Vandaag ff mijn laatste creatie getest op de brommer van michel.
Ik zal jullie niet met het hele ontwerp proces lastig vallen, dus bij deze plaatje van de uitlaat toen ik hem gespoten had (met verkeerde lak welliswaar, maar dat moet je maar ff vergeten
):
En natuurlijk past die ook op de bijbehorende brommer:
(meer foto's van het hele project @
http://ralf.nd4spdworld.com/tsx50/ )
Okeej, en toen gingen we testen (let btw niet op michel, die weet gewoon niet hoe een helm op moet
):
http://ralf.nd4spdwo...Tsxpijp_test_016.avi
http://ralf.nd4spdwo...Tsxpijp_test_017.avi
en toen maar ff buiten het dorp testen, ivm politie-bellende-buren
http://ralf.nd4spdwo...Tsxpijp_test_018.avi
http://ralf.nd4spdwo...Tsxpijp_test_019.avi
http://ralf.nd4spdwo...Tsxpijp_test_020.avi
en hier kom ik aan, nadat ik dacht dat de benzine op was, maar ligt waarschijnlijk aan afstelling dat hij in de 4 niet lekker rijdt
http://ralf.nd4spdwo...Tsxpijp_test_021.avi
En als klapper op de vuurpijl.. michel's pa:
http://ralf.nd4spdwo...Tsxpijp_test_022.avi
De flens die direct al af brak halverwege testdagje:
http://ralf.nd4spdwo...50/Tsxpijp_test9.jpg
Nu ff wat gegevens:
Blok van michel is een eurokit 70cc uitlaatpoort getuned door dave. Hieraan moet nog de spoelpoort timing en inlaat timing omhoog gebracht worden, zit een 16mm mik op.
Met een snelle pijp (proma) had hij powerband van 10k tot 11k5
Met deze pijp liep hij ten eerst erg hoog stationair, en had een powerband van 7k5 tot 12k
Nadeel van die pijp was dat hij onder de 6K niet vooruit kwam, maar dat compenseerde hij wel
Naargoed, zeg maar wat je er van vindt..
en klopt, dempers doen we hier niet aan in t noorden
edit: filmpjes ff opslaan als.. werkt beter
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 8-2-2004 21:48
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 8-2-2004 21:57