Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Carter begrenzing.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15669 - Carter begrenzing.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Chrisieee 10-2-2004 17:58 Print topicpost
Posts: 41
Kan iemand me mischien precies vertellen hoe het zit met carterbegrenzing in een am6 blok...
en welke brommer het wel en niet heeft of het makelijk weg te halen is en of er iemand weet of de aprilia rx50 het heeft

bvb
 

Bullet 10-2-2004 18:24 Print reply

Posts: 12150
zit volgens mij in alle nieuwe AM6 blokken!

zoiets kun je beter laten doen
 
**My BungHole Will Speak Now**
kpotappel86 10-2-2004 18:27 Print reply

Posts: 2679
chrissie je bent eigenwijs jij heb die begrenzing...

en is wel goed zelf te doen oude cilinder er helemaal af dan blokje eruit(makkelijker werken)
drijfstang naar voor of naar achteren schone doek erin en dremelen tis maar alu dus is zo weg...

ze zeggen da het simpel is nog nooit gedaan hoor...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
jackmasterTZR 10-2-2004 18:39 Print reply

Posts: 3062
misschien is er wel iemand op het forum die het al heeft verwijderd die kan denk wel uitleg geven. dus zou nog ff wachten met dremelen

 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 10-2-2004 18:40 Print reply

Posts: 7007
nasic doet dat wel eens
 
nobody fuck with us!!
kpotappel86 10-2-2004 18:46 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmaster

misschien is er wel iemand op het forum die het al heeft verwijderd die kan denk wel uitleg geven. dus zou nog ff wachten met dremelen



het is gewoon een alu randje van 2mm ofzo... dus ja.. niet zon punt gewoon goed voelen met je nagel als je de overgang niet meer voelt is het best...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
master of disaster_rs50 10-2-2004 18:50 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86verhaal


mischien wel fijn om erbij te vertellen dat je na de verwijdering van de "70cc begrensing ", er geen 50cc meer op kan gooien.


 
lalalalalala i can't hear you
Bullet 10-2-2004 18:52 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

[...]

mischien wel fijn om erbij te vertellen dat je na de verwijdering van de "70cc begrensing ", er geen 50cc meer op kan gooien.




nee, je kan er dan wel een andere 50cc der op donderen.

maar je ori 50 kan er dan idd niet meer op!
 
**My BungHole Will Speak Now**
master of disaster_rs50 10-2-2004 18:58 Print reply
Posts: 1839
wat voor 50cc kan d'r dan wel op ?
want std zit er al top performances op geloof ik
 
lalalalalala i can't hear you
Bullet 10-2-2004 19:00 Print reply

Posts: 12150
idd, blijbaar is het een bewerkte DR/TP
 
**My BungHole Will Speak Now**
-jaZper- 10-2-2004 19:09 Print reply

Posts: 3841
jezus wat een crap, dat je je orginele cilinder er niet meer op kan doen.
echt zielig wat ze allemaal proberen om je 40 te laten rijden, net of ik door zoon stom randje orgineel blijf rijden.

 
groene motoren gaan harder
BlackYellowRs 10-2-2004 19:14 Print reply
Posts: 7
dat is volgens mij echt bullshit hoor dat je je originele cilinder er niet meer op kan zetten want een vriend van mij die heeft het ook gedaan bij zijn Rieju RR Sport en heeft hele tijd met 70cc Gil gereden en nu rijd die weer met originele cilinder dus. What's the problem?


 
Cabrinha 6-1-2005 2:18 Print reply

Posts: 1729
sorry datk zo;n oud topic weer ophaal,
maar tis toch wel een redelijk belangrijk stukje iets voor het opvoeren van een nieuw type am6 blok...

ik ga het morgen even uitzoeken bij onze brommerzaak, ik zal er binnekort wel even een FAQ van maken...

enne volgens mij kan je gewoon rijden met 50cc die je had, want hij zit toch vast op je tapeinden?
 
Bullet 6-1-2005 2:22 Print reply

Posts: 12150
wat wil je uitzoeken?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Cabrinha 6-1-2005 2:23 Print reply

Posts: 1729
ik wil nog meer manieren weten hoe je zoiets eruit kan halen, of nog belangrijker,
wie het hier al eens gedaan heeft....
ik heb tips nodig en misschien andere mensen hier ook.

dus wie o wie heeft dit al eens zelf gedaan??
 
Bullet 6-1-2005 2:25 Print reply

Posts: 12150
nou je hebt 2 manier om het op te lossen:

1: randje der uit dremelen (het liefst der laten frezen met een freesbank)

2: clinder aanpassen op een freesbank zodat ie er op past.
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 1550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved