Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Trekt alleen door na 6000 rpm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 796 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #15515 - Trekt alleen door na 6000 rpm
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MC Beuner 8-2-2004 12:14 Print reply

Posts: 3678
of je hebt te weinig compressie, of zuigerveren sluiten niet helemaal..
 
Vivatje snor
kpotappel86 8-2-2004 12:24 Print reply

Posts: 2679
kijk dat s nou je powerband... mijne trekt ook van 7 tot 9 ...
das normaal hoor met hoogtoerige uitlaat...
op me yamaha deed ik ook wel eens origi pijp das fijn rijden met weinig toeren... en veel power onderin...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Saknet 8-2-2004 13:20 Print reply

Posts: 10355
Quote:
voor meer kracht onderin kun je de vertanding aanpassen

dat zal helpen..

een powerfilter op een crossbrommer? wil je zn cilinder mollen?

een 16mm? maar lieve schat, die heeft hij al.

hint orgi luchtbox+filter is makkelijk best genoeg (zitten ook op de 80cc versie immers)
je mot alleen ff zorgen dat je niet geknepen slangetjes erop hebt zitten

Dit bericht is ge-edit door barteld op 8-2-2004 13:22
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
barry 8-2-2004 18:05 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

[...]

dat zal helpen..

een powerfilter op een crossbrommer? wil je zn cilinder mollen?



Dit bericht is ge-edit door barteld op 8-2-2004 13:22


ow nee, straks loopt hgij meteen kapot als je er een powerfilter op zet :0
 
He?
-Niellesie- 8-2-2004 18:15 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


ow nee, straks loopt hgij meteen kapot als je er een powerfilter op zet :0

moet je mijn zuiger is zien na een dagje met powerfilter
 
allalallalallalalallalala
Saknet 8-2-2004 18:24 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


ow nee, straks loopt hgij meteen kapot als je er een powerfilter op zet :0

anders zet jij ff fijn bji de volgende 8 uren cross een powerfilter op je MTtje en nee je mag hem niet in de luchtbox stouwwen :P
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Arjanus 8-2-2004 18:28 Print reply

Posts: 9073
moet je mijn cilinder es zien na 15000 km met en 5000 km zonder luchtfilter -> bijna perfect

en moet je zuiger es zien die uit dat cilinder komt en nu alweer 5000 km in een ander cilinder zit , bijna als nieuw


 
lieber nurburgring als ehering
mr200r 8-2-2004 19:11 Print reply
Posts: 5122
Kun je niks aan doen daarom hebben ze de powervalve uitgevonden atac bij honda ypvs bij yamaha kawa heeft kips.
das voor meer trekkracht bij lage toeren.
 
mr200r
Saknet 8-2-2004 19:51 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus

moet je mijn cilinder es zien na 15000 km met en 5000 km zonder luchtfilter -> bijna perfect

en moet je zuiger es zien die uit dat cilinder komt en nu alweer 5000 km in een ander cilinder zit , bijna als nieuw



ah vandaar dat je cilinder en je krukas steeds kapot gingen (profiel )
nee maar dan rijd je alleen op asfalt en dan hebj e zeker wel de slang op de luchtbox zodat er bijna geen vuil tussen kan komen gok ik zo

Dit bericht is ge-edit door barteld op 8-2-2004 19:52
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
barry 8-2-2004 20:03 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

[...]

anders zet jij ff fijn bji de volgende 8 uren cross een powerfilter op je MTtje en nee je mag hem niet in de luchtbox stouwwen :P



als je een knooierd bent kan ik me voorstellen dat je zo over powerfilters denkt, maar als je gewoon die twin air filters gebruikt en goed in olied en tijdig uitspoeld en opnieuw inolied, zou ik niet snappen waarom je cilinder/zuiger meteen na de malle moeren zou lopen als ik jou mag geloven

en jah, ervaring genoeg met powerfilter hoor...

op hans f hieronder: kan ook, maar ik heb zo'n vermoeden dat die kerel die hier zo over denkt alleen ervaring heeft met die ' malossie' powerfiltertjes die je op scooter zet. vandaar dat ik alleen twin air noem, want daar hebben ze meestal al wel eens van gehoord...

Dit bericht is ge-edit door barry op 8-2-2004 20:08
 
He?
Hans F 8-2-2004 20:04 Print reply
Posts: 4326
of een K&N
 

Dit topic is 1867 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved