Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Tsx pijp getest

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 983 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15616 - Tsx pijp getest
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7414 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ralf 10-2-2004 10:35 Print reply

Posts: 9073
Ja, maar ik heb Soesoeki, ik moet een stuk meer doen om hetzelfde vermogen als uit een Honda te krijgen...
 
DaveTSX 10-2-2004 10:50 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Ja, maar ik heb Soesoeki, ik moet een stuk meer doen om hetzelfde vermogen als uit een Honda te krijgen...


ach tis gewoon dat het aanbod van goede spullen voor een tsx gewoon 20x kleiner is als bij honda. Bij honda heb je veel verschillende uitlaten te krijgen, veel verschillende cillinders. En wat hebben wij?
Wat nog echt te koop is is imi 50 en 70 en airsal en malossi 70, en hier en daar vind je een charmo cillinder ergens 2de hands, of een fast arrows. Nou tis allemaal sloom alleen de airsal en malossi rijden een beetje maar het verricht ook geen wonderen.

Maar dat maakt het net wel zo leuk als je dan WEL hard kan op je suzuki!!

En ik vind 11K echt niet zo mega hoogtoerig ofzow Mijn cillindertje heeft powerband van 10 tot 12,5K en dat rijd anders toch prima met straatgebruik, moest er iedere dag 40KM mee rijden en dat ging perfect. Ik ben er mee naar de big-meeting gereden, was heen en terug bij elkaar zoeen 550KM ofzo, ging allemaal perfect. Dus ik vind die 11K voor weggebruik echt niet zo mega, kan je gerust wat hoger maken. Alleen jankt het wat meer en trekt het dus wat meer woute aan.
 
http://www.2weird4u.com
Ralf 10-2-2004 10:56 Print reply

Posts: 9073
Het is niet alleen het aanbod, het is de 'domme' constructie van het blok.
 
DaveTSX 10-2-2004 10:59 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Het is niet alleen het aanbod, het is de 'domme' constructie van het blok.


het aanbod is wel een groot gedeeldte ervan. En okay de inlaat enzow is wat vaag, maar dat wil niet zegge dat er geen vermogen uit te halen is. Cillinderfabrikanten zouden kunnen kiezen uit volledig membraamgestuurd of volledig zuigergestuurd, die keus is aan hun, dus dat kan je ook zien als een voordeel zeg maar. Aangezien zuigergestuurd minder weerstand oplevert, hoger piekvermogen, maar wel smallere powerband. Maar opzich zouden ze dus de cillinders naar eigen hand kunnen zetten.

Kijk naar de 70cc fast arrows voor tsx, volledig membraamgestuurd.

Maar het aanbod beperkt het vermogen ook een groot deel, als je ziet hoe gaar die airsal cillindertjes zijn, kleine lage uitlaatpoort, alleen daar is al veel winst uit te halen! En dan heb ik nog niet eens naar de rest gekeken wat allemaal mogelijk is.
 
http://www.2weird4u.com
Ralf 10-2-2004 16:07 Print reply

Posts: 9073
Maar ik wel...

Die gecombineerde uitlaat zal altijd voor een nadeel zorgen.
 
Blijhoofd 10-2-2004 16:53 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Maar ik wel...

Die gecombineerde uitlaat zal altijd voor een nadeel zorgen.


altijd dat gezeik over suzuki


 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Blukaap 10-2-2004 16:53 Print reply

Posts: 10006
En gelijk heeft ie .
 
Bastila is lief
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 10-2-2004 16:55 Print reply

Posts: 7007
ja idd, altijd dat verdedigen van suzuki
 
nobody fuck with us!!
Blijhoofd 10-2-2004 16:58 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

ja idd, altijd dat verdedigen van suzuki


zijn altijd de zelfde

met een groot eiken aanrecht voor hun kopf

wtf boeit het nou wat makkelijk is optevoeren

gaat mij er meer om wat mooier is, kwalatief beter is en beter rijd

honda troep is er gewoon meer omdat het goedkoper was

suzuki de ferari onder de brommers

ga maar weer allemaal over de zeik
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Aprilia-AF1 10-2-2004 17:01 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


zijn altijd de zelfde

met een groot eiken aanrecht voor hun kopf

wtf boeit het nou wat makkelijk is optevoeren

gaat mij er meer om wat mooier is, kwalatief beter is en beter rijd

honda troep is er gewoon meer omdat het goedkoper was

suzuki de ferari onder de brommers

ga maar weer allemaal over de zeik


Koop eens een originele Honda cilinder bv,of andere ori onderdelen.. Dan weet je wat het kost

 
Marcel.
Pingu 10-2-2004 17:03 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


ach tis gewoon dat het aanbod van goede spullen voor een tsx gewoon 20x kleiner is als bij honda. Bij honda heb je veel verschillende uitlaten te krijgen, veel verschillende cillinders. En wat hebben wij?
Wat nog echt te koop is is imi 50 en 70 en airsal en malossi 70, en hier en daar vind je een charmo cillinder ergens 2de hands, of een fast arrows. Nou tis allemaal sloom alleen de airsal en malossi rijden een beetje maar het verricht ook geen wonderen.

Maar dat maakt het net wel zo leuk als je dan WEL hard kan op je suzuki!!

En ik vind 11K echt niet zo mega hoogtoerig ofzow Mijn cillindertje heeft powerband van 10 tot 12,5K en dat rijd anders toch prima met straatgebruik, moest er iedere dag 40KM mee rijden en dat ging perfect. Ik ben er mee naar de big-meeting gereden, was heen en terug bij elkaar zoeen 550KM ofzo, ging allemaal perfect. Dus ik vind die 11K voor weggebruik echt niet zo mega, kan je gerust wat hoger maken. Alleen jankt het wat meer en trekt het dus wat meer woute aan.

wat er op jou toerenteller staat hoeft niet te kloppen 11k is vrij hoogtoerig, nsr van pertijn had dacht ik zijn topvermogen al op 9 k, terwijl dat ding op toerenteller ook wel toeren draaide. Verder is het aanbod uiteraard bagger, maar dat is bij honda ook. Honda blok heeft alleen een veel betere basis om vermogen uit te halen, dat is een voordeel.
Zeiken over suzuki zal ik niet doen, maar snelle tsx'en heb ik nog nooit gezien
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Ralf 10-2-2004 17:41 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
altijd dat gezeik over suzuki



Suzuki verdient het. Dat jij nou met je stomme kop altijd zonder enige kennis ervan te hebben, verblind door de merknaam het gaat zitten verdedigen, is erg irritant.
 
Tsxdude AKU MicheL 10-2-2004 17:50 Print reply

Posts: 10676
Goed zo Ralf pak em maar...
Stomme blijdinges
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
De Schout 10-2-2004 17:56 Print reply
Posts: 5327
mag ik vragen wie z'n formule's je hebt gebruikt?
 
tune tweak fiddle bang bummer
Ralf 10-2-2004 17:57 Print reply

Posts: 9073
Gordon..
 

Dit topic is 7414 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved