-Raceboy- |
8-2-2004 22:50 |
|
kpotappel86 |
8-2-2004 23:20 |
Posts: 2679 |
trekt hij makkelijk de vertanding anders nog zwaarder pakken als hij terug valt iets lichtere....
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
-Raceboy- |
10-2-2004 20:14 |
|
Roedie |
10-2-2004 20:28 |
Posts: 3531 |
in je profiel zeg je dat ie 80 rijdt en als een gek trekt. dan lijkt t me duidelijk dat je wel wat aan de twv kan doen.... en welke nou std is: boeiuhh gooi dr gewoon wat zwaardere op
|
|
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng |
|
zundapp |
10-2-2004 20:29 |
Posts: 101 |
Z?ndapp 284 cilinders (de 50cc 6.3 Pk's) liepen std. al 85 km/h. Met een 70cc moet de 100 te halen zijn.
Klinkt misschien dom, maar bekijk het aanzuiggat in de aanzuigtrechter van je luchtfilter eens (vaak is deze (te) klein.)
|
|
- |
|
aprilia tuareg |
10-2-2004 20:35 |
Posts: 101 |
met mijn zundapp met 17.5 carb 50 snel en gewoon standaart luchtfilter haal ik de 90 echte km/h en trekt gewoon wheely's
|
|
www.club-racing.nl |
|
zundapp-gts50 |
11-2-2004 10:42 |
Posts: 17 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz
dat ie met 16/36 wegkomt
en 80 met een 70cc is nie zo bar slecht en t kan aan de twv ligge als hij niet op toere kan kome door die twv gaat ie langzaam.
dus k zou als k jou was iets van 15:45 er op doen
Ik rij zelf met 50 cc ook 16/36 en blaast als een gek. rij zelf 90/95 op auto teller
|
|
|
|
-Raceboy- |
15-2-2004 19:19 |
Posts: 81 |
|
|
|
|
master of disaster_rs50 |
15-2-2004 19:23 |
Posts: 1839 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: anouck
Kan het ook aan de brandstof liggen ik meng vaak zelf euro 95 met 2takt olie, en ik smeer best wel vet zo'n 1:35 ongeveer, zou ik ook minder kunnen smeren dan 1:50, ben bang dat hij anders vast loopt of zo.
Heb ook gehoord dat je lood benzine kan tanken voor een schonere en voledige verbranding dus meer vermogen door betere verbranding.
je kant ook euro 98 (gelood) tanken jah, maar volges "sommige"trouwe members van het forum heeftdit geen nut bij simpele brommertjes.
en als ik jouw was zou ik ook iets minder olie erbij doen, 1:35 is wel errug overdreven.
zou ten hoogste 1:40 doen, maar 1:45 is al meer dan voldoende.
owjah 1 -teken is voldoende!
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
-Raceboy- |
20-2-2004 17:25 |
Posts: 81 |
ga van de week in de verkantie andere tandwiellen er op zetten ik ga 1636 probeeren heb nu1643 of 16/42 kijken hoe hard hij gaat.
|
|
|
|
Hellraizer |
20-2-2004 18:04 |
Posts: 55 |
Pffff. 1:35 vet? Ik smeer zelf met 1:25 hoor. Kan echt geen kwaad. K'heb echt geen zin in een vastloper @ 90km/h terwijl dat ding toeren als een straaljager maakt
|
|
Je moet dingen niet niet doen alleen om de belachelijke reden dat je geen geld hebt |
|
Caïn |
20-2-2004 19:34 |
Posts: 146 |
ik rij zelf 1:30 menging met me klassieker, die helemaal ori, jou dapp opgevoerd moet gewoon 1:25 zef mengen hebben (denk ook aan loodvervanger) anders heb te teveel risico dat ie vastloopt. Liever een keer een vet geslagen bougie dan een vastloper. Waarom wil je trouwes harder dan 80, tis een oldtimer, doe chill, als je harder wil koop dan een motor maar ga die dapp niet af lopen raggen, da's zonde.
|
|
Magneet Thunderbird |
|
-Tom- |
20-2-2004 19:46 |
Posts: 4151 |
Idd, en als je dan toch zo graag snel wilt, koop dan een originele Zundapp cilinder (6,25 pk) of laat je standaard cilinder bijwerken door een tuner (zullen er vast wel zijn)
|
|
FTS Member |
|
De Schout |
20-2-2004 20:02 |
Posts: 5327 |
1:40 met goede olie. gaat met een crosser al hele tijd goed dus zal met zo'n tam ding als een zundapp ook wel goed gaan
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
marcel |
20-2-2004 20:19 |
Posts: 1533 |
idd 1:25 zijn echt droom verhalen. er bestaat ok iets als TE VEEL olie.... verbrand dan namelijk ook niet he
1:50 gaat bijna altijd goed mits goede olie. hoogtoerig gedoe zou ik 1:40 maximaal nemen
|
|
|
|