Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Tsx pijp getest

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 903 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15616 - Tsx pijp getest
Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7412 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 9-2-2004 18:31 Print reply

Posts: 7378
hoe hard loopt reden julie dan op die provinciale weg?
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
lafstafarian 9-2-2004 18:33 Print reply

Posts: 446
Relax! Zeer netjes (zo'n teringherrie vin ik wel bruut , maar je wil het liever niet als de politie aan de andere tegenover je staat). Maare als je hem er nu een demper op zet, is ie dan legaal?
 
de_koen 9-2-2004 18:36 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lafstafarian

Relax! Zeer netjes (zo'n teringherrie vin ik wel bruut , maar je wil het liever niet als de politie aan de andere tegenover je staat). Maare als je hem er nu een demper op zet, is ie dan legaal?


wat denk je zelf
 
Honda 5-Bak te koop
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 9-2-2004 18:36 Print reply

Posts: 7007
ja opmaat vet legaal man
 
nobody fuck with us!!
lafstafarian 9-2-2004 18:37 Print reply

Posts: 446
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

[...]


wat denk je zelf


weekveel, ik vraag het, moet je mij niet vragen. Ik heb geen ervaring met zelfgemaakte uitlaten
 
Rik 9-2-2004 18:43 Print reply

Posts: 3464
ik vind het wel bruut staan eigenlijk vind het wel wat hebben.
 
Neonlampje 9-2-2004 19:24 Print reply

Posts: 14825
Hij was berekend voor 10500rpm, beetje laag uitgevallen, heb hem tijdens het maken ook een mm of 3 ingekort om het wat te compenseren.. maar de berekeningen kan nog wel wat aan gebeuren, en nu weet ik ook ongeveer wat ik eraan moet veranderen

t blijft n test pijp he

lafstafarian: hij loopt te hard om legaal te zijn
 
Tsxdude AKU MicheL 9-2-2004 19:26 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Hij was berekend voor 10500rpm, beetje laag uitgevallen, heb hem tijdens het maken ook een mm of 3 ingekort om het wat te compenseren.. maar de berekeningen kan nog wel wat aan gebeuren, en nu weet ik ook ongeveer wat ik eraan moet veranderen

t blijft n test pijp he

lafstafarian: hij loopt te hard om legaal te zijn


Testpijpjes worden toch altijd aan de tester gegeven
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Neonlampje 9-2-2004 19:30 Print reply

Posts: 14825
Eerst dyno'en enzo, mayb ligt hij daarna wel flink in de weg
 
Tsxdude AKU MicheL 9-2-2004 19:31 Print reply

Posts: 10676
*Michel`s oogjes glinsteren*
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Pingu 10-2-2004 8:54 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Hij was berekend voor 10500rpm, beetje laag uitgevallen, heb hem tijdens het maken ook een mm of 3 ingekort om het wat te compenseren.. maar de berekeningen kan nog wel wat aan gebeuren, en nu weet ik ook ongeveer wat ik eraan moet veranderen

t blijft n test pijp he

lafstafarian: hij loopt te hard om legaal te zijn

Zo laag is 10500 rpm toch niet voor zo een blok?
Ben er zelf een aan het berekenen voor 9-11k, maar of ik doe ooit maak..
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
DaveTSX 10-2-2004 9:10 Print reply
Posts: 2033
Hey mensen. Zoals jullie weten gaan Caspar (TSXFreak) en ik (DaveTSX dus duhhh) een opmaat uitlaat bouwen voor mijn 70cc cillinder.

Ik heb EINDELIJK het geld van mijn verzekering binnen en ben dus al druk bezig met het schuren en spuiten van mijn brommer. Ik hoop hem over 2 weken weer lekker rijdend te hebben. Misschien al iets eerder.

Zodra dat ding goed loopt is het eerste wat ik doe op een testbank! Met de gianelli dus he.

En als de opmaatuitlaat af is ga ik met die op de testbank. Dan zien jullie het verschil tussen de gia80 en opmaat uitlaat (en ik zelf ook :P).

Jullie horen nog van ons
 
http://www.2weird4u.com
Ralf 10-2-2004 9:28 Print reply

Posts: 9073
Ik ben benieuwd hoeveel dat gaat scoren.

Wilde schatting, 9 - 10 SAE ofzo?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu
Zo laag is 10500 rpm toch niet voor zo een blok?
Ben er zelf een aan het berekenen voor 9-11k, maar of ik doe ooit maak..


Mijn doel is iets hoger, is dan ook absoluut niet voor straatgebruik.

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 10-2-2004 9:30
 
DaveTSX 10-2-2004 9:34 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Ik ben benieuwd hoeveel dat gaat scoren.

Wilde schatting, 9 - 10 SAE ofzo?

[...]


Mijn doel is iets hoger, is dan ook absoluut niet voor straatgebruik.

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 10-2-2004 9:30


ik zal wel zien wat het gaat scoren. Het liep iig op top 105 en als ie echt soms flink in de toeren doorging was 107 ook haalbaar. En wel us 110 ofzo bergaf gehaald haha, maar die 107 was vlakke weg.

Maar wat het op een testbank in vermogen gaat scoren, ben erg benieuwd. Tis iig een wereld van verschil vergeleken met de originele eurokit en mijn getuned eurokitje.

Kheb een flinke blowdown, daardoor korte powerband, maar met 6bak blijf je simpel in de powerband, dus opzich zal het aardig wat vermogen moeten leveren.we zulle het over paar weekjes zien ben zelf ook aardig benieuwd.
 
http://www.2weird4u.com
Pingu 10-2-2004 9:38 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Ik ben benieuwd hoeveel dat gaat scoren.

Wilde schatting, 9 - 10 SAE ofzo?

[...]


Mijn doel is iets hoger, is dan ook absoluut niet voor straatgebruik.

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 10-2-2004 9:30

mijne ook niet.. ben bezig aan een project, zodra de 1e foto's ontwikkeld zijn, maak ik wel een topic. Maar dan nog leek 11k mij hoog genoeg.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 7412 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved