Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - citta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 951 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15668 - citta
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 6148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia-AF1 10-2-2004 18:56 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: paulitsch_mtx

[...]


Hij heeft volgens mij dan wel een standaard brom cilinder, want ik had hem vergeleken met m'n ciao cil en die waren identiek, ook zelfde nummers enz. En nee hij heeft z'n inlaat niet vergroot(Hij kan niet eens een gaskabeltje vervangen!!!) En dat ding trekt tot mijn verbazing vet goed! En hij heeft een 55 of 60 poelie(week niet cker).


Weird
Had ook zown "race"koppeling op mn ciao,met 90 & 80 poulie geprobeerd,dus veel trekkracht zou je zeggen.
NIET DUS
Kwam niet eens vooruit,snelheid scheelde wel een klein beetje,maar ook niet denderend

Wel goedkoop zown koppeling, 20 euro geloof ik
 
Marcel.
Rik 10-2-2004 18:58 Print reply

Posts: 3464
hehe volgende week me speedengine en daarna eff een 80 polini cilinder halen dat gaat wel hard lopen @ polini sp carbon uitlaat

maare die gozer heeft ook een speciale voorvork die ik goedkoop over kan nemen. Is een chrome (onderpoten ook van chrome en is langer dan normaal. En zijn niet de ori kroonplaten dus zal ook wel dikker zijn. Weet iemand hier iets van? want ik ken het niet, wel ehb ik de voorvork gezien en is die geil!
 
Aprilia-AF1 10-2-2004 19:02 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

ikke wel:P hahahah laat mij nou gewoon in mn waan dat het hielp ik heb m toch voor veelte veel verkocht dussss case closed

Kan ik idd het beste doen ja
Ik heb um voor te weinig verkocht
Zag dr tip top uit, vespa ciao mix, Simonini Calibrata uitlaat (nieuwwaarde +- 275 gulden), 13/13 DO, verschillende extra onderdelen, "race"koppeling,normale koppeling,compleet gespoten en al, 175 Euro
Kon hem voor 300 ook verkopen
FF proberen plaatje te zoeken:

[img]http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=thumb&id=tn_7638_0]img/]

[img]http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=thumb&id=tn_7638_1[img/]

Dit bericht is ge-edit door Aprilia-AF1 op 10-2-2004 19:04

Dit bericht is ge-edit door Aprilia-AF1 op 10-2-2004 19:05

DAMN Naja, dat is iig de link naar het plaatje.
{img*]http://www.hierjewebsite[/img*] , zo moet je toch plaatje invoegen?

Dit bericht is ge-edit door Aprilia-AF1 op 10-2-2004 19:06
 
Marcel.
Aprilia-AF1 10-2-2004 19:04 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rik

hehe volgende week me speedengine en daarna eff een 80 polini cilinder halen dat gaat wel hard lopen @ polini sp carbon uitlaat

maare die gozer heeft ook een speciale voorvork die ik goedkoop over kan nemen. Is een chrome (onderpoten ook van chrome en is langer dan normaal. En zijn niet de ori kroonplaten dus zal ook wel dikker zijn. Weet iemand hier iets van? want ik ken het niet, wel ehb ik de voorvork gezien en is die geil!


Dit is een EBR voorvork waarschijnlijk.
Veel gebruikt in Duitsland/zwitserland e.d bij brommerraces.
 
Marcel.
Roedie 10-2-2004 19:06 Print reply

Posts: 3531
thanx!@ heheh maar plaatjes doent niet. die van mij was 225 eurotjes alles standaard. helemaal gespoten en opgeknapt. 13/13 eropgezet en van die rubberen banden dr op. hij was wel vet en voor 450 verkocht wel met verzekering
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Aprilia-AF1 10-2-2004 19:11 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

thanx!@ heheh maar plaatjes doent niet. die van mij was 225 eurotjes alles standaard. helemaal gespoten en opgeknapt. 13/13 eropgezet en van die rubberen banden dr op. hij was wel vet en voor 450 verkocht wel met verzekering

Dan moet je ff naar die site gaan,
http://www.scooter-freaks.nl , dan perso scoots, bij "zoeken" op gebruikersnaam "vespa racing venray" , daar staat het.
Staan 2 foto's , 2 x opnieuw gespoten.
Toen ik hem kocht was ie helemaal origineel.

dacht dat ie dr wel netjes uitziet

 
Marcel.
Roedie 10-2-2004 19:19 Print reply

Posts: 3531
zien dr wel oke uit ja. ik had citta met zwart frame enzo, behalve velgen rood en rekje achterop rood en rode handvaten. zag r ook wel leuk uit. k moet nu mn nsr tank nog spuiten. maar is kutwerk. nog tips?
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Rik 10-2-2004 19:22 Print reply

Posts: 3464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia-AF1

[...]


Dit is een EBR voorvork waarschijnlijk.
Veel gebruikt in Duitsland/zwitserland e.d bij brommerraces.


die zijn tog steviger dan normaal? en kriig ik geen problemen met lagers?
 
Aprilia-AF1 10-2-2004 19:24 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

zien dr wel oke uit ja. ik had citta met zwart frame enzo, behalve velgen rood en rekje achterop rood en rode handvaten. zag r ook wel leuk uit. k moet nu mn nsr tank nog spuiten. maar is kutwerk. nog tips?


Pak fijn schuurpapier, liefst scotchbright(of hoe da ook heet,groene of paarse matjes zijn dat),schuur heel lichtjes,niet alle oude verf hoeft eraf,en zorg dat je geen "witte"plekken krijgt,plekken waar alle verf er dus af is.Hier hecht de verf dus niet goed op.
Spuit in meerdere lagen,na elke laag een beetje lichtjes opschuren.
Elke laag 24 uur laten drogen.

Elke keer GOED schoonmaken met bv. terpentine,nadat je dit hebt gedaan dus ook NIET meer met je vingers erover heen gaan.

Evt. druipers goed laten uitharden,daarna gewoon overheen schuren.
Probeer dit niet weg te vegen,hierdoor maak je het alleen maar erger.

Begin met een grondlaag,hammerite oid, en eindig met blanke lak.
Zo blijft je tank de goede kleur houden na evt knoeien met benzine.
(Benzine tast nl. een spuitlaag aan)

Succes
 
Marcel.
Aprilia-AF1 10-2-2004 19:27 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rik

[...]


die zijn tog steviger dan normaal? en kriig ik geen problemen met lagers?

Deze is idd veel sterker,en heeft goede vering.
Staat heel mooi in combinatie met een laag stuurtje.

Met lagers zul je geen problemen krijgen denk ik nee,alleen ff kijken hoe de velg precies zit !
Zou evt. ook een puch-voorvork inpassen met enig eigen-huis-en-tuin werkzaamheden
 
Marcel.
Roedie 10-2-2004 20:04 Print reply

Posts: 3531
oke dan, als t wat mooier weer is ga k spuiten (magn nie binnen van mn ouders vanwege 24/7 stoned zijn. . maar dr zitten ook nog van die kutletters van Honda op die k r nie afkrijg en die strepen onderaan de tank. idtje hierover? of gewoon dr af proberen schuren
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Jarune 10-2-2004 20:20 Print reply
Posts: 54
citta is zelfde blok als vespa ciao...
13.13 heeft weinig zin zonder inlaat te vergroten. Die inlaat is een aantal mm`s kleiner
er zijn snelle cilinders voor te krijgen zoals 70malossi en 65 dr, max boring op ori blok 43mm.
die simonini uitlaat is voor een citta/ciao natuurlijk het snelst. bij andere uitlaten opletten of het lage of hoge toeren uitlaten zijn.


 
Rik 10-2-2004 20:23 Print reply

Posts: 3464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia-AF1

[...]

Deze is idd veel sterker,en heeft goede vering.
Staat heel mooi in combinatie met een laag stuurtje.

Met lagers zul je geen problemen krijgen denk ik nee,alleen ff kijken hoe de velg precies zit !
Zou evt. ook een puch-voorvork inpassen met enig eigen-huis-en-tuin werkzaamheden


mwa ik krijg die voorvork voor 10 euro + me eigen voorvork, geen slechte deal denk ik
 

Dit topic is 6148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved