Pistonpen Paultje |
11-2-2004 21:51 |
Posts: 8678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: POM
ik heb ook nog een polini(volgens mij). die heeft spoelpoorten vrij ver onderin . wat dat voor nut heeft geen idee maar een ori polini zuiger past er niet in. dus zal het nu wel een polini zijn of iets anders het is nicasil
Eurokit heeft het ook.
En josscross. Ik bedoel meer dat hij meer hoogtoerig is. Polini iets lager.
Beide cilinders zijn wel fijn.
|
|
|
|
redmetallicnsr |
11-2-2004 21:53 |
Posts: 735 |
Malossi sveel beter, heel mooi als je met zo'n ding op toeren komt!
|
|
mtx |
|
Joscross |
11-2-2004 21:53 |
Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG
[...]
Eurokit heeft het ook.
En josscross. Ik bedoel meer dat hij meer hoogtoerig is. Polini iets lager.
Beide cilinders zijn wel fijn.
powerband ligt vrij hoog ja
ik vind em ook vrij zenuwachtig rijden, wel lekker maar je moet em idd erg ver doortrekken
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 11-2-2004 21:54
|
|
|
|
Hans F |
11-2-2004 22:07 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: POM
ik heb ook nog een polini(volgens mij). die heeft spoelpoorten vrij ver onderin . wat dat voor nut heeft geen idee maar een ori polini zuiger past er niet in. dus zal het nu wel een polini zijn of iets anders het is nicasil
volgens mij heb je het over een malossi oud type
|
|
|
|
Killerbean |
11-2-2004 22:28 |
Posts: 3243 |
Malossi is iets sneller als polini en een stuk duurder.
polini is zowiezo gietijzer (heb zelf 70 polini) en ik dacht dat malossi ook gietijzer was.
voordeel van gietijzer is dat je het kan honen na een vastloper
correct me if im wrong
|
|
RX loos |
|
Joscross |
11-2-2004 22:29 |
Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
Malossi is iets sneller als polini en een stuk duurder.
polini is zowiezo gietijzer (heb zelf 70 polini) en ik dacht dat malossi ook gietijzer was.
voordeel van gietijzer is dat je het kan honen na een vastloper
correct me if im wrong
volgens mij zijn beide alu
malossi weet ik 110% zeker, polini niet
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
11-2-2004 22:32 |
Posts: 8678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
Malossi is iets sneller als polini en een stuk duurder.
polini is zowiezo gietijzer (heb zelf 70 polini) en ik dacht dat malossi ook gietijzer was.
voordeel van gietijzer is dat je het kan honen na een vastloper
correct me if im wrong
Youre totally wrong.
Althans, bij honda. Weet niet hoe dat bij die nieuwe machientjes zit (zal ook wel niet)
|
|
|
|
Hans F |
11-2-2004 22:33 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
Malossi is iets sneller als polini en een stuk duurder.
polini is zowiezo gietijzer (heb zelf 70 polini) en ik dacht dat malossi ook gietijzer was.
voordeel van gietijzer is dat je het kan honen na een vastloper
correct me if im wrong
het gaat over honda mt/b niet over yamaha dt
|
|
|
|
Knoxville |
11-2-2004 22:45 |
Posts: 1454 |
Kan alleen zeggen dat ik Polini fijn cylindertje vind. Lekker laagtoerig, dus slijtvast... Kost wel wat...
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
killerzijerveld2 |
11-2-2004 22:48 |
Posts: 101 |
Ik zeg zeta is super met frezen.Malossie is ook leuk.Polini is 1 keer en nooit meer
Me broer heeft met oude en nieuwe type malossie oude type is sneller.Hij had proma en 24mm en 4 kleps.reed 110 met goede vertanding
Ik heb met polini gerede en mij mening is dat het troep is snel verslete maar wel reed 100 met lichte vertanding.24 homoet mt en 2 kleps(reed beter)
En zeta als je die tuned malossie zuiger nafrezen en inlaat aanpasse enzo.Toen reed me broer even hard als ze malossie met 24 en 4kleps proma.En dit sleed minder hard hij reed nooit warm en hij werd ook niet warm totaal niet
Had ik ze mb maar gekocht wat was ik een lul toen
|
|
|
|
NSR-TUNER |
11-2-2004 22:59 |
Posts: 128 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
oude malossi is het best, die is sneller als polini en heeft nicasil wandje
Bullshit is geen nicasil, heb hem hier liggen..
Oude type is inderdaad sneller jah, heb zelf de oude gehad op mijn MB, reed echt als een idioot
Heb ook op het nieuwe type gereden, maar die bleek inderdaad een stuk tammer te zijn..
|
|
|
|
kpotappel86 |
11-2-2004 23:44 |
Posts: 2679 |
toch blijf ik bij malossie tis goed en snel... kijk naar de mhr's lopen altijd fijn...
en op een mb van een vriend van me lag een polini met 18 en proma lipe 115 bmw teller heb hem te koop evt intresse zoek ff in de slaes op... of inbox me maar...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
mr200r |
12-2-2004 4:41 |
Posts: 5122 |
Een 70 cc zeta met 6 koelribben hm183carb
gewoon imitatie bochtje proma potje of 80r pot
werkt pertect is wel al een tijdje geleden
maar frits heeft ze denk ik nog wel.
|
|
mr200r |
|
Frank MB |
12-2-2004 19:12 |
Posts: 154 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Een 70 cc zeta met 6 koelribben hm183carb
gewoon imitatie bochtje proma potje of 80r pot
werkt pertect is wel al een tijdje geleden
maar frits heeft ze denk ik nog wel.
Ze zijn ook nog gewoon te koop bij matton. Maar ik moet eerst ff sparen, en dan . Maar is malossi veel duurder of valt het wel mee? En moet ik dan een homoet of een techno of een proma of een andere uitlaat gebruiken?
|
|
honda mb te KOOP!!!! |
|
-jaZper- |
12-2-2004 20:02 |
Posts: 3841 |
malossie is best wel snel en iets van 12.000 toeren op de top. maar die zuigers en zuigerveren zijn ZO duur niet normaal
|
|
groene motoren gaan harder |
|