koen-z |
12-2-2004 20:07 |
Posts: 3702 |
hebbie alles goed nagekeken, filter nie helemaal vuil ofzo dat ie halfverstopt zit?
of wat ook kan dat je lucht of stationair schroef uit je carb is getrild
|
|
|
|
Teunmenator |
12-2-2004 20:12 |
Posts: 2524 |
lucht/stationair schroeven zitten er gewoon in (luchtschroef 3 uit) en zonder luchtslang rijd ie ook niet of zonder met de luchtinlaat voor de helft afgeplakt.
Ik neem het je trouwens niet kwalijk als je het voorafgaande niet hebt gelezen (zou ik denk ik ook niet doen). Maar daar kon je zien dat ie starte en afsloeg dus het kan hem eigenlijk niet in een afstelling zitten..
|
|
|
|
Ed Honda CB50J |
12-2-2004 20:16 |
Posts: 4190 |
lol, dat bougie dop ( draad ) vasthouden-en-kicken idee heb ik ook gedaan als test.
Dat is echt KUT man, dan hou je zo dat draad vast en WIL je kicken maar dat kan dan gewoon niet. Je zal bang zijn maar als je dan die schok heb gehad ben je blij omdat je dan weet ( of niet ) dat hij het dan doet ( of niet )
Zou dat ff proberen, je gaat echt niet dood ofzo en DE PIJN, dat is onzin. je krijg gewoon ff een schok die binnen 0,000001 sec weer weg is.
Het is alleen die schrik die het kut maakt
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
Teunmenator |
12-2-2004 20:24 |
Posts: 2524 |
haha is gewoon opgefokt schrikdraad . Ik probeer het zo ff. Ik laat trouwens wel mijn bougie erin en hou gewoon die rand vast (als ik dan tenminste wat voel) Heb ik liever dan dat ik op het puntje van mijn pink die in de bougiedop zit een tik krijg..
edit: Mocht iemand nog een dtr ontsteking hebben liggen dan inbox me ff (dus grondplaat + cdi + bobine)
Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 12-2-2004 20:27
|
|
|
|
-jaZper- |
12-2-2004 20:33 |
Posts: 3841 |
mmm. ja ik weet nog mijn eerste keer, en laatste, dat ik mijn bougie dop eraf had gehaald, mijn puch liep op hol en maakte 6000 toeren, dus ik trek dat ding eraf aargg tering..
nog een keer!!
|
|
groene motoren gaan harder |
|
Teunmenator |
12-2-2004 21:29 |
Posts: 2524 |
NOG EEN KEER NOG EEN KEER nou tvoelt gewoon als schrikdraad en de timing is perfect.... voor zover je dat zo kunt zien..
|
|
|
|
Teunmenator |
24-2-2004 14:59 |
Posts: 2524 |
Ik haal mijn ouwe topic maar ff op want het lukt maar niet. Ik zou haast zegge dat ie gewoon wil vonke, maar als in in de cilinder gedraait zit dat er dan geen vonk overspringt bij de bougie ofzow. Kan de stroom ergens anders heen gaan ?? of hoe zou je dit kunnen controleren..
|
|
|
|
E-man |
24-2-2004 20:53 |
Posts: 412 |
Geen idee hoe je t zou kunnen controleren, maar ik weet wel dat als je een bougie hebt die vies is geweest van de olie, het kan gebeuren dat ie niet werkt, ook al vonkt ie buiten de cilinder wel, zal wel door de druk komen
|
|
Heeft iemand bandenlichters voor mn powerband, want als dat niet goed zit maak ik een misschien nog een buikschuiver. |
|
danny3000 |
24-2-2004 21:22 |
Posts: 248 |
je moet ff met een aansteker je bougie op warmen op de (contactpuntje natuurlijk) en dan in de cilinder draaien en gewoon een heel stuk aanlopen, dit werkte ook bij een vriend van mij
|
|
|
|
KaWaReZ |
24-2-2004 21:57 |
Posts: 20582 |
verzope??
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Teunmenator |
25-2-2004 12:43 |
Posts: 2524 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: danny3000
je moet ff met een aansteker je bougie op warmen op de (contactpuntje natuurlijk) en dan in de cilinder draaien en gewoon een heel stuk aanlopen, dit werkte ook bij een vriend van mij
ga ik meteen proberen..
|
|
|
|
Blub |
25-2-2004 13:41 |
Posts: 459 |
misschien een zinloze opmerking..
maar bij de mijne heb ik um niet aan de praat gekregen omdat een jongen 70cc had opgezet en de membraamkleppen was vergeten.. dus misschien die ff na checken..
verder suc 6 he
|
|
suzuki aan de macht |
|
Teunmenator |
25-2-2004 14:17 |
Posts: 2524 |
nee die zijn goed en de bougie verwarmen hielp niet...
|
|
|
|
klaas11 |
25-2-2004 17:42 |
Posts: 2 |
Teunmenator, zelfde probleem gehad bleek uiteindelijk toch het membraam te zijn, kwam ik ook pas achter na diverse onderdelen te hebben vervangen.
Membraam van iemand overgebouwd starten, eigen membraanm erin noppes, uiterlijk van de membramen geen verschil raadsel maar wel kapot.
|
|
|
|
Endymion |
26-2-2004 2:46 |
Posts: 1583 |
ik heb nou dus hetzelde probleem
maar de mijn is geen contact punte
heb nooit geen kleinere sproeier nodig gehad
tja ga het tog probere
en met bougie verwarme loopt ie 1 seconde
en dan slaat ie af met een zeikes natte bougie
Dit bericht is ge-edit door PRoPHeT op 26-2-2004 2:47
|
|
As your agent, I am beyond death |
|