Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zen racing

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 767 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15508 - zen racing
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1191 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pingu 6-2-2004 14:22 Print reply
Posts: 1842
Dan heb je in principe geen tailpipe.. bij tecno heb ik er goede ervaringen mee, om er alsnog een aan te lassen
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Hans F 6-2-2004 14:23 Print reply
Posts: 4326
lengte is nou niet echt heel boeiend hoor lude, diameter een stuk meer. Verschil in lengte zal bijna niemand merken (tenzij je er echt een meter ofzo aanmaakt).
 
Neonlampje 7-2-2004 16:42 Print reply

Posts: 14825
Bij een normale straat setup zul je het minder snel vernemen dan bij eentje met een goede uitlaat. Maar zelf vind ik de lengte van de stinger wel relevant
 
shibby 7-2-2004 18:10 Print reply

Posts: 770
anyway laat die zen racing maar vallen
kheb een homoet genomen
 
SuzukiMARC 7-2-2004 18:25 Print reply

Posts: 3023
goed zo.. alleen die afgrijselijke naam al: ZEN-racing

gedver.. denk ook niet dat een naam met ZEN erin hoog scoort bij de BF mense




 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
arie-de-arier 7-2-2004 18:47 Print reply

Posts: 10000
maar wie gaat hem uit testen ik schraap het umerkje er wel van af als die goed presteerd:-
 
Allah is beter
Ed Honda CB50J 7-2-2004 18:55 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Ehm je kunt een demper ook zien als een deel van je stinger... hoe langer je je stinger maakt hoe hoger je temperatuur in je uitlaat wordt, en andersom.

Een demper is in feite een buis met gaatjes, dus heeft niet de effectieve lengte van een normale buis...
Diameter speelt ook mee.. een wat kleinere diameter zorgt voor hogere temperatuur en ook weer andersom.

Normaal is je stinger iets van 20cm lang ofzo, bij veel brommers met bovenlangse pijp is het nodig een lange stinger te monteren vanwege de lengte van de brommer.. wat je dan kunt doen is een grotere diameter monteren zodat je ongeveer het zelfde effect hebt.

In racerij passen ze vaak je stinger aan op de weers/circuit omstandigheden omdat je vrij direct invloed kan uitoeffenen op de temperatuur van je pijp...

je kunt voor de grap eens gaan testen met een lange verwarmingsbuis en 2 rechte koppelstukken je stinger is 22mm, evenals zo'n verwarmignsbuis dus kun je vrij gemakkelijk verschillende lengtes uitproberen


Man ----- jij weet veel


 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..

Dit topic is 1191 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved