Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - DT cilindertje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 546 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15600 - DT cilindertje
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 503 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

martijn_helmer 8-2-2004 15:23 Print topicpost

Posts: 146
Weet iemand toevallig welke cilinder ik 't beste aan kan schaffen voor m'n DT? Ik weet nie zeker of ik 'n 70cc Eurokit of 'n 70cc Polini erop zal zetten.
 

brommercrazy 8-2-2004 15:29 Print reply

Posts: 2594
Eerst blok reviseren, daarna 3 plaats koppeling en dan 70 cc polini
 
martijn_helmer 8-2-2004 15:37 Print reply

Posts: 146
3-plaats koppeling heb ik al eentje klaar liggen, moet inderdaad m'n blok nog eventjes reviseren 'k denk dat ik er C3 lagers, vorige keer had ik er C4 lagers ingezet, die krijgen vrij snel speling.

Is de eurokit trouwens zoveel slechter?
 
brommercrazy 8-2-2004 15:43 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijn_helmer

3-plaats koppeling heb ik al eentje klaar liggen, moet inderdaad m'n blok nog eventjes reviseren 'k denk dat ik er C3 lagers, vorige keer had ik er C4 lagers ingezet, die krijgen vrij snel speling.

Is de eurokit trouwens zoveel slechter?


Als je goed spul wilt hebben moet je gewoon die 70 polini kopen. 20-24mm en gianelli uitlaat.
 
martijn_helmer 8-2-2004 15:47 Print reply

Posts: 146
Bedankt
 
kpotappel86 8-2-2004 15:50 Print reply

Posts: 2679
eurokit is niet slecht absoluut niet maar slijt super hard...
bij mij een goede 3 maanden maar een malossie hield het een jaar voor...
bij die eurokut lag de wand er zo uit...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
martijn_helmer 8-2-2004 15:55 Print reply

Posts: 146
Nog iets, wat voor cilinderkop moet ik erop zetten? Of moet ik m'n ouwe cilinderkop even op maat maken?
 
kpotappel86 8-2-2004 15:57 Print reply

Posts: 2679
gewoon origi kop houden evt.. beetje uitdraaien ken ...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Teunmenator 8-2-2004 20:06 Print reply

Posts: 2524
ik had begrepen dat eurokit wa meer kracht onderin had.

en met die kop je moet toch cker wel een 70cc kop hebben?? da kan toch niet zomaar een 50 zijn...
 
kpotappel86 8-2-2004 20:10 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

ik had begrepen dat eurokit wa meer kracht onderin had.

en met die kop je moet toch cker wel een 70cc kop hebben?? da kan toch niet zomaar een 50 zijn...


dat klopt bij mij trok die eurokit veel meer onderin...
dan me mallossie
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
ties 8-2-2004 20:19 Print reply
Posts: 1333
polini is echt laagtoerig en eurokit zo nog laagtoeriger zijn?
moet je deze grafiek ff bekijken
http://uk.catalogo.p...Articolo.php?id=1264
 
Lazy_rider 8-2-2004 20:21 Print reply
Posts: 25
NEEM POLINI DIES FUCKIN SNEL!! heeft een vriend van me met 20mm carb rijd ongeveer 90 echte km's met 50 pijp
 
:-]Een Echte Vent Word Geen Agent:-]
ties 8-2-2004 20:23 Print reply
Posts: 1333
polini is ontzettend laagtoerig maximum vermogen bij de 7700 toeren. trekt wel goed
 

Dit topic is 503 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved