Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Anti-flits Tips

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 863 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15688 - Anti-flits Tips
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5985 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pim rmc 11-2-2004 13:02 Print reply

Posts: 558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchmannetje
en de palen zien aankomen


Dan kan je ook gewoon ff afremmen:::
 
kreidler.. technik der weltmeister
tommy16 11-2-2004 13:59 Print reply
Posts: 278
Als je um nou eens met blanke lak verft dan reflekteerd ie toch? Het zelfde als haarlak maar misschien blijft dit wel zitten
 
Daniel_84 11-2-2004 14:03 Print reply

Posts: 1127
Kan me niet voorstellen dat dat werkt met die lak. Dan zou iedereen dat wel doen als t zo goed zou werken, niet?

Ik zou me met die motor gewoon redelijk aan de snelheid houden. Tis een 250 viertakt he? Dus een snelheidsduivel is t niet. Gewoon lekkere spurtjes trekken. En gewoon goed opletten.
 
Aprilia-AF1 11-2-2004 14:06 Print reply
Posts: 1397
Heb eens een stukje gelezen in Moto73, daar had iemand een opklapbaar nummerbord gefixxed,dmv een magneet,zodat ie niet dichtklapt, en een motortje van (correct me if I'm wrong) een of andere deur ofsow
Was wel koel en handig
 
Marcel.
Harm 11-2-2004 14:09 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia-AF1

Heb eens een stukje gelezen in Moto73, daar had iemand een opklapbaar nummerbord gefixxed,dmv een magneet,zodat ie niet dichtklapt, en een motortje van (correct me if I'm wrong) een of andere deur ofsow
Was wel koel en handig

Jonge da schiet niet op, dan moet je nog op die flitspalen letten. Of je moet um de hele tijd ingeklapt hebben maar dan kun je net zo goed zonder plaat gaan rijden

Dit bericht is ge-edit door Harrie op 11-2-2004 14:09
 
http://www.durtikkers.tk
Aprilia-AF1 11-2-2004 14:11 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harrie

[...]

Jonge da schiet niet op, dan moet je nog op die flitspalen letten. Of je moet um de hele tijd ingeklapt hebben maar dan kun je net zo goed zonder plaat gaan rijden

Dit bericht is ge-edit door Harrie op 11-2-2004 14:09


Of je dom bent..
Nee het was opklapbaar, dwz, een knopje op het stuur om hem op te klappen, ga je hard rijden dan klap je hem op,rij je normaal dan laat je hem omlaag..
Niet moeilijk toch?
 
Marcel.
PraatPaal 11-2-2004 14:40 Print reply

Posts: 7977
tegenflits erop

gewoon 2 van die kleine lampjes naast de bevestigings schroefjes
 
lafstafarian 11-2-2004 15:14 Print reply

Posts: 446
Radardetector aansluiten op automatisch kenteken inklap systeem .
 
Marco Brouwer 11-2-2004 15:26 Print reply

Posts: 126
jullie bedenken wel weer heel aparte dingen
maar weet iemand hoe een lasershield werkt. Is toch gewoon door laserstraling beeld verstoren??
 
GMP 407 11-2-2004 15:30 Print reply
Posts: 1182
afweergeschut achterop plaatsen
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Hans F 11-2-2004 15:34 Print reply
Posts: 4326
Gewoon goed opletten werkt het best. Daarnaast, als je zo goed oplet op alles om je heen, mag je best wat harder rijden
 
racekees 11-2-2004 15:52 Print reply
Posts: 321
met een crosmotor kanje ook by elke flitspaal door de berm ryden
 
Honda mb te koop!! : http://www.brommerforum.nl/sales/detail/5195/last
-Yannick- 11-2-2004 16:16 Print reply

Posts: 110
haarlak is een oplossing
Deze zomer toen ik in VS was verkochten ze speciaal middel waardoor je plaat niet reflecteerde wanneer je geflitst werd
 
Whoopz0r 11-2-2004 16:30 Print reply
Posts: 945
achteruit rijden.
 
Z
Marco Brouwer 11-2-2004 16:32 Print reply

Posts: 126
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb5-rijder

achteruit rijden.


Ja strak plan man, kom je tenminste ook niet meer boven de maximumsnelheid uit.
 

Dit topic is 5985 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved