heb er al vaker van gehoord, een bij het spruitstuk ofzo ja...
 
mtx
Luc 11-2-2004 21:51 Print reply

Posts: 3590
Mij lijkt het beste nogaltijd gewoon een "sportmembraantje" tekopen, zoals dat wordt genoemd..
 
koen-z 11-2-2004 21:51 Print reply

Posts: 3702
moet je hem eruit halen en ff kijke waar of wat het is.. denk dat het een dingetje is die ervoor zit zodat hij nie verder open kan.

vijlze....
 
Rs0wnage 11-2-2004 21:53 Print reply
Posts: 170
ik heb ook nog begrenser in mijn ventieldopje zitten op mijn achter wiel soz, ff "ontopic"
geen id ik wist niet eens dat die begrenst werden..
 
http://www.geocities.com/aprilia_rs_ownage
Bullet 11-2-2004 21:59 Print reply

Posts: 12150
der zit toch een stuffer in?
 
**My BungHole Will Speak Now**
danny3000 11-2-2004 22:06 Print reply
Posts: 248
hoe ziet zo`n stuffer eruit dan?
 
furia robert 11-2-2004 22:40 Print reply
Posts: 80
gewoon, het gat is kleiner dan het zou horen... als t goed is zittern er 4 gaatjes, dat is waar de hoeken van het gat "onbegrensd" horen te zitten...

(dit was bij mijn brommer zo, en heb ook am6...)
 
Neonlampje 11-2-2004 22:46 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: danny3000

hoe ziet zo`n stuffer eruit dan?
stuffer is normaal een kunstoffen blokje wat je in je membraan zet.. met daarin een gat die aan sluit op je spruitstuk. Minder drukverlies, betere flow.. allemaal voordelen dus
 
User 927 11-2-2004 22:48 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
stuffer is normaal een kunstoffen blokje wat je in je membraan zet.. met daarin een gat die aan sluit op je spruitstuk. Minder drukverlies, betere flow.. allemaal voordelen dus


Slecht gevormde stuffer zal wel meer nadelen dan voordelen hebben
 
Bullet 11-2-2004 22:50 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
stuffer is normaal een kunstoffen blokje wat je in je membraan zet.. met daarin een gat die aan sluit op je spruitstuk. Minder drukverlies, betere flow.. allemaal voordelen dus


maar een am6 stuffer ziet er wel wat lelijk uit!

ziet er uit als een begrenzer
 
**My BungHole Will Speak Now**
puchmannetje 11-2-2004 23:00 Print reply

Posts: 1069
ander kopen.
 
**WIE HEEFT ER EEN PUCH SNORFRAME TE KOOP?**
Bullet 11-2-2004 23:04 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchmannetje

ander kopen.



 
**My BungHole Will Speak Now**
Soepkip 11-2-2004 23:05 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchmannetje

ander kopen.


Ja ik zou ook een andere kopen.
Met kutten aan dit membraan kan je hem ook verneuken en dan ga je weer langzamer
 
nessaja 12-2-2004 0:37 Print reply
Posts: 100
Heb wel es gehoord dat er een plaatje in het spruitstuk zit :-S
Ik zou gewoon de boek uit elkaar halen en ff goed bebijken. Kok k er echt niet uit, dan zou k er een ander membraam in zetten; 4 kleps Malossi ofzow.
 
Human isn't made to run fast, machines are | XtremeScooterTuning.TK

Dit topic is 2103 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved