Haal gewoon een nieuw contactslot en zet die draden precies op de zelfde manier er op, hoef je nix te slopen.
En aangezien het een honda is kost het waarschijnlijk niet zoveel,of het onderdeel ken niet meer geleverd worden maar daar weet ik nix van af
eeeuh mischien uitboren, teminste zo heb ik ooit mijn hangslot van mijn fiets verwijdert toen ik de sleutels kwijt was.
Zit dat slot in het frame of kap geperst? want bij me ditech zit het in de kap verwerkt.
Dat is een contactslot van een MTX-R2 he, ik heb daar namelijk ook een probleem mee gehad, en heb ook geen idee hoe ik hem los moet halen, ik heb toe ngoedkoop een andere kroonplaat kunnen krijgen, waar nog een sleutel bij het contactslot zat.
ff uitleg van een prof neem een groffe houtschroef, las hier een m8 moer aanvast, draai dit nu in je contactslot, draai dan in de moer een draadeind, schuif iets zwaars over met een gat in van iets groter dan 8 mm, draai op het einde van het draadeind weer een moer. paar keer rammen--> binnenwerk van het slot eruit, zo met een schroevendraaier te starten..
dat had ik ook een keer bij m`n rs als ik hem niet op het contact had staan kon ik hem gewoon starten dus als ik hem uit wou doen moest ik gewoon de koppeling late schieten en wat was het nou? er zat een draatje los:S