Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Starten zonder sleutel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 751 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15558 - Starten zonder sleutel
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3769 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scoopy 7-2-2004 17:52 Print reply
Posts: 9
toelieboer 7-2-2004 17:58 Print reply

Posts: 327
probeer eens een schroevendraaier als sleutel.......

dat helpt ook wel eens ....


 
shibby 7-2-2004 18:06 Print reply

Posts: 770
idd zo start ik altijd mijn honda px
heb er nooit een sleutel van gehad
 
Scoopy 7-2-2004 18:08 Print reply
Posts: 9
Schroevendraaier valt te prober... schaar, ijzerdraad.... ik het alle mogelijke shit geprobeert
 
Decorhanger 7-2-2004 18:11 Print reply
Posts: 462
Haal gewoon een nieuw contactslot en zet die draden precies op de zelfde manier er op, hoef je nix te slopen.
En aangezien het een honda is kost het waarschijnlijk niet zoveel,of het onderdeel ken niet meer geleverd worden maar daar weet ik nix van af


 
Scoopy 7-2-2004 18:15 Print reply
Posts: 9
Daar had ik ook al aan gedacht, maar ik kan nergen schroeven vinden ofzo waarme dit contactslot vast zit. Dus kan ik hem er moeilijk afhalen....
 
Decorhanger 7-2-2004 18:21 Print reply
Posts: 462
eeeuh mischien uitboren, teminste zo heb ik ooit mijn hangslot van mijn fiets verwijdert toen ik de sleutels kwijt was.
Zit dat slot in het frame of kap geperst? want bij me ditech zit het in de kap verwerkt.
 
Eelco 7-2-2004 18:44 Print reply
Posts: 212
Dat is een contactslot van een MTX-R2 he, ik heb daar namelijk ook een probleem mee gehad, en heb ook geen idee hoe ik hem los moet halen, ik heb toe ngoedkoop een andere kroonplaat kunnen krijgen, waar nog een sleutel bij het contactslot zat.
 
de_koen 7-2-2004 18:48 Print reply

Posts: 5595
Ik zou groen loshalen en dan proberen...
 
Honda 5-Bak te koop
kpotappel86 7-2-2004 18:48 Print reply

Posts: 2679
pak alle sleutelbossen in huis en ga proberen of hij ergens meej aangaat beetje forceren geeft niets toch...

en anders knip je de draadjes af niet te dicht bij het slot dan ga je doorverbinde...

maar hoe wou je hem dan uit zetten...


het beste is de eerste manier...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
j33b33 7-2-2004 19:06 Print reply

Posts: 437
ik weet niet hoe dat bij honde Scoopy's zit .. maar ik weet wel dat het bij Honda MT


Daar moeten het het blauwe en rode draad zijn..

althans .. waar i ktoen op reed. ( had geen zin om de cockpit erop te zetten )

 
De Schout 7-2-2004 19:12 Print reply
Posts: 5327
ff uitleg van een prof neem een groffe houtschroef, las hier een m8 moer aanvast, draai dit nu in je contactslot, draai dan in de moer een draadeind, schuif iets zwaars over met een gat in van iets groter dan 8 mm, draai op het einde van het draadeind weer een moer. paar keer rammen--> binnenwerk van het slot eruit, zo met een schroevendraaier te starten..
 
tune tweak fiddle bang bummer
honda70cc 7-2-2004 19:29 Print reply

Posts: 366
dat had ik ook een keer bij m`n rs als ik hem niet op het contact had staan kon ik hem gewoon starten dus als ik hem uit wou doen moest ik gewoon de koppeling late schieten en wat was het nou? er zat een draatje los:S
 
Tijzzz 7-2-2004 19:58 Print reply

Posts: 4215
Quote:
maar hoe wou je hem dan uit zetten...



Gewoon de bougiedop er af trekken, of het schroefje van je statrionair uitdraaien zodat hij stilvalt als je geen gas geeft
 
Martin mt5 knol 7-2-2004 20:20 Print reply

Posts: 2211
rood met zwart verbinden
 
brommerforum stinkt

Dit topic is 3769 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved