Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mb wil niet!:'(

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15595 - mb wil niet!:'(
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 723 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MarcelMt5 8-2-2004 13:11 Print topicpost

Posts: 788
oke tha problem!
k heb een mb5 (wow) alleen hij komt niet in toeren, in zijn vrij wel want dan maakt ie naar 30sec egt superveeltoeren (het lijkt wel zown straaljager die ff warm moet worden en dan pakt ie em in een keer!).
maar zodra je em in zijn 1 zet en je laat de koppeling opkomen dan valt ie terug en duurt het heel lang wil die in zijn toeren komen, maar als die em dan eenmaal heeft schiet ie vooruit schakel je daarna naar zijn twee komt ie niet meer in toeren en ga je vervolgens niet harder dan 30 op zijn top...

bloklagers + keerringen zijn afgelopen week vervangen
ontsteking staat orgineel op zijn vroegst
50cc immi getuned (incl. fluitpoortjes)
orginele carb sproeier 75
bougie kleur koffiebruin
alle pakkingen zijn vervangen

dus wat het nou is weet ik niet aan de vertanding ligt het denk ik niet omdat hij anders niet in 1 keer naar voren schiet als ie in zijn 1 de toeren maakt!

ik heb btw de search al gebruikt.

please help a brother out!
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.

hondadriver_chris 8-2-2004 13:18 Print reply

Posts: 1042
twv?
is je carb al klaar?
 
iemand nog honda onderdelen nodig?? inbox me heb heel veel liggen!!
Mol! 8-2-2004 13:20 Print reply
Posts: 1594
valse lucht? wat voor luchtfilter?
 
MarcelMt5 8-2-2004 13:21 Print reply

Posts: 788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondadriver_chris

twv?
is je carb al klaar?


ja carb is al klaar en zoals ik al zei ik denk niet dat het aan mijn twv ligt...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mol!

valse lucht? wat voor luchtfilter?


geen.....
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Saknet 8-2-2004 13:28 Print reply

Posts: 10355
bougie wel goed aangedraaid?
niet een 70cc cilkop opgezet ?
probeer luchtstel schroef eens iets uit

of je vlotternaaldruimte schoonmaken en benzine filtertje monteren tussen tank/carb..

membraam niet te ver open of dicht?

Dit bericht is ge-edit door barteld op 8-2-2004 13:29
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
MarcelMt5 8-2-2004 13:35 Print reply

Posts: 788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

bougie wel goed aangedraaid?
niet een 70cc cilkop opgezet ?
probeer luchtstel schroef eens iets uit

of je vlotternaaldruimte schoonmaken en benzine filtertje monteren tussen tank/carb..

membraam niet te ver open of dicht?

Dit bericht is ge-edit door barteld op 8-2-2004 13:29


bougie zit vast
neej geen 70cc cilkop 50cc hd
heb ik al geprobeerd met de afstelling

heb ik ook al een paar keer schoongemaakt
filtertje? lijkt me niet want hij reageert verder wel goed op de gasreactie...en dan zou die dat ook niet doen ofwel?

membraam......euhm maakt dat uit dan? want ik heb em wel iets verder open gebogen en als de vorige eigenaar dat ook heeft gedaan......owja het is btw een malle-ossi!
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Pistonpen Paultje 8-2-2004 13:41 Print reply

Posts: 8678
Na het reviseren, ging je krukas toen goed rond?
 
kpotappel86 8-2-2004 13:43 Print reply

Posts: 2679
welke vertanding heb je dan... ???
en bij hoeveel k trek je en was je uitlaat... ???

en je moet gewoon ff je kop eraf halen om te kijken voor die bougie... ???
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
MarcelMt5 8-2-2004 13:44 Print reply

Posts: 788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Na het reviseren, ging je krukas toen goed rond?


ja wel wat stroever dan eerst maar dat is normaal tog? en de krukas kan wel iets naatr links en rechts bewegen is dat erg?
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Pistonpen Paultje 8-2-2004 13:47 Print reply

Posts: 8678
Als hij te stroef gaat, dan zit meestal de krukaskeerring tegen je krukas. Bij mij wou ie toen uberhaupt niet lopen.

Hij moet (nagenoeg) even goed rond gaan als voorheen.
 
MarcelMt5 8-2-2004 13:54 Print reply

Posts: 788
dan is het volgens mij wel goed want hij ging wel normaal rond!

en de twv is 14/45
uitlaat ik heb er twee geprobeerd maakt niets uit een proma en een homoet special

en kpotappel86 wat bedoel je met "en je moet gewoon ff je kop eraf halen om te kijken voor die bougie... ???"
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Pas 8-2-2004 15:06 Print reply

Posts: 1181
cillinder te hoogtoerig gemaakt?
 
GSXR600K1
John Huijben 8-2-2004 15:13 Print reply

Posts: 2433
volgens mij ligt het ook aan de cilinder, overdreven hoge uitlaatpoort ofzo

 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
-Wheelie-Johie- 8-2-2004 15:13 Print reply

Posts: 2814
cilinder verkeerd getuned: of nu meer of minder voetpakingen zodat je uit,aatpoort op een verkeerd moment zit.
 
trots BMW e30 325i eigenaar
MarcelMt5 8-2-2004 15:20 Print reply

Posts: 788
daar was ik al bang voor dus dat wordt dus een nieuwe cilinder kopen.....

Dit bericht is ge-edit door MarcelMt5 op 8-2-2004 15:28
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Pas 8-2-2004 15:46 Print reply

Posts: 1181
je moet 't niet te bond maken, ik heb alleen die hobbel uit me uitlaatpoort gehaald en dat ding gaat bloedhard
 
GSXR600K1

Dit topic is 723 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved