ik heb nu een euro 70cc met 20mm mikuni carbu maar nu wil die niet harder als 65-70 en ik heb een beetje lope zoeke en ik lees hier en daar dat het helpt als je je onsteking vervroegt?? klopt dat?
wat was ook al weer wat? tegen de klok in draaie is vervroegen en met de klok mee is later?? toch of is het net anderssom??
sorry dat ik hem 2x gepost heb hoe verwijder ik er een??
Dit bericht is ge-edit door honda70cc op 10-2-2004 14:36
ik heb nu een euro 70cc met 20mm mikuni carbu maar nu wil die niet harder als 65-70 en ik heb een beetje lope zoeke en ik lees hier en daar dat het helpt als je je onsteking vervroegt?? klopt dat?
wat was ook al weer wat? tegen de klok in draaie is vervroegen en met de klok mee is later?? toch of is het net anderssom??
ontsteking vervroeg is wel leuk maar daar win je geen tientallen km/h mee. Steek er nu maar een andere pijp onder want de ori pijp wil gewoon niet harder.
misschien een soort zelfde probleem als mij: ik heb ook alles geprobeerd maar loopt nog steeds niet hard met 70cc 20mik ik ga em nu eens fatsoenlijk afstellen en de laatste keer dat ik de onst vervroegd heb ging ie wel wat harder
in geval van mtx - sh:
-gianelli uitlaat, proma is 50cc (aanrader, moet je wel wat koelribben wegslijpen, h? blukaap :P)
-ontsteking vervroegen
-snellere cdi is ook belangrijk voor powerband
succes :P nsr-junk heeft nog een cdi liggen geloof ik
mijn nsr met 20 mm en 70cc rijdt 100 (en ben nog aan t inrijden. met proma uitlaatje, nie heel bijzonder dus. kan wel aan je zuiger liggen of sproeier.