ik wil geen nsr frame en shit enzo want als ik met een 80 blok rij wil ik dat het een beetje veilig is i.v.m het remmen het frame maar ik denk dat framenr opgeven en gewoon verzekeren of als oldtimer het makkelijkste is bedankt voor de tips jongens
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
je hebt toch ook 50cc ns1's? Weet ik zeker, stonden een tijdje terug nog op de honda europa site. Die zijn dus verkocht als brommer na '96, en daar mag je dus wel legaal op rondrijden volgens mij.
ja maar ik ga over 2 weken een ns1 kopen.want als ik ga opvoeren slijt het allemaal vele malen harder dan als ik op een opgevoerede brommer rijdt en het frame en de remmen zijn erop berekent enz en het loopt harder als een opgevoered brom dus
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
ik wil geen nsr frame en shit enzo want als ik met een 80 blok rij wil ik dat het een beetje veilig is i.v.m het remmen het frame maar ik denk dat framenr opgeven en gewoon verzekeren of als oldtimer het makkelijkste is bedankt voor de tips jongens
ehh mbx 80 heeft PRECIES hetzelfde als nsr 50 dus bespaar je de moeite van het druk maken
Je kunt ook eenbalhoofd overzetten en het typeplaatje eraf.Moet je wel netjes doen anders ben je nog de lul.Gewoon verzekeren is denk ik het beste alleen het framenr niet de type aanduiding.