Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - malossi vs polini beste setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1284 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15706 - malossi vs polini beste setup
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4514 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 11-2-2004 21:51 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: POM

ik heb ook nog een polini(volgens mij). die heeft spoelpoorten vrij ver onderin . wat dat voor nut heeft geen idee maar een ori polini zuiger past er niet in. dus zal het nu wel een polini zijn of iets anders het is nicasil


Eurokit heeft het ook.

En josscross. Ik bedoel meer dat hij meer hoogtoerig is. Polini iets lager.

Beide cilinders zijn wel fijn.
 
redmetallicnsr 11-2-2004 21:53 Print reply

Posts: 735
Malossi sveel beter, heel mooi als je met zo'n ding op toeren komt!
 
mtx
Joscross 11-2-2004 21:53 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

[...]


Eurokit heeft het ook.

En josscross. Ik bedoel meer dat hij meer hoogtoerig is. Polini iets lager.

Beide cilinders zijn wel fijn.

powerband ligt vrij hoog ja
ik vind em ook vrij zenuwachtig rijden, wel lekker maar je moet em idd erg ver doortrekken

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 11-2-2004 21:54
 
Hans F 11-2-2004 22:07 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: POM

ik heb ook nog een polini(volgens mij). die heeft spoelpoorten vrij ver onderin . wat dat voor nut heeft geen idee maar een ori polini zuiger past er niet in. dus zal het nu wel een polini zijn of iets anders het is nicasil


volgens mij heb je het over een malossi oud type
 
Killerbean 11-2-2004 22:28 Print reply

Posts: 3243
Malossi is iets sneller als polini en een stuk duurder.

polini is zowiezo gietijzer (heb zelf 70 polini) en ik dacht dat malossi ook gietijzer was.

voordeel van gietijzer is dat je het kan honen na een vastloper

correct me if im wrong
 
RX loos
Joscross 11-2-2004 22:29 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

Malossi is iets sneller als polini en een stuk duurder.

polini is zowiezo gietijzer (heb zelf 70 polini) en ik dacht dat malossi ook gietijzer was.

voordeel van gietijzer is dat je het kan honen na een vastloper

correct me if im wrong

volgens mij zijn beide alu
malossi weet ik 110% zeker, polini niet
 
Pistonpen Paultje 11-2-2004 22:32 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

Malossi is iets sneller als polini en een stuk duurder.

polini is zowiezo gietijzer (heb zelf 70 polini) en ik dacht dat malossi ook gietijzer was.

voordeel van gietijzer is dat je het kan honen na een vastloper

correct me if im wrong


Youre totally wrong.

Althans, bij honda. Weet niet hoe dat bij die nieuwe machientjes zit (zal ook wel niet)
 
Hans F 11-2-2004 22:33 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

Malossi is iets sneller als polini en een stuk duurder.

polini is zowiezo gietijzer (heb zelf 70 polini) en ik dacht dat malossi ook gietijzer was.

voordeel van gietijzer is dat je het kan honen na een vastloper

correct me if im wrong


het gaat over honda mt/b niet over yamaha dt
 
Knoxville 11-2-2004 22:45 Print reply

Posts: 1454
Kan alleen zeggen dat ik Polini fijn cylindertje vind. Lekker laagtoerig, dus slijtvast... Kost wel wat...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
killerzijerveld2 11-2-2004 22:48 Print reply

Posts: 101
Ik zeg zeta is super met frezen.Malossie is ook leuk.Polini is 1 keer en nooit meer

Me broer heeft met oude en nieuwe type malossie oude type is sneller.Hij had proma en 24mm en 4 kleps.reed 110 met goede vertanding

Ik heb met polini gerede en mij mening is dat het troep is snel verslete maar wel reed 100 met lichte vertanding.24 homoet mt en 2 kleps(reed beter)

En zeta als je die tuned malossie zuiger nafrezen en inlaat aanpasse enzo.Toen reed me broer even hard als ze malossie met 24 en 4kleps proma.En dit sleed minder hard hij reed nooit warm en hij werd ook niet warm totaal niet

Had ik ze mb maar gekocht wat was ik een lul toen





 
NSR-TUNER 11-2-2004 22:59 Print reply
Posts: 128
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

oude malossi is het best, die is sneller als polini en heeft nicasil wandje


Bullshit is geen nicasil, heb hem hier liggen..

Oude type is inderdaad sneller jah, heb zelf de oude gehad op mijn MB, reed echt als een idioot

Heb ook op het nieuwe type gereden, maar die bleek inderdaad een stuk tammer te zijn..
 
kpotappel86 11-2-2004 23:44 Print reply

Posts: 2679
toch blijf ik bij malossie tis goed en snel... kijk naar de mhr's lopen altijd fijn...

en op een mb van een vriend van me lag een polini met 18 en proma lipe 115 bmw teller heb hem te koop evt intresse zoek ff in de slaes op... of inbox me maar...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
mr200r 12-2-2004 4:41 Print reply
Posts: 5122
Een 70 cc zeta met 6 koelribben hm183carb
gewoon imitatie bochtje proma potje of 80r pot
werkt pertect is wel al een tijdje geleden
maar frits heeft ze denk ik nog wel.
 
mr200r
Frank MB 12-2-2004 19:12 Print reply
Posts: 154
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Een 70 cc zeta met 6 koelribben hm183carb
gewoon imitatie bochtje proma potje of 80r pot
werkt pertect is wel al een tijdje geleden
maar frits heeft ze denk ik nog wel.


Ze zijn ook nog gewoon te koop bij matton. Maar ik moet eerst ff sparen, en dan . Maar is malossi veel duurder of valt het wel mee? En moet ik dan een homoet of een techno of een proma of een andere uitlaat gebruiken?
 
honda mb te KOOP!!!!
-jaZper- 12-2-2004 20:02 Print reply

Posts: 3841
malossie is best wel snel en iets van 12.000 toeren op de top. maar die zuigers en zuigerveren zijn ZO duur niet normaal
 
groene motoren gaan harder

Dit topic is 4514 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved