eum je kan een cillinder van honda snel maken lmaar niet met hak een zaagtuning . inderdaad uitlaatpoort mag omhoog en als je cillinder al redelijk wat km heeft gelopen wil een nieuwe zuiger ook wel al eens helpen. meestal zit het in fatsoenlijk AFSTELLEN . je mag de snelste cillinder ter wereld hebben als je niet fatsoenlijk afstelt is het niet snel.kan origi cillinder je bij houden . dus goed afstellen.
heb je wel eens een ori NL cilinder in het echt gezien?
Bij een orginele cilinder heb je alleen 2 inlaat
poorten beneden boven is het dicht.
Mijn vroegere buurman had op die dichte plek eengaatje geboort 7-8 mm hij is verhuist dus ik
kan het niet navragen,maar snap je de bedoeling?
Als je de timing van je spoel en uitlaatpoort op de juiste manier verandert en je maakt een booster poort, loopt ook een standaard cilinder zo`n 70 - 75 km/u met een standaard carburateur.
Als je de timing van je spoel en uitlaatpoort op de juiste manier verandert en je maakt een booster poort, loopt ook een standaard cilinder zo`n 70 - 75 km/u met een standaard carburateur.
Ja... Maar moet je er wel (een beetje) verstand van hebben... Anders word t nog hak/zaag...