Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #15616 - Tsx pijp getest
|
Pagina 8 van 10
|
Dit topic is 7414 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Ralf |
10-2-2004 10:35 |
Posts: 9073 |
Ja, maar ik heb Soesoeki, ik moet een stuk meer doen om hetzelfde vermogen als uit een Honda te krijgen...
|
|
|
|
DaveTSX |
10-2-2004 10:50 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Ja, maar ik heb Soesoeki, ik moet een stuk meer doen om hetzelfde vermogen als uit een Honda te krijgen...
ach tis gewoon dat het aanbod van goede spullen voor een tsx gewoon 20x kleiner is als bij honda. Bij honda heb je veel verschillende uitlaten te krijgen, veel verschillende cillinders. En wat hebben wij?
Wat nog echt te koop is is imi 50 en 70 en airsal en malossi 70, en hier en daar vind je een charmo cillinder ergens 2de hands, of een fast arrows. Nou tis allemaal sloom alleen de airsal en malossi rijden een beetje maar het verricht ook geen wonderen.
Maar dat maakt het net wel zo leuk als je dan WEL hard kan op je suzuki!!
En ik vind 11K echt niet zo mega hoogtoerig ofzow Mijn cillindertje heeft powerband van 10 tot 12,5K en dat rijd anders toch prima met straatgebruik, moest er iedere dag 40KM mee rijden en dat ging perfect. Ik ben er mee naar de big-meeting gereden, was heen en terug bij elkaar zoeen 550KM ofzo, ging allemaal perfect. Dus ik vind die 11K voor weggebruik echt niet zo mega, kan je gerust wat hoger maken. Alleen jankt het wat meer en trekt het dus wat meer woute aan.
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Ralf |
10-2-2004 10:56 |
Posts: 9073 |
Het is niet alleen het aanbod, het is de 'domme' constructie van het blok.
|
|
|
|
DaveTSX |
10-2-2004 10:59 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Het is niet alleen het aanbod, het is de 'domme' constructie van het blok.
het aanbod is wel een groot gedeeldte ervan. En okay de inlaat enzow is wat vaag, maar dat wil niet zegge dat er geen vermogen uit te halen is. Cillinderfabrikanten zouden kunnen kiezen uit volledig membraamgestuurd of volledig zuigergestuurd, die keus is aan hun, dus dat kan je ook zien als een voordeel zeg maar. Aangezien zuigergestuurd minder weerstand oplevert, hoger piekvermogen, maar wel smallere powerband. Maar opzich zouden ze dus de cillinders naar eigen hand kunnen zetten.
Kijk naar de 70cc fast arrows voor tsx, volledig membraamgestuurd.
Maar het aanbod beperkt het vermogen ook een groot deel, als je ziet hoe gaar die airsal cillindertjes zijn, kleine lage uitlaatpoort, alleen daar is al veel winst uit te halen! En dan heb ik nog niet eens naar de rest gekeken wat allemaal mogelijk is.
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Ralf |
10-2-2004 16:07 |
Posts: 9073 |
Maar ik wel...
Die gecombineerde uitlaat zal altijd voor een nadeel zorgen.
|
|
|
|
Blijhoofd |
10-2-2004 16:53 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Maar ik wel...
Die gecombineerde uitlaat zal altijd voor een nadeel zorgen.
altijd dat gezeik over suzuki
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Blukaap |
10-2-2004 16:53 |
Posts: 10006 |
En gelijk heeft ie .
|
|
Bastila is lief |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
10-2-2004 16:55 |
Posts: 7007 |
ja idd, altijd dat verdedigen van suzuki
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Blijhoofd |
10-2-2004 16:58 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
ja idd, altijd dat verdedigen van suzuki
zijn altijd de zelfde
met een groot eiken aanrecht voor hun kopf
wtf boeit het nou wat makkelijk is optevoeren
gaat mij er meer om wat mooier is, kwalatief beter is en beter rijd
honda troep is er gewoon meer omdat het goedkoper was
suzuki de ferari onder de brommers
ga maar weer allemaal over de zeik
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Aprilia-AF1 |
10-2-2004 17:01 |
|
Pingu |
10-2-2004 17:03 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX
[...]
ach tis gewoon dat het aanbod van goede spullen voor een tsx gewoon 20x kleiner is als bij honda. Bij honda heb je veel verschillende uitlaten te krijgen, veel verschillende cillinders. En wat hebben wij?
Wat nog echt te koop is is imi 50 en 70 en airsal en malossi 70, en hier en daar vind je een charmo cillinder ergens 2de hands, of een fast arrows. Nou tis allemaal sloom alleen de airsal en malossi rijden een beetje maar het verricht ook geen wonderen.
Maar dat maakt het net wel zo leuk als je dan WEL hard kan op je suzuki!!
En ik vind 11K echt niet zo mega hoogtoerig ofzow Mijn cillindertje heeft powerband van 10 tot 12,5K en dat rijd anders toch prima met straatgebruik, moest er iedere dag 40KM mee rijden en dat ging perfect. Ik ben er mee naar de big-meeting gereden, was heen en terug bij elkaar zoeen 550KM ofzo, ging allemaal perfect. Dus ik vind die 11K voor weggebruik echt niet zo mega, kan je gerust wat hoger maken. Alleen jankt het wat meer en trekt het dus wat meer woute aan.
wat er op jou toerenteller staat hoeft niet te kloppen 11k is vrij hoogtoerig, nsr van pertijn had dacht ik zijn topvermogen al op 9 k, terwijl dat ding op toerenteller ook wel toeren draaide. Verder is het aanbod uiteraard bagger, maar dat is bij honda ook. Honda blok heeft alleen een veel betere basis om vermogen uit te halen, dat is een voordeel.
Zeiken over suzuki zal ik niet doen, maar snelle tsx'en heb ik nog nooit gezien
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Ralf |
10-2-2004 17:41 |
Posts: 9073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
altijd dat gezeik over suzuki
Suzuki verdient het. Dat jij nou met je stomme kop altijd zonder enige kennis ervan te hebben, verblind door de merknaam het gaat zitten verdedigen, is erg irritant.
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
10-2-2004 17:50 |
Posts: 10676 |
Goed zo Ralf pak em maar...
Stomme blijdinges
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
De Schout |
10-2-2004 17:56 |
Posts: 5327 |
mag ik vragen wie z'n formule's je hebt gebruikt?
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Ralf |
10-2-2004 17:57 |
Posts: 9073 |
Gordon..
|
|
|
|
Dit topic is 7414 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 8 van 10
|
|