Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - mb stotterd bij de 11.000 toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1043 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #15549 - mb stotterd bij de 11.000 toeren
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maarten112 7-2-2004 22:52 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dj prox

ik had zoeits ook toen ik een verkeerde of misschien std. cdi had ree ik 85 mee maar net voor de powerband stoptie die en ging die over in stoteren en met een andere cdi ging die 110 dus je zou dat kunnen proberen(weet nog een goedkoop aderesje)


Ik heb je ook ff een inboxje gestuurd....

 
een dag geen nieuwe benzine halen is een dag geld besparen............
-jaZper- 7-2-2004 22:54 Print reply

Posts: 3841
oke bij deze, aan iedereen die een snelle cdi heeft, inbox me ik ben een gulle gever

sorry ja dit lijkt meer op sales, topic buigt een beetje af

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 7-2-2004 22:56
 
groene motoren gaan harder
mr200r 7-2-2004 22:57 Print reply
Posts: 5122
Toen die de 13000 toeren draaide was het toen rond het vriespunt?
Het weer speelt een belangrijke rol.
 
mr200r
-jaZper- 7-2-2004 23:02 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Toen die de 13000 toeren draaide was het toen rond het vriespunt?
Het weer speelt een belangrijke rol.


nee juist niet, was hoog zomer

heb btw. net mijn uitlaat ontkoold, dikke bodem verontrijniging van de amoniac hier .
vlam erin enzo

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 7-2-2004 23:03
 
groene motoren gaan harder
mr200r 7-2-2004 23:10 Print reply
Posts: 5122
Meestal is het andersom en loopt hij s,avonds
wel beter dan rond 13.00?
 
mr200r
-jaZper- 8-2-2004 0:29 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Meestal is het andersom en loopt hij s,avonds
wel beter dan rond 13.00?


hij loopt sinds 3 maanden NOOIT meer 13.000 eerder altijd en makkelijk tot de 13.000 snap er geen kloot meer van tufus brommer zak in de stront!
 
groene motoren gaan harder
Saknet 8-2-2004 0:34 Print reply

Posts: 10355
11k en dan afzakken naar 8k is gewoon je carb
die dingen zijn heel zinnig schroef maar eens helemaal uit mekaar mschien begrijp je dan wel waarom
klinkt als net iets te rijke afstelling

Dit bericht is ge-edit door barteld op 8-2-2004 0:36
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
snaaps 8-2-2004 0:44 Print reply
Posts: 272
heb zelf een nieuwe bougie erin gedaan (een echte nieuwe dus! niet eentje uit je schuur, die je ergens hebt liggen)

probleem opgelost!
 
burp!
-jaZper- 8-2-2004 0:48 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: snaaps

heb zelf een nieuwe bougie erin gedaan (een echte nieuwe dus! niet eentje uit je schuur, die je ergens hebt liggen)

probleem opgelost!


ja was het maar zo makkelijk.. maar nee hoor
bedankt voor jullie reacdties ik ga maandag naar tiel om een kymco dj cdi te halen onbegrensd, misshien dat hij dan wel goed loopt

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 8-2-2004 0:49
 
groene motoren gaan harder
Saknet 8-2-2004 9:09 Print reply

Posts: 10355
ik vind het wel grappig dat jouw brommer eerst 13k rpm maakte en toen spontaan nog maar 11k en dat je denkt dat dta aan je cdi ligt

Quote:
de carburateur is ook niet al te best meer maar dat stotteren lijkt me weinig met de afstelling te maken te hebben. toch?

vooral deze opmerking duurde wel ff voor ik bijkwam

ok laatste keer dat ik deze hint geef

idd waraschijnlijk niet de afstelling maar viezigheid dus indirect wel de afstelling ontregeld waardoor dan ook [wss omdat je bvb geen benzine filtertjes tussen tank en carb hebt]

Dit bericht is ge-edit door barteld op 8-2-2004 9:13
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
brutus 8-2-2004 10:20 Print reply

Posts: 7934
probeer es ander bougietje dan
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
-jaZper- 8-2-2004 11:05 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

ik vind het wel grappig dat jouw brommer eerst 13k rpm maakte en toen spontaan nog maar 11k en dat je denkt dat dta aan je cdi ligt

[...]

vooral deze opmerking duurde wel ff voor ik bijkwam

ok laatste keer dat ik deze hint geef

idd waraschijnlijk niet de afstelling maar viezigheid dus indirect wel de afstelling ontregeld waardoor dan ook [wss omdat je bvb geen benzine filtertjes tussen tank en carb hebt]







3 keer fout
heb 2 benzine filters, heb de carburateur al vaker schoongemaakt dan de brommer zelf en afstelling: bougie is bruin



Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 8-2-2004 11:06
 
groene motoren gaan harder
bart de scootergek 8-2-2004 11:07 Print reply

Posts: 8916
de bougiekleur zegt niet alles he, het geeft een redelijke indicatie maar hij kan toch bruin zijn en dat de afstelling niet perfect is. ik zou zeggen probeer hem opnieuw af te stellen
 
Honda RC-33
Honda_mbiloss [Emiel] 8-2-2004 11:36 Print reply

Posts: 3697
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

[...]



3 keer fout
heb 2 benzine filters, heb de carburateur al vaker schoongemaakt dan de brommer zelf en afstelling: bougie is bruin



Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 8-2-2004 11:06


Haal er eens 1 tussenuit zou ik zeggen... is het proberen waard. Verder zal ik het niet in de ontsteking zoeken maar idd ergens in de buurt van je carb.
 
Blukaap 8-2-2004 11:39 Print reply

Posts: 10006
Sproeier van m'n NSR was ook 30 maten te groot ofzo (dell'orto maten), zou je niet zeggen, bougie zag er mooi uit, ding reed gewoon soepel etc.

Maar vermogen leverde ie niet.


Tikfoutje


Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 8-2-2004 11:41
 
Bastila is lief

Dit topic is 2455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved