Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80 cc begrenzen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 959 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15632 - 80 cc begrenzen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3071 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jodix36 9-2-2004 16:18 Print topicpost
Posts: 167
Hallo, ik ben van plan om een honda mbx 80 te kopen, dan alles over te zetten op een nsr frame Maar nu wou ik weten of het misschien mogelijk is om m'n 80 cc dan te begrenzen. Dat hij 70 rijdt zegmaar. De begrenzing moet er uit te halen zijn. Met een kwartiertje sleutelen ofzo, geen electronische. Ik wil hem doordeweeks begrenzen, en in't weekend ontgrenzen, vandaar.

alvast bedankt
jody
 
dit is een leuk onderschriftje

Joscross 9-2-2004 16:23 Print reply

Posts: 12501
Hannes 9-2-2004 16:26 Print reply

Posts: 4530
blijven rijden met begrenzer is beetje stom. Gewoon knopje maken dat je lekker kan rijden, politie achter je oid rollerbankje knopje om en hij rijdt stuk langzamer.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
jodix36 9-2-2004 16:33 Print reply
Posts: 167
@ hannes, ik wil juist geen electronische omdat ik denk dat een zo'n ding door een 80 cc opgeblaze wordt.
Maar, zo'n ring in m'n uitlaat, dan wordt hij toch veeel te warm.
of zou dit gewoon gaan als ik hem goed afstel met de juiste sproeier maat?(ff sproeiertje vervangen en ringetje er uithalen is niet zoveel werk)

Dit bericht is ge-edit door jodix36 op 9-2-2004 16:33
 
dit is een leuk onderschriftje
Teunmenator 9-2-2004 16:41 Print reply

Posts: 2524
dan is het beter om hem op je luchttoevoer te begrenzen en dan een veeell kleinere sproeier erin. Maar ik snap eigenlijk niet echt dat je da wil, das kei veel werk elk weekend ik zou gewoon heel zorgvuldig een goeie "aan/uit" begrenzer maken..

en met een (dikke!) ring in je uitlaat word ie idd veels te warm..

en 80cc rijd origineel niet zo hard hoor en als je het voor de woute doet die 80cc maakt dan wel zijn kw-atjes hoor...
 
jodix36 9-2-2004 17:01 Print reply
Posts: 167
stel, ik doe een ring in m'n uitlaat, ik maak een veeel kleinere lucht toevoer, en ik stop de goede sproeier maat in m'n carb, zou dit lukken?
zonder dat het schade aan richt, door warmlopen ofzo he?(ook als ik er 20 km achter elkaar mee rijdt)
 
dit is een leuk onderschriftje
Aprilia-AF1 9-2-2004 17:03 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

dan is het beter om hem op je luchttoevoer te begrenzen en dan een veeell kleinere sproeier erin. Maar ik snap eigenlijk niet echt dat je da wil, das kei veel werk elk weekend ik zou gewoon heel zorgvuldig een goeie "aan/uit" begrenzer maken..

en met een (dikke!) ring in je uitlaat word ie idd veels te warm..

en 80cc rijd origineel niet zo hard hoor en als je het voor de woute doet die 80cc maakt dan wel zijn kw-atjes hoor...


Nee, 80cc origineel gaat niet zo hard, 130
(in mijn geval)
 
Marcel.
Pingu 9-2-2004 17:04 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jodix36

@ hannes, ik wil juist geen electronische omdat ik denk dat een zo'n ding door een 80 cc opgeblaze wordt.

Dit bericht is ge-edit door jodix36 op 9-2-2004 16:33

tuurlijk, dat ding kijkt ff hoeveel cc er onder ligt.
ring is het makkelijkst, maar 80cc std gaat toch niet hard.

 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Aprilia-AF1 9-2-2004 17:07 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

[...]

tuurlijk, dat ding kijkt ff hoeveel cc er onder ligt.
ring is het makkelijkst, maar 80cc std gaat toch niet hard.



Ring is makkelijker ja, maar vraag niet hoe hij dan loopt
 
Marcel.
Hannes 9-2-2004 17:12 Print reply

Posts: 4530
ja ik zoek voor mijn 80 ook nog een leuke begrenzer die snel aan en uit te zetten is. Ik ga gewoon nog een electrische proberen

 
Supermotard, seperates the men from the boys
jodix36 9-2-2004 17:22 Print reply
Posts: 167
als tie het houdt, wil je dan ff zeggen wat voor 1tje, kank anders desnoods toch een electrische nemen, maar als die politie stroom op je frame zetten, brandt die begrenzer toch door?
 
dit is een leuk onderschriftje
SuzukiMARC 9-2-2004 17:23 Print reply

Posts: 3023
stuk pijp boven je gasschuif.. ken je gewoon maar derde gas geve ofzo, is er ook zo weer uit..

rij al paar maandjes zo sinds me aanhouding.. wel langzaam, maar ook veilig que controles
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Hannes 9-2-2004 17:25 Print reply

Posts: 4530
hahaha politie en stroom op je frame, de gemiddelde agent weet niet eens hoe stroom werkt en wat een frame is. Maar ik maak een begrenzer waar ik gewoon de 1,9kw niet mee haal dan ben ik tevreden.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
jodix36 9-2-2004 17:58 Print reply
Posts: 167
@suzukimarc, da's een goeie, zoiets bedoelde ik dus(nog benzine besparend ook)
denk dat ik dan zoiets ga doen, kan ik in de tussentijd werkeren aan een aan?it "klik/schuifbare" gas-geef begrenzing

bedankt he
 
dit is een leuk onderschriftje
POM 9-2-2004 17:59 Print reply

Posts: 757
ik heb een ring tussen me cilinder en uitlaat gezet en rijd netjes 50 terwijl ie anders veel harder ging trekt slooooooomm op haalt net de 0.4 denk ik en ik heb me ontsteking ori gezet.
en hij wrdt nie warm


Dit bericht is ge-edit door POM op 9-2-2004 17:59
 
Pistonpen Paultje 9-2-2004 18:01 Print reply

Posts: 8678
Ik rij nu met 70cc en originele uitlaat. Loopt netjes 55 ofzo

Rijd prima dacht ik zo...
 

Dit topic is 3071 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved