zeker niet met een auto-turbo
en een turbo zit niet op de krukas, maar word door uitlaatgassen aangedreven.
De meeste met zulke ideen zijn trouwens erg professioneel, of erg noob no-offense
zeker niet met een auto-turbo
en een turbo zit niet op de krukas, maar word door uitlaatgassen aangedreven.
De meeste met zulke ideen zijn trouwens erg professioneel, of erg noob no-offense
neej idd, waaarschijnlijk krijgt z'n brommertje die turbine niet eens draaiend
turbo voor je broms word 100%zelf knutsel werk
why maak je van je brommer niet een hybrid? voor met electro moter aangedreven dat heeft maybe nog meer kans van slagen. denk ook niet dat je cilinder, krukas ect de extra druk kan hebben. enige wat turbo doet is er meer lucht in persen zodat er ook meer benzine bij kan in verhouding. dan moet je dus ook nog zelf een aangepaste wastgate maken als hij het ooit zou doen in iedergeval veel suc6 m8, maar ik denk dat je better gewoon een andere cil kan kopen als je sneller wilt...je hebt ook nog intercooler nodig zodat er meer lucht in de cilinder kan...
Dit bericht is ge-edit door Rs0wnage op 11-2-2004 18:14
Ja weet dat op je uitlaat moet maar dan moet je uitlaat gaan verneuken en moet toch lucht kunnen krijgen dus dacht ik aan je krukas die draai hard en als je dan steeds harder rijd dan gaat ie ook steeds harder draaien
Maar wou gewoon ff vragen
trouwens men troep wat ik er nu op heb
MHR 80
28 mm MRD
Rito krukas
Selettra race ontsteking
En komt nog een aangemeten uitlaat onder
kracht van de verbranding in de cilinder is ook grooter. m8 als het mogelijk was en goedkoop dan had iedereen het al gedaan, het is ook wel mogelijk maar of je daar veel mee opschiet. want gezond kan het nooit zijn voor je brommer
op 4takt gaat het alweer veeeeeel makkelijker maar nog niet super.. ik denk als het werkt op 2takt je bijan niet kan rijden... dan wordtie zo zenuwachtig en onbestuurbaar, koop dan een 125 cc ofzo
Dat er meer kracht op komt en dat dan alles (membraam zal het ook niet lekker vinden en met te veel druk kan ook je carb klappen en cilinder kop ook) naar de KLOTE gaat
Ja als je niet te veel druk doet misschien!!
Maar wou toch eerst uitproberen op een puchje
Kijken wat het effect daar is
Als alles naar de klote gaat daar ga ik men Derbi GPR ieder niet verkloten
puchje gaat helemaal niet werken... je moet schakelen... je kan niet hele tijd vol boost gaan rijden.. dat lukt gewoon nevernooit dan blaas je alles op.. en de meeste turbo's draaien minimaal 0,5 bar en ik denk dat je inlaat dat nooit lang gaat houden...
en je uitlaat trouwens ook niet..
en hoe wil je het koelen? de turbo zelf met rijwind?? das teweinig die wordt letterlijk roodgloeiend.. want de olie kanalen die standaard er doorheen lopen werken dan niet meer..
en dan moet je de druk ook nog kwijt... eventueel met blowoff valve op de inlaat of wastegate die er standaard opzit..
maar dat moet je ook allemaal gaan timen enzo...
en dan al niet te noemen de aansluitingen... die gaten zijn 2 keer zo groot als je carb (meestal..)
en dan moet je nog de uitlaatgassen opnieuw koelen... want door de turbo zetten de gassen uit en kan je de cilinder minder vullen... dus dan heeft t weinig zin die 1 a 2 pk dat je er bij krijgt..
dus moet je die ook nog gaan koelen doormiddel van intercooler... zeker een autoturbo...
het zou eventueel wel gaan lukken... maar dan moet je er een heeeeeeeeel maar dan ook heeeeeel hoop tijd en geld insteken.. en ik denk dat dat het tog niet waard is lijkt mij dan...
-Mitchell
Dit bericht is ge-edit door I-Mitch op 11-2-2004 18:57