Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Tsx pijp getest

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 934 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15616 - Tsx pijp getest
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7410 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 8-2-2004 22:30 Print reply

Posts: 20582
beide

 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Hans F 8-2-2004 22:32 Print reply
Posts: 4326
ik probeer nu om m'n lasapparaat in te stellen dat het met electrode lukt, zit alleen niet echt vordering in
 
Neonlampje 8-2-2004 22:33 Print reply

Posts: 14825
nouwja het eerste deel zorgt er zegmaar (simpel gezegt) alleen maar voor het uitzetten van je gas... wanneer je deze langer maakt zul je denk ik een wat hogere uitlaat temperatuur krijgen, zal hij ietsies hoogtoeriger worden.. maar weet ik neit zeker.. verhoudingen enzo zijn door velen al vantevoren vastgesteld, maar opzich wel boeiend om mee te testen..

Als je je pijp langer maakt wordtie wel laagtoeriger, maar dat wist je zelf ook wel
 
Knoxville 8-2-2004 22:35 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
hmja volgensmij klopte dat ook niet helemaal hoorde ik net van michel.. en was het van 10 naar 12knogwat ofzo..

waarom hij zo op n homoet lijkt is vast omdat hij zwart is ofzo


Ik trap binnenkort homoet op me tsx ff kijken hoe dat looopt....
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Daniel_84 8-2-2004 22:51 Print reply

Posts: 1127
Ja 10k tot 12 k is egt hoogtoerig. En relatief dan ook een kleine powerband. Zo moet je em altijd door zn toeren jassen. Mijn ori pijp van mb heeft een powerband van 6k tot 8,5k. Erg fijn vind ik. Vooral met een laagtoerige imi cilinder.
Maar voor de rest vind ik t wel een mooi project.
Ga zo door

 
Martijn 9-2-2004 0:12 Print reply
Posts: 10000
oeh...kom paar dagen niet op het forum...mis ik een van de boeiendste topics...was heel benieuwd naar de resultaten...

filmpjes zijn aant downen...

maarreh..lude...ben je er al achter of een demper invloed zal hebben op de prestaties?...omdat je stinger dan weer een soort van langer wordt...

enneh..dat ie eerst zo kut reed komt denk ik omdat proma or welke uitlaat dan ook gewoon kutuitlaten zijn...
....ben nu nog benieuwder naar resultaten met uitlaatje voor raalf...want dan is echt alles op elkaar afgestemd.......

jeej..ff filmpjes kijken...

edit: jezus wat een herrie ...

en hadden et niet ff wmvtjes kunnen worden?...duurt wel lang zo



Dit bericht is ge-edit door Martijn op 9-2-2004 0:16
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Ralf 9-2-2004 0:28 Print reply

Posts: 9073
Let wel dat er getest is met een cilinder waarin de verhouding tussen inlaat en uitlaat vrij zoek zijn en het mengsel nog de ontsteking erop aangepast zijn.

Enige wat je uit deze test concreet kan zeggen is dat de pijp in combinatie met de huidige setup een hoger vermogen af geeft dan een Proma oid.
 
Martijn 9-2-2004 0:36 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Let wel dat er getest is met een cilinder waarin de verhouding tussen inlaat en uitlaat vrij zoek zijn en het mengsel nog de ontsteking erop aangepast zijn.

Enige wat je uit deze test concreet kan zeggen is dat de pijp in combinatie met de huidige setup een hoger vermogen af geeft dan een Proma oid.


da bedoel ik..

vraag me nu ook opeens af wat een rotortje zou doen...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Ralf 9-2-2004 0:37 Print reply

Posts: 9073
Don't worry, het gaat getest worden, op een dyno, met nog wat andere uitlaten, afstellingen, misschien complete cilinders.
 
Bullet 9-2-2004 0:49 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Don't worry, het gaat getest worden, op een dyno, met nog wat andere uitlaten, afstellingen, misschien complete cilinders.



 
**My BungHole Will Speak Now**
Pingu 9-2-2004 7:42 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Snap niet dat het ding maar een powerband had van 10 tot 11.5 :S Slecht getuned ofzo?? Ding van mij rijd met een proma 50 van 7.5 tot 10.5k.
Lijkt me kut om met een powerband te rijden van 1.5k. Lekker veel schakelen...... Zal zo ff filmpies zien, heb maar isdn :-(

Smalle powerband hoeft helemaal niet kut te rijden, als je bak er maar op is af gestemd.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
rasta man 9-2-2004 8:16 Print reply

Posts: 3612
kelere wat een geluid die hoor je al aankomme hoor van 1 km af maar wel bruut man
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Neonlampje 9-2-2004 8:32 Print reply

Posts: 14825
klopt volledig wat ralf zegt... dyno runnetjes worden gemaakt zodra de rest van ralfs blok af is.. ook zal ik binnenkort beginnen met de nieuwe versie van deze pijp

pingu: idd, als je bij de 12k schakelt valt hij mooi binnen zn powerband en trektie lekker door.. zolang je maar niet vanuit stilstand zonder koppeling op wilt trekken, daar heeftie te weinig power voor onderin

martijn: dit formaat komt std uit mn camera.. kheb geen conversie programmas geinstaleerd oid.

edit:
hans: elektrodes is niet bepaald ideaal voor een uitlaat, maar het moet best kunnen.. moet je van die kleine electrodes hebben (1 of 1.5mm oid) en ff wat kutten met lage spanning

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 9-2-2004 8:40
 
Ralf 9-2-2004 9:13 Print reply

Posts: 9073
Lude moet nog even een cursus 'omgaan met bandwidth en compatibiliteit' hebben...


 
User 927 9-2-2004 9:30 Print reply

Posts: 6405
Ligt ut aan mij, of trekt dat ding gewoon bruut hard op???

Klinkt iig lekker, als je ooit es aan een pijp voor mt begint....
 

Dit topic is 7410 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved